Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisiä te sekasaunomisen vastustajat olette?

Vierailija
25.09.2012 |

Ootteko jotain 20-30 vuotiaita ja pääosin kaupunkilaisia?

Oon huomannu, että pikkulikat ne vakaasti on sitä mieltä että mun pillua ei kaverin mies saa nähdä (tosin sitä samaa toosaan on saatettu jakaa kenelle sattuu sinkkuna), mutta kun ikää tulee ~50vuotta niin sekasaunominen esim. mökillä onkin mitä luontaisin juttu. Ei ketään kiinnosta vilkkuuko tissit ja tussut kun porukka on hyvä ja rento.

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasaunominen ei ole luontainen juttu, vaikka maha roikkuu ja tissit ovat hivuttautuneet navan alapuolelle. Saunominen ylipäätään on minusta yksilösuoritus eikä ryhmätilaisuus.

Toki jokainen saa saunoa ihan niin kuin tahtoo, mutta minä en yhteissauno.

Vierailija
22/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 18-vuotiaana tyttöjä 40-50 v. miesten kanssa, nimittäin kenttäkurssilla fuksina assareiden kanssa. Ei siinä ollut mitään ihmeellistä, kaikki osasivat käyttäytyä.

etkö tajunnut edes tuota vähää suojella itseäsi? Kyl naiset on tyhmiä : )

No, tota harrastaa joka vuos suurin osa kenttäkurssin nuorista naisista eli n. 50-60 henkeä. Voi meitä kaikkia hyväksikäytettyjä :( Hauskaakin oli, mutta nyt ymmärrän että todellisuudessa olemme kaikki assareiden katseiden häpäisemiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 18-vuotiaana tyttöjä 40-50 v. miesten kanssa, nimittäin kenttäkurssilla fuksina assareiden kanssa. Ei siinä ollut mitään ihmeellistä, kaikki osasivat käyttäytyä.

Kenttäkurssi on vasta ekan opiskeluvuoden jälkeen.

Vierailija
24/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenttäkurssi on vasta ekan opiskeluvuoden jälkeen.

Ja oon syntynyt loppuvuodesta joten olin tuolloin vielä joitain kuukausia 18. Suurin osa oli toki 19 tai vanhempia.

Vierailija
25/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovinistinen nöyryytys kuuluu?

Vierailija
26/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleensä itse jätän saunat väliin. Kuka ihme on keksinyt, että illanvietoissa, bileissä sun muissa pitää mennä saunaan? En mä ainakaan halua olla tukka märkänä/hikisenä loppuiltaa ja laittaa peseytymisen jälkeen samoja vaatteita päälle. Jörks! Ongelmana ei ole alasti oleminen vaan se, etten koe oloani mukavaksi tuollaisen saunomisen jälkeen. Atooppinen iho kaipaa niitä omia rasvoja ym.

Olen 21v ja tällä hetkellä maalta, mutta asunut myös kaupungissa

Vierailija
27/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34v. Ei tuntuisi luontevalta, ja ällöttää ajatuskin että joku vieras, tai vielä ällömpää jos joku tuttu ukko kattelisi sillä silmällä...

Toki osa ihmisistä suhtautuu alastomuuteen täysin neutraalisti ja seksittömästi, mutta miehistä varmaan vaan murto-osa.

Enkä tosiaankaan halua muitten kuin oman mieheni alastonta vartaloa nähdä.

Olen aikoinaan harrastanut villiä sinkkuelämää, mutta jotenkin se alastomuus ei häirinnyt esim. yhdenillan jutun kanssa. Olen myös ollut piiristus-ja maalauskursseilla, joilla oli välillä miespuolinenkin alastonmalli. Maalasinnmielluumin takapuolelta, niin ei tarvinnut tuijotella sukukalkeuksia...!

Kai mä sitten olen hieman estoinen, vaikka ei mulla ole mitään hävettävää vartaloni suhteen, ihan hoikka, joskin pienirintainen olen.

Vierailija
28/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne ole kenekään pakko mennä, on olemassa myös naisten oma vuoro niille jotka ei halua sekasaunaan mennä.

Vierailija
29/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mökkibileissä on vaan kiva, kun ei ole mitään saunavuoroja vaan kaikki ramppaavat saunassa silloin kun sattuvat ramppaamaan. Ei siinä oo mitään ihmeellistä. Oon sekasaunonut koko aikuisen ikäni.

Toisaalta nämä, jotka eivät voi sekasaunoa, ovat sitten varmaan niitäkin jotka kieltäytyvät yhteisistä kylpyläreissuista ym. Ei se saunominen, vaan vähissä vaatteissa (uima-asussa) esiintyminen tuntuu olevan vaikeaa. Niin kuin muilla muka olis täydelliset kropat.

n40

Vierailija
30/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne ole kenekään pakko mennä, on olemassa myös naisten oma vuoro niille jotka ei halua sekasaunaan mennä.

1. Naiset

2. Miehet

3. Naiset ja miehet

;-)

Vierailija
31/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan naurettavaa jakaa porukka saunan ajaksi, jutut vain laimentuvat ja eriarvoisuusu lisääntyy. Naurettavia noi väitteet tirkistelyistä ja kyyläämisestä, yök!

Enkä mene vieraiden kanssa saunaan.

Jos joku haluaa mennä, kaikin mokomin, mutta minä jätän väliin.

