Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähimenneisyydestä pyrkii taas elämääni. En halua

Vierailija
28.09.2012 |

olla hänen kanssaan tekemisissä, sillä hän on loukannut mua tosi pahasti ja mulla on uusi, ihana elämä. Olin jo unohtanut koko miehen ja sitten hän on taas siinä.

Istuin yksin kahvilassa, kun mies käveli pöytääni ja istui alas. Hän kysyi, olenko onnellinen, ja sanoi, että haluaa tavata mua uudestaan, uudelta pohjalta ja unohtaa kaikki vanhat asiat. Mä sanoin, että hän ei kuulu mun elämääni, että mä en tarvitse häntä ja käskin hänen mennä kotiin perheensä luokse. Muutakin hn puheli."Mä palaan asiaan, X", sanoi mies ennen kuin lähti.

Tilanne oli hämmentävän ahdistava, enkä mä osannut edes lähteä kävelemään siitä tai sanoa mitään erityisen tiukkaa. Mietinkin, kun aina sanotaan, mitä olisi pitänyt tilanteessa tehdä, osaako joku ihan oikeasti toimia fiksun napakasti itse tilanteessa? Vai ovatko muutkin yhtä jälkiviisaita kuin minä?

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatvoa tällä palstalla, ihan pikkujuttujakin, ja kertoa yksityiskohtia tyyliin "sitten se katsoi mua silmiin ja otti ranteista kiinni..."

Eikös se joku miehesi kaverikin suudellut sinua ja sitten pitkät sepustukset kertoako poikkikselle vai ei ja jos kerron niin sitten tai en mä.... Ja selitystä kuinka et mitenkään voinut estää suudelmaa, sillä sitä sun tätä...

Kihlattunasi ehkä vähän epäilisin sinun avuttomuutesi edessä, kun miehet vaan tulee ja panee ja pussaa eikä muru voi mitään muuta kuin tulla palstailemaan...

Vierailija
22/120 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksihän mä alunperin mitään tänne kirjoitin. Syy on ihan vain se, että mä olen jaarittelija ja höpöttäjä, omassa elämässäni myös hyvä kuuntelija. Viimeiseen virkkeeseesi en viitsi ottaa kantaa, minusta se on asiaton.

ap

vatvoa tällä palstalla, ihan pikkujuttujakin, ja kertoa yksityiskohtia tyyliin "sitten se katsoi mua silmiin ja otti ranteista kiinni..." Eikös se joku miehesi kaverikin suudellut sinua ja sitten pitkät sepustukset kertoako poikkikselle vai ei ja jos kerron niin sitten tai en mä.... Ja selitystä kuinka et mitenkään voinut estää suudelmaa, sillä sitä sun tätä... Kihlattunasi ehkä vähän epäilisin sinun avuttomuutesi edessä, kun miehet vaan tulee ja panee ja pussaa eikä muru voi mitään muuta kuin tulla palstailemaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailustako?

Vierailija
24/120 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä miten x suuteli tai mitä y nyt tarkoittaa, jos sitä sun tätä.

Vierailija
25/120 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
26/120 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ainakin osassa uusia puhelimiä estää puhelut / viestit tietystä numerosta. Itsellä toimi ja erään epätoivotut yhteydenotot on historiaa.

Vierailija
27/120 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko huhut totta et olet Candyn kirjoittajan toinen alter ego?

Salattu rakkaus vetelee viimeisiään eikä siihen kukaan enää usko joten Muru otti vallan;=)

Vierailija
28/120 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoittelin tänne enemmän keväällä. Mutta nyt mä valmistaudun lähtöön, luvassa on vähän juhlaa :)

ap

Onko huhut totta et olet Candyn kirjoittajan toinen alter ego? Salattu rakkaus vetelee viimeisiään eikä siihen kukaan enää usko joten Muru otti vallan;=)

Vierailija
29/120 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä me se tiedetään vaikka se kirjottais imureista ja lentomatkoista harva se päivä.

Vierailija
30/120 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä sen paremman ja varakkaamman väestön touhua. Mm. Jussi Ahteen voisi lukea tähän porukkaan.

Se mitä ne köyhät ja syrjäytyneet tekevät, ei ole viihdekäyttöä nähnytkään.

Vierailija
31/120 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pienenä sivukommenttina.

ap

Vierailija
32/120 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi vastata siihen mitä tarkoitit sillä älä vedä mitään -jutulla? Oliko arvaajat oikeassa?

Vierailija
33/120 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Etkö voi vastata siihen mitä tarkoitit sillä älä vedä mitään -jutulla? Oliko arvaajat oikeassa?

Vierailija
34/120 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pienenä sivukommenttina.

ap

Vierailija
35/120 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muru taisi tarkottaa noita vetämisjuttuja..

Enemmänhän hän herättää epälyjä "hyssyttämällä" asiaa...

"En kommentoi asiaa", eli muru ei halua valhehdella, mutta ei myöskään myöntää mitään, josten sanoo vaan ettei halua kommentoida ja sitten mutisee asiattomuuksista...

Jokohan yksinkertainen pikku muru tajuaa että ihan kaikesta ei kannata avautua netissä?

Vierailija
36/120 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muru taisi tarkottaa noita vetämisjuttuja..

Enemmänhän hän herättää epälyjä "hyssyttämällä" asiaa...

"En kommentoi asiaa", eli muru ei halua valhehdella, mutta ei myöskään myöntää mitään, josten sanoo vaan ettei halua kommentoida ja sitten mutisee asiattomuuksista...

Jokohan yksinkertainen pikku muru tajuaa että ihan kaikesta ei kannata avautua netissä?

"ei kommentoi", koska haluaa herättää lisää spekulaatiota näiden tarinoidensa ympärille. Jos ei oikeasti haluaisi kommentoida, ei tulisi tänne varta vasten kertomaan, että ei kommentoi, eikös!

Vierailija
37/120 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun sanon niin, toivon, että aiheesta päästään yli ja se vaihtuu. Periaatteitteni mukaan mä en valehtele, siinä oltiin ihan oikeassa. Mieluummin olen puhumatta koko asiasta. Mutta hyvää yötä, joka tapauksessa.

ap

Vierailija
38/120 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia, jotka eivät koe mitenkään tarpeelliseksi usein viestein kertoilla yksityiskohtaisesti (salaa puolisoltaan) kuinka "vieras" mies suuteli tai keiden kanssa on maannut jne.

Murun tapa jankuttaa näistä asioista tuntuu hieman epäterveeltä; kuten joku jo mainitsi, että näiden miesten olemassaoloa voi ikään kuin pitää yllä vatvomalla tällä palstalla.

Kyllä, elän suhteessa, ja kyllä, minua on yritetty iskeä. Olen päättäväisesti torjunut lähentely-yritykset ja maininnut miehelleni, että olen kokenut nämä tilanteet kiusallisina. Entiset miehet eivät kiinnosta minua puolen rivin vertaa ;)

Muru vaikuttaa poikkeuksellisen itsekeskeiseltä ihmiseltä.

Vierailija
39/120 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vahingossa luki tämänkin ketjun ja tajus että on ehkä mahdollisesti mokannut?

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1700820/murun_tyhmyy…

Vierailija
40/120 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Muru on todellinen henkilö? Hauska projekti mielestäni, vaikka päälinjat ovatkin tavanomaista harlekiini-kamaa, Muru osaa koukuttaa lukijaa taidokkaasti. Tai ehkä tuo harlekiinikama onkin just se syy, kyllä ihmisiä kiinnostaa tuollainen "ideaalihahmo", jonka Muru on luonut.

Ehdottomasti viihdyttävä performanssi!