Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisiä te sekasaunomisen vastustajat olette?

Vierailija
25.09.2012 |

Ootteko jotain 20-30 vuotiaita ja pääosin kaupunkilaisia?

Oon huomannu, että pikkulikat ne vakaasti on sitä mieltä että mun pillua ei kaverin mies saa nähdä (tosin sitä samaa toosaan on saatettu jakaa kenelle sattuu sinkkuna), mutta kun ikää tulee ~50vuotta niin sekasaunominen esim. mökillä onkin mitä luontaisin juttu. Ei ketään kiinnosta vilkkuuko tissit ja tussut kun porukka on hyvä ja rento.

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muutenkaan viihdy saunassa kun muutaman minuutin, niin saati sitten lähtisi sinne sankoin joukoin kimppasaunomaan. En taida olla ihan peri suomalainen tässä asiassa, kun sauna ei ole koskaan ollut mulle mikään tärkeä juttu.

Vierailija
102/116 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietämme aikaa ihan omalla mökillä. Ei tarvitse lojua joidenkin tuttujen mökillä viikkoa.

Ja illanistujaisia varten käymme kotona pesulla. En ole ikinä ollut juhlissa, missä pannaan vieraat ensin suihkuun.

Mutta minä kyllä tapaan kavereitani monissa paikoissa, mutta en ikinä suihkussa ja saunassa. Mutta jos sinä et osaa jutella muualla kuin saunassa, niin eihän se muiden vika ole. Onneksi itse kuitenkin osaan tavata ystäviäni vaatteet päällä ja meillä on yleensä tapana peseytyä ennen vieraisille menoa, ei tarvitse ystäville tarjota ensimäisenä suihkua.

Tai vaikka viikon kavereiden kanssa mökillä? Kyllä siellä yleensä saunotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle parikymppisenä oli coolia olla estoton ja saunoa mökkibileissä tuttujen ja tuntemattomien kanssa ilman rihmankiertämää.

Mun näkemykseni onkin, että sekasaunominen kuuluu niihin kaikkiin nuoruuden kokeiluihin, jotka kuuluisi jättää taakseen, kun tulee ikää ja viisautta.

Olen rohkea nainen ja enkä häpeile itseäni, mutta alasti en kekkuloi tai sauno vieraiden miesten seurassa. Se on mautonta.

Alastomuuden kekkulointina. Sauna on neutraali paikka. Saunominen on rentouttavaa ja puhdistavaa. Siellä voi olla ystävien kanssa sukupuoleen katsomatta.

T. Sekasaunoja 37v

Vierailija
104/116 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus vuosia sitten useamman päivän. Mutta silloinkin kävimme miehen kanssa kahdestaan saunassa. Emme saunoneet anopin ja appiukon kanssa ja miehen veljen ja hänen vaimonsa kanssa yhdessä.

Apella ja anopilla oli saunapuita onneksi niin paljon, että saimme käydä jokainen oman perheen kesken saunassa.

Jos he eivät olisi raskineet saunaa pitää lämpimänä useampia tunteja, niin olisin tainnut jättää saunomisen väliin. En olisi ehkä halunnut appivanhempien kanssa saunaan.

Kietämättä aika erikoista jos ystävänne eivät lämmitä kuin yhden saunanuunillisen ja kaikkien on mentävä yhtä aikaa saunaan, jos viikon vietätte heidän luonaan.

No tapansa kullakin.

Vietämme aikaa ihan omalla mökillä. Ei tarvitse lojua joidenkin tuttujen mökillä viikkoa. Ja illanistujaisia varten käymme kotona pesulla. En ole ikinä ollut juhlissa, missä pannaan vieraat ensin suihkuun.

Mutta minä kyllä tapaan kavereitani monissa paikoissa, mutta en ikinä suihkussa ja saunassa. Mutta jos sinä et osaa jutella muualla kuin saunassa, niin eihän se muiden vika ole. Onneksi itse kuitenkin osaan tavata ystäviäni vaatteet päällä ja meillä on yleensä tapana peseytyä ennen vieraisille menoa, ei tarvitse ystäville tarjota ensimäisenä suihkua.

Vierailija
105/116 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena siis alta 25v saunottiin miten sattui kesällä mökkeillessä kaveriporukassa, sitten kerran silloinen poikakaveri totesi saunomisen jälkeen että miksi sinä menit suihkuun kun he olivat vielä poikien kanssa saunassa. Saunasta oli suora näkyvyys suihkuun, kaverin tyttöystävä istui terassilla ja meni suihkuun vasta kun kaikki tulivat saunasta. Poikakaveri totesi että hän ei nähnyt kunnolla kaverin tyttöystävää vaikka toiset näkivät minulta kaikki paikat. Oli muuten viimeinen kerta kun olen saunonut sekasaunassa, siihen asti olin niin viaton että kuvittelin että jokainen sen verran häpeää, ettei toisten pilluja ja kulleja tuijottele.

Vierailija
106/116 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä täällä kukaan sauno ilman uikkareita jos muita saunassa.

Vierailija
107/116 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naiset ehkä kuvittelevat sekasaunomisen olevan seksuaalisesti neutraalia, mutta että miehille se on nimenomaan paikka päästä kurkistelemaan naisten alastomia vartaloita.