Vierailija
32/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyläämisen takia en käy edes uimahalleissa. Enkä mene vieraiden kanssa saunaan. Jos joku haluaa mennä, kaikin mokomin, mutta minä jätän väliin.

että tuo "kyylääminen" on oman pääsi kehitelmää. Ei sitä oikeasti tapahdu. Jos nyt joku kulkee suihkussa silmät auki rekisteröiden sen, että av-mammalla on posliini/rämemajava niin ei se vielä ole perverssiä kyyläämistä.

Vierailija
33/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saunon vain mieheni ja lasteni kanssa. Muut eivät minua alasti näe ( paitsi lääkärit, jos on aivan välttämätöntä), en siis sauno edes naisporukalla. Vatsanahka roikkuu ja on täynnä raskausarpia, tisseistä vain nahat jäljellä niin kuiviin ne on imetty ja pahimpana ihosairaus, joka rumentaa kroppaani rankasti. Ihmiset kun kokevat usein ihosairaudet jotenkin likaisina, vaikka monet muuta väittävät niin usein sää nähdä ihmisten kasvoilla vilahtavan ilmeitä ällötyksen ja säälin väliltä.

Ja voin häpeilemättä myöntää, etten anna mieheni saunoa naisten kanssa. Koska hän on mies, eikä hän ole sokea, en kuvittele, etteikö hän katselisi saunassa toisia naisia nimenomaan naisina.

Jos vaikka 50v mies katselee 17v tytön alastonkuvaa oletetaan hänen ajattelevan seksiä, mutta jos ko. Mies ja tyttö ovatkin saunassa, muuttuvat molemmat täysin sukupuolineutraaleiksi. Selvä hyvä tietää, että saunalla on tälläinen vaikutus.

Vierailija
34/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka 50v mies katselee 17v tytön alastonkuvaa oletetaan hänen ajattelevan seksiä, mutta jos ko. Mies ja tyttö ovatkin saunassa, muuttuvat molemmat täysin sukupuolineutraaleiksi. Selvä hyvä tietää, että saunalla on tälläinen vaikutus.

Totta ihmeessä konteksti vaikuttaa. Esim. jos satunnainen 50v. mies laittaa sormen 15-vuotiaan emättimeen niin sehän on hyväksikäyttöä. Kun tämä 50v. mies sattuu olemaan lääkäri niin se on normaali gynekologinen tarkastus.

Kyllä nyt normaali ihminen kykenee suhtautumaan alastomuuteen eri tavoin tilanteesta riippuen.

Vierailija
35/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka monelle saunominen on sukuelinten tiirailemista.

Vierailija
36/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista porukkaa, jonka kanssa haluaisin saunoa. Tehkööt muut mitä haluavat. Ja mainittakoon tässä, että on tasan yksi mies, jonka kanssa olen seksiä harrastanut.

Vierailija
37/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi juuri SAUNAAN ja miksi juuri ALASTI on seurusteltava kavereitten kanssa? Miksei vaikka takkahuoneessa mukavasti verkkarit jalassa? Joku siinä alastomuudessa nimenomaan teitä sekasaunojia viehättää, turha selittää muuta.

Seurustelen mieluiten kavereitteni kanssa vaatteet päällä - en karvalaukut paljaina.

Ja ihan turha väittää, etteikö miehet skannaa tissejä ja majavia ja peppua!

Vierailija
38/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka monelle saunominen on sukuelinten tiirailemista.

Ei tietenkään ole, mutta tilaisuus tekee varkaan. Kyllä välillä ihailen omaa miestänikin saunassa, kun hän hikisenä kiiltää ja näyttää lihaksikkaalta ja miehekkäältä.

Saattais katseeni harhailla sekasaunassakin, vaikka sitä yrittäisin vältelläkin... Väitän että miehillä harhailee vielä enemmän! Ja eikös sitä sanota että mies ajattelee seksiä jatkuvasti,tai ainakin puolet enemmän kuin naiset...

Vierailija
39/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voin häpeilemättä myöntää, etten anna mieheni saunoa naisten kanssa. Koska hän on mies, eikä hän ole sokea, en kuvittele, etteikö hän katselisi saunassa toisia naisia nimenomaan naisina. Jos vaikka 50v mies katselee 17v tytön alastonkuvaa oletetaan hänen ajattelevan seksiä, mutta jos ko. Mies ja tyttö ovatkin saunassa, muuttuvat molemmat täysin sukupuolineutraaleiksi. Selvä hyvä tietää, että saunalla on tälläinen vaikutus.

Ajatteletko sinä himtoiten, että saisit imuttaa/nussia 17 vuotiaan pojan pippeliä jos sellaisen näkisit saunassa?

Kyllä kuule asia on nyt niin, että teillä on melko masentava ja loukkaava käsitys miehistä. Jos mä näen 15 vuotiaan tytön alastomana niin ehkä ajattelen, että ihan jees lapsi mutta en todellakaan ajttele sellaisen panemisesta.

Mikä ihme teidät akat saa luulemaan, että mies panee kaikkea?

t mies

Vierailija
40/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekasaunomista ja harrastan sitä joidenkin kavereiden kanssa, mutta täytyy sanoa, että onpa harvinaisen typerä avaus. Musta siinä, että ei tykkää sekasaunasta, ei ole mitään kummallista eikä sekasaunomattomuutta tarvitse erikseen perustella. Kukin tekee sitä, mikä parhaimmalta tuntuu tässä asiassa.

Olen kotoisin maalta, mutta sekasaunomista olen alkanut harrastaa vasta opiskelijapiireissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä