Mies lähimenneisyydestä pyrkii taas elämääni. En halua
olla hänen kanssaan tekemisissä, sillä hän on loukannut mua tosi pahasti ja mulla on uusi, ihana elämä. Olin jo unohtanut koko miehen ja sitten hän on taas siinä.
Istuin yksin kahvilassa, kun mies käveli pöytääni ja istui alas. Hän kysyi, olenko onnellinen, ja sanoi, että haluaa tavata mua uudestaan, uudelta pohjalta ja unohtaa kaikki vanhat asiat. Mä sanoin, että hän ei kuulu mun elämääni, että mä en tarvitse häntä ja käskin hänen mennä kotiin perheensä luokse. Muutakin hn puheli."Mä palaan asiaan, X", sanoi mies ennen kuin lähti.
Tilanne oli hämmentävän ahdistava, enkä mä osannut edes lähteä kävelemään siitä tai sanoa mitään erityisen tiukkaa. Mietinkin, kun aina sanotaan, mitä olisi pitänyt tilanteessa tehdä, osaako joku ihan oikeasti toimia fiksun napakasti itse tilanteessa? Vai ovatko muutkin yhtä jälkiviisaita kuin minä?
Kommentit (120)
niin rattoisia hetkiä olen tän telenovelan parissa viettänyt.
kun mun mieheni sanoo mua joskus muruksi. Ajattelen heti että kusipää (Micke) ;)
Päivän paras =D
Onks muru nyt nettikiellossakin kun ei oo tullu kertomaan mitään?
ns. paremmissa piireissä käytetään muuta kuin alkoholia. Niillehän se olisi isompi juttu jäädä kiinni. Mistä ne edes ostaisivat mitään jos liikkuvat vain omissa ympyröissään.
ns. paremmissa piireissä käytetään muuta kuin alkoholia. Niillehän se olisi isompi juttu jäädä kiinni. Mistä ne edes ostaisivat mitään jos liikkuvat vain omissa ympyröissään.
Naiviuden huippu jos oot tosissas....
Naiviuden huippu jos oot tosissas....
Kyllä narkit on yleensä syrjäytyneitä ja kouluttamattomia.
Ei tosiaankaan ole kihlausta purettu!
Joko on kihlaus purettu?
Luin kyllä tuon edellisen linkin ketjun. Ehkä mä sit olen tyhmä ja yksinkertainen. Tyhmänä on hyvä olla, koska eihän sitä itse tiedä :)
ap
Pelkäät kaiomaa heikkouttasi, että lankeat taas.
Taidat olla nti. "M". Jos näin on, niin todella törkeää toimintaa Mickeltä. Minä sinun tilanteessa ilmoittaisin vaimolle (tiedän, ettet halua olla häneen yhteydessä, mutta mielestäni hänen tulisi saada tietää). Voisitko ehkä seuraavalla kerralla mainita myös olevasi kihloissa ja suunnittelemassa häitä? Ehkä hän näin uskoisi ja jättäisi sinut rauhaan.
En koskaan pettäisi kihlattuani. Mutta sitä heikkouttani inhoan, että annoin tilanteen edes tapahtua. En halunnut herättää huomiota julkisella paikalla. Ja tietysti mä pelkään sitä, että mies alkaa taas pitää yhteyttä, kun hän on jo hetken pysynyt etäällä.
ap
Pelkäät kaiomaa heikkouttasi, että lankeat taas.
ja kiitos, mutta en tahdo seuraasi enää. Itkupotkuraivaritko siinä olisi pitänyt vetää kiepillä pitkin lattioita?
Osaat kai olla vastaamatta puhelimeen ja olla lähtemättä kahvilaan, jos kutsuu? Mikä hiton ongelma tuo nyt on.
ja kiitos, mutta en tahdo seuraasi enää. Itkupotkuraivaritko siinä olisi pitänyt vetää kiepillä pitkin lattioita?
Osaat kai olla vastaamatta puhelimeen ja olla lähtemättä kahvilaan, jos kutsuu? Mikä hiton ongelma tuo nyt on.
Tämä on tietty kamalan suuri ongelma.
Ei muru osaa sanoa Mickelle ei....
Eikä se varsinaisesti olekaan ongelma, vaan särö
- särö kauniissa päivässäni ainakin. Lisäksi mulla on huono omatunto ja itsesyytöksiä, kun mä olen istunut samassa pöydässä menneisyyden kanssa. Osaan kyllä sanoa ei, mutta mä en halua joutua sanomaan edes ei, en halua sellaista tilannetta. Haluan että päiväni ovat täydellisiä, ja se kai onkin mun oikea ongelmani. En mä halua ikäviä muistoja eteeni häilymään. Odottelin ystävääni ja puheenaiheiden piti olla ihan toisenlaisia kuin niistä sitten tuli. No, ajatuksenvirtaa vain...
ap
ja kiitos, mutta en tahdo seuraasi enää. Itkupotkuraivaritko siinä olisi pitänyt vetää kiepillä pitkin lattioita? Osaat kai olla vastaamatta puhelimeen ja olla lähtemättä kahvilaan, jos kutsuu? Mikä hiton ongelma tuo nyt on.
Tämä on tietty kamalan suuri ongelma.
Ei muru osaa sanoa Mickelle ei....
Meidän ihana Drama Queen!!!!!!!
Jaksaaks terapeuttiskaan sua kuunnella? Veloittaa sult varmaan enemmän ku muilta...
Joko on kihlaus purettu?
Luin kyllä tuon edellisen linkin ketjun. Ehkä mä sit olen tyhmä ja yksinkertainen. Tyhmänä on hyvä olla, koska eihän sitä itse tiedä :)
ap
Ainakin se ketju perustelee ihan hyvin miksi olet tyhmä ja yksinkertainen.
Sinulleko ei oikeasti ole tullut mieleen että täällä kävisi tuttujasi?
Mä itse en ole käynyt muilla keskustelupalstoilla kuin tällä, ensimmäistä kertaa tämän vuoden puolella. Mun ystäväni ja tuttavani eivät ole siinä elämäntilanteessa, että hakeutuisivat tänne, eikä heitä tietääkseni (huom.) kiinnosta tämäntyyppinen foorumi. Toisekseen, olen nyt aika kauan tänne kirjoitellut, eikä kukaan ole sanallakaan vihjannut tunnistaneeni minut täältä. Ketäänhän mä en ole täällä mielestäni loukannut, joten jos joku tunnistaisikin, olisi vahinko vain minun.
ap
Joko on kihlaus purettu?
Luin kyllä tuon edellisen linkin ketjun. Ehkä mä sit olen tyhmä ja yksinkertainen. Tyhmänä on hyvä olla, koska eihän sitä itse tiedä :) ap
Ainakin se ketju perustelee ihan hyvin miksi olet tyhmä ja yksinkertainen. Sinulleko ei oikeasti ole tullut mieleen että täällä kävisi tuttujasi?
Mä keskityn tähän kotielämän hoitamiseen ja oman suhteeni tilaan.
ap
joko mies tuli kotiin?
Mitä se sanoi?
tai mitä teki?