Myös se toinen keskustelu täällä parhaillaan tästä aiheesta, missä hekumoidaan synnyttämättömien naisten tisseillä ja pilluilla ja niiden katselemisen tärkeydellä saunassa, kertoo samaa tarinaa.

Vierailija
108/116 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos siellä saunassa on niin kuuma, kun kaikkien miehien silmät tiiraa niitä tissejä ja pimperoita ja kumarassakin niiden pitää istua ettei kiihotus näy.

Vierailija
109/116 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heistä on mukavaa kun miehet katsoo ja siis toivovat sitä? Todellisuudessa sekasaunoja esittää huoletonta, rentoa tyyppiä, jolle oma alaston seksuaalisuus ei merkitse mitään, mutta sisimmässään tuntee mielihyvää miesten katseista ja siitä, että viestittää vapaata seksuaalisuutta.

Vierailija
110/116 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

M 37

Vierailija
111/116 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsiskin joskus nuortennaisten kanssa saunaan M 37

Sama se pääseekö vai ei. Sauna on saunaa ja seksi seksiä. Ehkä sinun pitäisi toivoa että saisit seksiä joskus?

Vai oletko kenties surkea runkkari?

T: Lihaksikas alfamies, joka ojentaa luusereita nappaamalla korvista ja heittää hankeen.

Vierailija
112/116 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanassa kum istuu vaimon kaverin kanssa saunassa.

Vielä parempi jos on vaimon kaveripariskunnan teinityttö valmiina, niin alfauroksen kulli suorastaan repeää himosta.

Nam.

pääsiskin joskus nuortennaisten kanssa saunaan M 37

Sama se pääseekö vai ei. Sauna on saunaa ja seksi seksiä. Ehkä sinun pitäisi toivoa että saisit seksiä joskus? Vai oletko kenties surkea runkkari? T: Lihaksikas alfamies, joka ojentaa luusereita nappaamalla korvista ja heittää hankeen.

Vierailija
113/116 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauteilta pois. Hikinen noro isojen ja heiluvien rintojen välissä. Vako pakaroiden välissä, mikä aukeaa kun nainen astuu alemmalle lauteelle. Sinne kun voisi sujauttaa....

Yhteissaunat on parhaita. Varsinkin jos on anteliaita naisia.

Vierailija
114/116 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietämme aikaa ihan omalla mökillä. Ei tarvitse lojua joidenkin tuttujen mökillä viikkoa.

Ja illanistujaisia varten käymme kotona pesulla. En ole ikinä ollut juhlissa, missä pannaan vieraat ensin suihkuun.

Jos esim mennään uimaan niin kyllä sen jälkeen yleensä saunaan mennään.

Ei kotona pesemisellä ole mitään tekemistä sen kanssa.

Kyllä minä ainakin haluan viettää kavereiden kanssa enemmänkin kuin vain yhden päivän.

Vierailija
115/116 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkuun ja pesutiloihin. Jos näen ystäviäni edes muutaman tunnin, minun on pakko päästä heidän miestensä kanssa vähintään suihkuun, muuten ei tule mitään. En voi viettää päivää ihmisten kanssa, ellen saa riisuutua alasti ja mennä heidän kanssaan hikoilemaan pieneen huoneeseen. Tapaaminen ei tunnu muuten miltään.

Ja kyllä, kyse on juuri ystävieni miespuolisista kumppaneista. Minulla on erityinen himo päästä näiden miesten kanssa yhdessä pesutiloihin. Muuten ei tapaaminen tunnu täydelliseltä.

Juttelu kavereiden miesten kanssa esim. olohuoneessa tuntuu niin juntilta. Mutta heti kun pääsen näiden miesten kanssa pesuhuoneeseen, on estot pois ja juttu lentää ihan eri tavalla. Kuumassa huoneessa hikisenä tulee ihan eri tavalla avauduttua ja seurusteltua kuin keittiössä tai ravintolassa.

Se on niin ihanan vapauttavaa kun saa ahdistavat vaatteet pois päältä ja rintaliivit puristamasta ja sen jälkeen alkaa juttelu luistaa kavereiden miesten kanssa.

Ja kyllä, kavereiden miehet on aivan yhtä innokkaita keskustelemaan minun kanssani kuumassa saunassa ja suihkussa.

Jotkut ystävät vain ovat tiukkapipoja ja eivät haluaisi päästää miehiään pesulle kanssani. En ymmärrä sellaista. Minä en voi olla keskustelematta heidän miestensä kanssa saunassa jos vain tapaan heitä lyhyenkin ajan.

Vierailija
116/116 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunaan apen kanssa, muuten ei kyläily ole saanut täyttymystään :D

Onko hei suomalaiset ihan oikeasti hiukan juntteja :D

Vietämme aikaa ihan omalla mökillä. Ei tarvitse lojua joidenkin tuttujen mökillä viikkoa. Ja illanistujaisia varten käymme kotona pesulla. En ole ikinä ollut juhlissa, missä pannaan vieraat ensin suihkuun.

Jos esim mennään uimaan niin kyllä sen jälkeen yleensä saunaan mennään. Ei kotona pesemisellä ole mitään tekemistä sen kanssa. Kyllä minä ainakin haluan viettää kavereiden kanssa enemmänkin kuin vain yhden päivän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi