Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavin anopilta saatu lahja -kilpailu

Vierailija
26.09.2012 |

Tehdäänkö niin että kerrotte tässä huvittavimman/säälittävimmän lahjan jonka ootte saaneet anopiltanne ja valitaan sitten niistä se kaikista koomisin.:)

Minä aloitan: sain anopilta oikein ison, oranssin kahvikupin jonka "korva" esittää hevosen kaulaa ja kaulan päässä on luonnollisesti sen hevosen pää. En oo eläissäni nähnyt niin rumaa kuppia ja oli pokassa pitelemistä kun näin sen.

Anoppi sitten käytti sitä kuppia sinä päivänä kun toi sen meille ja mulla valui vesi silmistä kun yritin kahvipöydässä pidätellä nauramista.:)

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinäänsä ehkä huono lahja mutta kun aiemmin puhuttiin ettei meille mitään suklaata kun muutenkin hukutaan siihen joulun aikaan. Toivoin sitten anopilta villasukkia kun hän on niitä kova tekemään. kerroin vielä että muilla perheenjäsenillä on kyllä sukkia mutta mulla ei Noh, kaikki muut (mies ja lapset) sai villasukat ja minä suklaata. Mitäs menin sanomaan etten halua suklaata.. Palautin sitten mieleeni miten sukka tehdään ja tein itselleni useammat sukat

Olikohan vittuilua vai meniköhän vain sekaisin että sinulla olisi sukkia mutta muilla ei..

Tiedä häntä.. Anoppi on aina neulonut vain miehelle ja lapsille, ei ikinä mulle. Kerran esitteli valmiita villasukkiaan joita oli muovipussillinen ja mies sanoi että voishan tuosta yhdet antaa mulle niin selitteli että kun on niin monia joille vois niitä antaa. Silloin mä päätin opetella itse tekemään =D

Vierailija
42/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain anopiltani 40 v lahjaksi tratin. Siis sellaisen muovisen jonka avulla on helpompi kaataa vaikka mehu pulloon... Oli kuulemma etsinyt vielä useammastakin kaupasta että löysi sopivan...

Ei sen puoleen olin ihan tyytyväinen lahjaani koska on käyttötavaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun anoppi osti mulle joululahjaksi joulukuusenkoristeita...siis kultaisia ja punaisia palloja ja vihaan vielä kullan väriä ja olen 30-vuotias 2 lapsen äiti...ehh! Ei sitten muuta keksinyt? hän ajatteli että saamme uuteen kotiimme kuulemma nyt kuusen kun vanhaan ei mahtunut. jeijj

Vierailija
44/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että olisin itse ollut loukkaantunut.

Vierailija
45/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli saanut 30 prosentin alennuksella. Huomattiin home vasta kun oli syöty melkein koko kakku. Lapset on kertoneet, että syöttää heille vanhentuneita ruokia kun ovat olleet siellä hoidossa. En juurikaan käytä anopin lastenhoitopalveluja nykyään.

Vierailija
46/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se nyt sit lahja, mutta raskausaikana valitin suonikohjuja niin anoppi

toi mulle omat vanhat tukisukat.

on hirveän kalliit, joten ihan kiva lahjoitus kyllä. Mä olisin saanut serkkuni vanhat, muttei onneksi tullut suonikohjuja.

Vierailija
47/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullanvärikin on niin tavallinen jouluväri ettei kai helposti tule mieleen että joku inhoaa sitä?

Eikö lapsiperheissä yleensä ole joulukuusi?

mun anoppi osti mulle joululahjaksi joulukuusenkoristeita...siis kultaisia ja punaisia palloja ja vihaan vielä kullan väriä ja olen 30-vuotias 2 lapsen äiti...ehh! Ei sitten muuta keksinyt? hän ajatteli että saamme uuteen kotiimme kuulemma nyt kuusen kun vanhaan ei mahtunut. jeijj

Vierailija
48/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain yhtenä vuonna ex-appiukolta 80 cm leveään vuoteeseen sopivan lakanan (sitä ei voinut käyttää, sillä meillä oli tuplaleveä sijauspatja vuoteessamme).

Lakanan lisäksi sain kahvipaketin. Hän tiesi kyllä että en juo kahvia. Ex-ieheni sen sijaan joi kahvia, joten hänelle se lahja olisi voinut olla ihan ok.

Pojalleen appi kyllä osti ihan asiallisia ja henkilökohtaisia lahjoja.

Ilmeisesti ajatteli, että naisen suurin haave on saada lakana ja kahvipaketti :D

Vierailija
49/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mutta mies ja lapset sai kuitenkin henkilökohtaiset lahjat. Mies sai 100€ lahjakortin työkaluja myyvään liikkeeseen ja lapset saivat plaikkapelit. ja mä pienen paketin kuusenpalloja?! okei olen kiittämätön kamala miniä sori!!!!!!!!!!!!

Vierailija
50/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tottunut saamaan alle kympin lahjoja anopilta, siksi tuo ei kuulostanut oudolta.

Ja lahjat on juuri jotain "taloustavaraa" tms. ei-henkilökohtaisia.

no mutta mies ja lapset sai kuitenkin henkilökohtaiset lahjat. Mies sai 100€ lahjakortin työkaluja myyvään liikkeeseen ja lapset saivat plaikkapelit. ja mä pienen paketin kuusenpalloja?! okei olen kiittämätön kamala miniä sori!!!!!!!!!!!!

Vierailija
51/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi mamma, joka sai anopiltaan sen laminoidun BMI-taulukon?

Se on ehkä paras juttu ikinä! Muistaako muut?

