Yksinhuoltajan arki on raskasta ja yksinäistä
hoidat kaiken yksin - käyt kaupassa, töissä, hoidat sairaita lapsia kotona, haet ja viet lapset tarhaat, teet ruokaa , samalla pitäisi pitää koti siistinä, jaksaa viettää aikaa lasten kanssa töiden jälkeen.
olen niin stressaantunut, etten saa unta öisin. Jos vain olisi joku ihminen, jonka kanssa jakaa tätä elämää ja vastuuta. en edes osaa kuvitella millaista (toimiva) parisuhde ja yhteinen arki olisi.
halaus kaikille yksinhuoltajille
Kommentit (189)
Moikka olen itse 8 v pojan Viikari yhtään iskä.arki on vauhdikasta koulu harrastukset koti ja työ kieltämättä joskus kaipaa toista aikuista elämäänsä,mut ei oo vielä kaupan jonosta löytynyt.
Moikka olen itse 8 v pojan Viikari yhtään iskä.arki on vauhdikasta koulu harrastukset koti ja työ kieltämättä joskus kaipaa toista aikuista elämäänsä,mut ei oo vielä kaupan jonosta löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
hoidat kaiken yksin - käyt kaupassa, töissä, hoidat sairaita lapsia kotona, haet ja viet lapset tarhaat, teet ruokaa , samalla pitäisi pitää koti siistinä, jaksaa viettää aikaa lasten kanssa töiden jälkeen.
olen niin stressaantunut, etten saa unta öisin. Jos vain olisi joku ihminen, jonka kanssa jakaa tätä elämää ja vastuuta. en edes osaa kuvitella millaista (toimiva) parisuhde ja yhteinen arki olisi.
Olet lämmin ihminen :) / vilivallaton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinun itsesi pienet hellittelyhetket, haluaisitko? / vilivallaton
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen mies lähettää aidon halauksen sinulle. Tulihan perille?/ M
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen ja raskastahan tämä on :( Ja sitten kun saat omaa aikaa niin murehdit yksinäisyyttäsi, minä ainakin aika usein. Huoh! Viisi vuotta ole kohta tätä sirkusta yksin pyörittänyt, onneksi lapset jo kasvaneet ja itsenäistyneet hieman, ovat jo koulussa ja eskarissa. Tsemppiä meille!
Löytääkö täältä hyvää miestä vai onko tämä vain keskustelupalsta?
Kyllä varmaan löytää kunnon miehen, millaista olet etsimässä?
Vierailija kirjoitti:
Täyttä totuutta. Omasta kokemuksesta voin sanoa että Yh:na en hae miestä baareista. Huolehdin lapsistani, kaipaan miestä lähelleni. Ehkä sekin joskus onnistuu, vaikka en hyväksy miestä muuhun kuin sillointällöin, en siis asumaan luonani.
Hyvin kirjoitettu. Yh:lle on lapset luonnollisesti kaikista tärkeintä, mutta onhan Yh silti ihminen ja nainen. jolle on suotavaa myös luonnolliset halut ja tarpeet mutta ei lasten kustannuksella.
Ymmärrän sinua.
Aikaisemmin yksinhuoltajat kirjoitteli useammin, nyt pysyvät vaiti. Mitä on tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin yksinhuoltajat kirjoitteli useammin, nyt pysyvät vaiti. Mitä on tapahtunut?
Taitaa olla ympärisulkeutuneita. Ehkä elämä on niin rankkaa ettei uskalla jakaa sitä toisen kanssa edes hiukan tai sit ovat menettäneet luottamuksen miehiin edellisen miehen töppäilyjen takia. / wiljami
Lue täältä tämmöinen ketju
http://www.vauva.fi/keskustelu/2812737/mista-yksinhuoltajien-haukkuminen-lahtoisin
Yksinhuoltajien mollaaminen on näköjään joillekin sellainen kansanhuvi että siitä ei parane paljoa huudella jos ei halua saada kuraa niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Lue täältä tämmöinen ketju
http://www.vauva.fi/keskustelu/2812737/mista-yksinhuoltajien-haukkuminen-lahtoisin
Yksinhuoltajien mollaaminen on näköjään joillekin sellainen kansanhuvi että siitä ei parane paljoa huudella jos ei halua saada kuraa niskaan.
Minä en ainakaan ole missään vaiheessa mollannut yksin huoltajia, olen seurustellut kahden Yh:n kanssa, he olivat kertakaikkiaan ihania naisia. / wiljami
Haluaisitko vieläkin yksinhuoltajaa seurusteluun vai panokaveriksi?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko vieläkin yksinhuoltajaa seurusteluun vai panokaveriksi?
Ei pelkäksi panokaveriksi, tuo määritelmä on naista halventava. Nainen ei ole pelkkä pillu, vaan ihana kokonaisuus ihan kuin mieskin, joka ei ole pelkkä seisova kalu.
Ystävyys ja molemminpuolinen luottamus on oikeasti tärkeätä. / wiljami
Vierailija kirjoitti:
Erityisesti ihmettelen, miten joku ketjussa jo 10 vuotta on ollut yh...
Kuuleppas minulla meni yli kymmenen vuotta kunnes pääsin jaloilleni mieheni äkillisestä kuolemasta.Surin sitä niin valtavasti,etten halunnut edes vilkaista miehiä.
Nykyään on tilanne toinen ja olen jo seurustellutkin.Eiköhän se ole jokaisen pään sisällä miten haluaa toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erityisesti ihmettelen, miten joku ketjussa jo 10 vuotta on ollut yh...
Kuuleppas minulla meni yli kymmenen vuotta kunnes pääsin jaloilleni mieheni äkillisestä kuolemasta.Surin sitä niin valtavasti,etten halunnut edes vilkaista miehiä.
Nykyään on tilanne toinen ja olen jo seurustellutkin.Eiköhän se ole jokaisen pään sisällä miten haluaa toimia.
Olet täysin oikeassa, mutta joukossa näyttää olevan myös niitä, jotka haluaisi, mutta ei sit kuitenkaan uskalla. Ehkä kyseessä on huonoja kokemuksia väkivaltaisesta miehestä tms. / wiljami
Onko sinulla tukiverkostoa? Osallistuuko lasten isä? Voisiko lapset olla hänellä viikonloppuisin? Entä isovanhemmat? Voisitko saada lapsille tukiperhettä?
Minäkin olen Yh ja lapset on isällä. Minulla on ollut ihana rakastaja parin vuoden ajan,joka kävi luonani säännöllisesti joka tiistai ja perjantai. Haluaisin löytää samanlaisen varatun miehen, josta lapsetkin tykkäisi.