Huvittavin anopilta saatu lahja -kilpailu
Tehdäänkö niin että kerrotte tässä huvittavimman/säälittävimmän lahjan jonka ootte saaneet anopiltanne ja valitaan sitten niistä se kaikista koomisin.:)
Minä aloitan: sain anopilta oikein ison, oranssin kahvikupin jonka "korva" esittää hevosen kaulaa ja kaulan päässä on luonnollisesti sen hevosen pää. En oo eläissäni nähnyt niin rumaa kuppia ja oli pokassa pitelemistä kun näin sen.
Anoppi sitten käytti sitä kuppia sinä päivänä kun toi sen meille ja mulla valui vesi silmistä kun yritin kahvipöydässä pidätellä nauramista.:)
Kommentit (103)
valkoista kangaspakkaa punaiseksi.Joo. Väri onistui oikein hyvin, sellanen porsaanvaaleanpunainen.Oli sitten ommellut minulle, juuri synnytyksestä selvinneennä ommellut,ammattiompelija kun on, värjätystä kankaasta kokoahaalarin.Eli oli ottanut mallin jostain 70-luvun kaavasta, pitkät hihat,pitkät lahkeet. Oiken viimesen päälle slimmimalli, edessä vetoketju. Ei oikeasti meinanu pokka pysyä kun jouduin vielä sovitaan sitä anopin silmien edessä. "joo, tosi kiva."
Yves Rocherilta ilmaiseksi saatua krääsää. Monena jouluna.
Lapset saavat tavaraa, jota saa ilmaiseksi kaupoista #kaupanpäälle"
Anoppi omistaa 3-4 yksiät', omakotitalon, mökin jne
ja koskaan meidän lapset eivät ole saaneet esim rahaa. Ei koskaan. Ei edes kunnon lahjoja kun pääsevät ripille (silloin noin 3 euron korun saivat).
Saita paska. Vieköön rahansa hautaan... tai voisi vaikka kerätä rahansa taloonsa, jossa istuu yksin säästämässä. Miten ihminen voi olla tuollainen +
valkoista kangaspakkaa punaiseksi.Joo. Väri onistui oikein hyvin, sellanen porsaanvaaleanpunainen.Oli sitten ommellut minulle, juuri synnytyksestä selvinneennä ommellut,ammattiompelija kun on, värjätystä kankaasta kokoahaalarin.Eli oli ottanut mallin jostain 70-luvun kaavasta, pitkät hihat,pitkät lahkeet. Oiken viimesen päälle slimmimalli, edessä vetoketju. Ei oikeasti meinanu pokka pysyä kun jouduin vielä sovitaan sitä anopin silmien edessä. "joo, tosi kiva."