Vierailija
52/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tratti oli kyllä aika raju.Täytyy sanoa että olisin itse ollut loukkaantunut.

Täytyy taustaksi todeta että ilmoitin kaikille etten halua mitään lahjoja koska minulla on jo kaikkea mitä haluan. Kaadettiin anopin kanssa mehua pulloon synttäreitä edellisellä viikolla ja tuli vähän sotkua kun minulla ei ollut kunnollista trattia.

No synttäreille anoppi tuli sitten ilkikurisesti virnistellen "kukkapaketti" kädessä. Kukkien sijaan siellä olikin tuo tratti. Anoppi naureskelikin että luotti minun huumorintajuuni että uskalsi tuoda tuon.

Vierailija
53/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Lokakuun Seura-lehti ja Seuran vuosikalenteri

-parin euron ruskeat Pirkka-sukkahousut

Nätisti ne oli kyllä paketoitu, heh.

Vierailija
54/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopin lahjan, jonka arvaan painosta ja muodosta olevan - vihreitä kuulia rasia. Mies saa äidiltään kunnon lahjan, yleensä jotain vaatetta tai rahaa ja lapsetkin joko rahaa tai jonkun toivomansa lahjan, mutta mulle aina tuo rasia. Olin joskus alkuaikoina erehtynyt sanomaan, että pidän niistä. Mut ei meillä kovin läheiset välit olekaan...

Vierailija
55/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi antaa joululahjaksi liian pieniä lakanoita kun on ensin soittanut ja kysynyt kokoa. Kerran oli laadultaan aivan kuin sideharsoa, siis harsovaippaa.

Ostaa myös kaikkea Forssa-aiheista, Forssasta kun non kotoisin. Mies vihaa Forssaa.

Joskus on tuonut lapsille kolmet vääränkokoiset sukat, siis parin kullekin. Kaikissa lahjoissa on aina hintalappu, yleensä lakanat on sekundaa. Nykyisin ei anna enää mitään kun ei olla väleissä. Ai niin ja teki kammottavan ryijyn. Olin kyllä sanonut ettei me mitään ryijyjä voida seinillä pitää kun neljällä viidestä perheenjäsenestä on astma.

Vierailija
56/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos anopilta tulee jotain syötävää lahjaksi niin ei saa syödä ennenkuin päiväys on varmistettu.

Viime jouluna tuli koko perheelle piparkakkutalopakkaus jossa oli parasta ennen ollut lähes vuosi aiemmin. Törkientä oli että päiväyksen päälle oli liimattu pieni tarra. Tiesi siis että on vanhaa :/

Juuri sain itse synttärilahjaksi suklaakonvehtirasian, jossa parasta ennen viime tammikuu. Anoppi pitää meitä biojäteastianaan :(

Vierailija
57/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi mamma, joka sai anopiltaan sen laminoidun BMI-taulukon? Se on ehkä paras juttu ikinä! Muistaako muut?

Joo, varmasti paras lahja ikinä!

Minulle anoppi osaa ostaa hyviä lahjoja, mutta appi on sitten aina vähän hukassa. Olen kertonut, että olen allerginen pähkinöille. Tämän olen kertonut siksi, että olen niin allerginen että kurkku saattaa turvota kiinni, varmuuden vuoksi olen maininnut asiasta.

Appi antaa kuitenkin joka joulu lahjaksi suklaata, joka sisältää pähkinää jossain muodossa. Myös tulaisina tuo aina muutaman suklaalevyn/rasian joista saan valita, mutta kun niissä kaikissa on pähkinää! Ymmärsiköhän appi tuon pähkinästä mainitsemiseni aivan väärin, vai haluaako piiloviestittää jotain..? :D

Vierailija
58/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaavat sisustuslehtienkin sivuille.

Anoppi antaa joululahjaksi liian pieniä lakanoita kun on ensin soittanut ja kysynyt kokoa. Kerran oli laadultaan aivan kuin sideharsoa, siis harsovaippaa.

Ostaa myös kaikkea Forssa-aiheista, Forssasta kun non kotoisin. Mies vihaa Forssaa.

Joskus on tuonut lapsille kolmet vääränkokoiset sukat, siis parin kullekin. Kaikissa lahjoissa on aina hintalappu, yleensä lakanat on sekundaa. Nykyisin ei anna enää mitään kun ei olla väleissä. Ai niin ja teki kammottavan ryijyn. Olin kyllä sanonut ettei me mitään ryijyjä voida seinillä pitää kun neljällä viidestä perheenjäsenestä on astma.

Vierailija
59/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi mamma, joka sai anopiltaan sen laminoidun BMI-taulukon? Se on ehkä paras juttu ikinä! Muistaako muut?

Se mielessäni avasinkin tän ketjun.

Itse olen saanut vain sellaista hyväntahtoista tarpeetonta. Ruma lasinen hedelmäkulho Tarjoustalosta oli viimeinen, mitä sain.

Paljon mieluummin olin tunkiona, kun ex-anoppi tyhjenteli kaappejaan vanhoista ja turhista, silloin sain saaliksi vanhaa virheetontä Arabiaa, vanhaa suomalaista lasia, kaikkea oikeasti arvotavaraa. Mutta kun sen maku oli "krumeluu ja uusi", niin ei ollenkaan arvostanut vanhaa arvotavaraa. No, mun hyöty :-)

Vierailija
60/103 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat olleet joululahaksi saadut vaatteet:

Minä saan kauheita 2-4 nro liian pieniä vaatteita ja mieheni saa 2-4 nro liian suuria vaatteita.

Onneksi on jo nyt niin vanha ettei paljon kaupoilla käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi