Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavin anopilta saatu lahja -kilpailu

Vierailija
26.09.2012 |

Tehdäänkö niin että kerrotte tässä huvittavimman/säälittävimmän lahjan jonka ootte saaneet anopiltanne ja valitaan sitten niistä se kaikista koomisin.:)

Minä aloitan: sain anopilta oikein ison, oranssin kahvikupin jonka "korva" esittää hevosen kaulaa ja kaulan päässä on luonnollisesti sen hevosen pää. En oo eläissäni nähnyt niin rumaa kuppia ja oli pokassa pitelemistä kun näin sen.

Anoppi sitten käytti sitä kuppia sinä päivänä kun toi sen meille ja mulla valui vesi silmistä kun yritin kahvipöydässä pidätellä nauramista.:)

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme juuri ennen esikoisen syntymää keskustelleet anopin kanssa, kuinka hänen kukkansa ovat ihania, mutten voi allergisena sellaisia itse ottaa. Olimme pohtineet myös että toivottavasti saan maukasta laktoositonta ruokaa.

Pienokaisen synnyttyä tämä tuore, ensikertalainen mummo toi sitten minulle kimpullisen kukkia ja Fazerin sinistä suklaata :D <3

Kaiken lisäksi synnytyshuoneessa olivat kirjanneet ravitsemustietoni vääränväriselle kortille ja olin tosi kipeä tavalliseen maitoon tehdystä lasagnesta ja sen mukana tarjotusta maidosta. 

Vierailija
22/103 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, hauskin ketju ikinä. Meillähän kanssa anoppi raahaa niitä ilmaisia lahjoja lehdistä lahjaksi tytölleen ja lapselle, mutta mä en yleensä saa mitään. Ei nyt jaksanut mennä kauppaan. No mikäs siinä, jos väsyttää. Kyllä kuitenkin jouluruoat ja viinit oikein hyvin hänelle maistuu saatesanoin: en raskinut itselle ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2012 klo 19:12"]

Ikimuistoinen hetki oli myös se, kun lapsemme syntyi ja appiukko oli hionut oksan pätkän, että "pieni voi järsiä sitä, eikä tarvitse tuttia". Olin täysin mykistynyt tämän ajattelavaisuuden edessä.

[/quote]

*kierii ja hytkyy naurusta* ei ole todellista, mykistynyt olisin ollut itsekin :D

Vierailija
24/103 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi on laittanut postipaketissa mm. tiskiratteja, henkareita, shampoota, saippuaa, hammasharjoja, purukumia, tms., silla perusteella, etta me asumme ulkomailla niin saattaapi olla tarve.

En kehtaa muistuttaa, etta taalla etelaisemmassa Euroopassakin on kauppoja, juokseva vesi tms. :D

Vierailija
25/103 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2012 klo 19:12"]

Joka kerta olen sydän kylmänä, kun saan lahjoja, koska anoppi on vuosien varrella kääräissyt pakettiin mm.
- puoliksi käytetyn tuubin 60-luvulla ostettua hiusvoidetta
- haljenneen maljakon
- puurasiassa hienon (?) lämpömittarin, joka kuitenkin sattui olemaan rikki
- röyhelöiset pikkarit, kokoa 48 (olen 36)
- käytettyjä (mutta pestyjä!!!!) kangasnenäliinoja
- tornillisen tyhjiä viilipurkkeja
jne. jne.

Ikimuistoinen hetki oli myös se, kun lapsemme syntyi ja appiukko oli hionut oksan pätkän, että "pieni voi järsiä sitä, eikä tarvitse tuttia". Olin täysin mykistynyt tämän ajattelavaisuuden edessä.

[/quote]

APUA! :D Reps! Kops!

*kierii lattialla*

Vierailija
26/103 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kappaletta feikki-mariskooleja. Mahdollisimman räikeän värisiä. Ja Tarjoustalon mainoksen etusivulla oli juuri ollut näistä tarjous kympillä. Anopilla on aina ollut varsin hyvä maku, joten olen aivan varma, että hän on saanut nämä itse joltakin lahjaksi, ja pisti vahingon kiertämään.

Vierailija
27/103 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan suoraa kettuilua.

Vierailija
28/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se miehen anoppi:)

toi lapsille tuliaiseksi (3 lapselle) yhteiseksi

pinkin karvanopan. Siis sellaisen yhden nopan jonka voi laittaa roikkumaan auton peruutuspeiliin. Ja luuli ihan pokkana että se on joku lasten lelu:DDDD

Vanhin näistä lahjan kohteista on muuten 5-v tyttö..

Vierailija
29/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yhteinen karvanoppa oli ihana, on siitä varmaan tapeltu että kuka sillä saa leikkiä:D

Vierailija
30/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut anoppi joka joulu kysyy tarkkaan mitä kukakin toivoo ja antaa sitten ihan jotain muuta lahjaksi.

Vierailija
31/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari numeroa liian isot

Vierailija
32/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkut vaan tutut:)

Lukkosulaa. Oli yks joulu. Kaikki sai lahjaksi pari purkkia lukkosulaa.

Niin lapset, kuin aikuiset. Kyllä me aikuiset ollaan tietty totuttu et anopista ei ikinä tiedä.

Nuorin lapsonen oli alle 10v saadessaan lukkosulaa.

Onneksi mulla ei ole enää mitään välejä anoppiin.

Vierailija
33/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin pyöreitä vuosia, sain lahjaksi Valittujen palojen tilauslahja-korun. Anoppi vielä mainosti että se on sitten tilauslahja että jos en tykkää voin antaa sen takaisin.

Siinä lahja kokonaisuudessaan. En pystynyt edes kiittämään kun olin niin hämilläni. Välit meillä on ollut hyvät, ja anoppi on varakas. Puoliso sanoi että se meinasi kuolla häpeään tuon lahjan takia.

Vierailija
34/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin pyöreitä vuosia, sain lahjaksi Valittujen palojen tilauslahja-korun. Anoppi vielä mainosti että se on sitten tilauslahja että jos en tykkää voin antaa sen takaisin.

Siinä lahja kokonaisuudessaan. En pystynyt edes kiittämään kun olin niin hämilläni. Välit meillä on ollut hyvät, ja anoppi on varakas. Puoliso sanoi että se meinasi kuolla häpeään tuon lahjan takia.

Ja siis kyseessä ei ollu mikään merkkikoru, vaan sellainen rihkama kuminauhalla varustettuna.

Vierailija
35/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku syntymäpäivä anopilta HÄNEN edesmenneen äitinsä KÄYTETYT kumiteräsaappaat. Mulle kolme numeroa liian suuret.

"Mutta voithan sä niitä siellä navetalla käyttää"...

Joo, mulla on 20 hevosen täysihoitotalli, jossa käytän kyllä ihan kunnollisia sopivaa kokoa olevia turvakenkiä.

Semmoiset jos olisin lahjaksi saanut, olisin ollut tosi onnellinen.

Vierailija
36/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se nyt sit lahja, mutta raskausaikana valitin suonikohjuja niin anoppi

toi mulle omat vanhat tukisukat.

Vierailija
37/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko vaihtelee s-xl, vaikka olen ihan normaali 60-kiloinen s/m -kokoinen nainen ollut koko tämän ajan. Uskon, että osa on hänen itsensä saamiaan lahjoja, osa jotain tilauslahjoja tms. mainoskamaa. Muita lahjoja en häneltä ikinä ole saanut.

Pojilleen (eli miehelleni veljineen) ostaa aina vaatteita, kelloja ym. henkilökohtaista ja usein enemmän kuin yksi lahja kerrallaan. Lastenlapset saavat mm. lakanoita ja sukkia ties mitä kokoa. Lakanoita on vino pino kaapissa avaamattomana, kun en ole ymmärtänyt mihin lapsi/aikuinen tarvitsee sellaista lakana määrää...

Vierailija
38/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinäänsä ehkä huono lahja mutta kun aiemmin puhuttiin ettei meille mitään suklaata kun muutenkin hukutaan siihen joulun aikaan. Toivoin sitten anopilta villasukkia kun hän on niitä kova tekemään. kerroin vielä että muilla perheenjäsenillä on kyllä sukkia mutta mulla ei Noh, kaikki muut (mies ja lapset) sai villasukat ja minä suklaata. Mitäs menin sanomaan etten halua suklaata..

Palautin sitten mieleeni miten sukka tehdään ja tein itselleni useammat sukat

Vierailija
39/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerroin anopille kysyttäessä mitä osia siitä haluaisin ja mitä en missään tapauksessa. No anoppi toi tietty sitä ei missään tapauksessa -mallia. Pistän lapsuksen piikkiin, toisaalta taas joskus kyllä mietityttää että olenko vain tyhmä ja sinisilmäinen.

Vierailija
40/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinäänsä ehkä huono lahja mutta kun aiemmin puhuttiin ettei meille mitään suklaata kun muutenkin hukutaan siihen joulun aikaan. Toivoin sitten anopilta villasukkia kun hän on niitä kova tekemään. kerroin vielä että muilla perheenjäsenillä on kyllä sukkia mutta mulla ei Noh, kaikki muut (mies ja lapset) sai villasukat ja minä suklaata. Mitäs menin sanomaan etten halua suklaata..

Palautin sitten mieleeni miten sukka tehdään ja tein itselleni useammat sukat

Olikohan vittuilua vai meniköhän vain sekaisin että sinulla olisi sukkia mutta muilla ei..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän