Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisiä te sekasaunomisen vastustajat olette?

Vierailija
25.09.2012 |

Ootteko jotain 20-30 vuotiaita ja pääosin kaupunkilaisia?

Oon huomannu, että pikkulikat ne vakaasti on sitä mieltä että mun pillua ei kaverin mies saa nähdä (tosin sitä samaa toosaan on saatettu jakaa kenelle sattuu sinkkuna), mutta kun ikää tulee ~50vuotta niin sekasaunominen esim. mökillä onkin mitä luontaisin juttu. Ei ketään kiinnosta vilkkuuko tissit ja tussut kun porukka on hyvä ja rento.

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mä mitenkään vastusta toisten sekasaunomista, mutta ei kai mun nyt herranjumala ole pakko mennä saunomaan sekaan jos en halua.

Mulle on aivan turha väittää, etteikö siellä tsekattaisi toisten kropat tarkalleen. Näkeehän sen nyt näistä karvakeskusteluistakin, että ihmiset on kyyliä.

Vierailija
2/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mä mitenkään vastusta toisten sekasaunomista, mutta ei kai mun nyt herranjumala ole pakko mennä saunomaan sekaan jos en halua.

Mulle on aivan turha väittää, etteikö siellä tsekattaisi toisten kropat tarkalleen. Näkeehän sen nyt näistä karvakeskusteluistakin, että ihmiset on kyyliä.

Jotkut ehkä on sairaalloisen kiinnostuneita, mutta kavereiden kesken on epäkohteliasta tuijottaa. Enpä ole myöskään huomannut kenenkään tuijottavan minua, mutta toisaalta ihan sama vaikka katsoisivatkin. Ei mulla ole mitään salattavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suomalaiseen junttiuteen kuuluu tällainen exhibitionismikin.

Vierailija
4/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks helvetissä pitäis mennä miesten kanssa saunaan? Yksityisasiat on yksityisasioita.

No, oon mä kerran (silloisen) seurustelukumppanin kanssa saunonut. Mutta olin kiusaantunut.

Miksi sitten jotkut väkisellä haluaa sekasaunoa? Että saisi vilautella miehille? Yöks.

Vierailija
5/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko jotain 20-30 vuotiaita ja pääosin kaupunkilaisia?

Oon huomannu, että pikkulikat ne vakaasti on sitä mieltä että mun pillua ei kaverin mies saa nähdä (tosin sitä samaa toosaan on saatettu jakaa kenelle sattuu sinkkuna), mutta kun ikää tulee ~50vuotta niin sekasaunominen esim. mökillä onkin mitä luontaisin juttu. Ei ketään kiinnosta vilkkuuko tissit ja tussut kun porukka on hyvä ja rento.

Tiedän kuule monia keski-ikäisiä maalaisia jotka eivät sekasaunaan suostu menemään, eivätkä muuten päästä miehiäänkään sellaiseen.

Itse en vastusta mitään, mutta muiden kuin oman perheen kanssa en saunaan mene. Saunominen on ällöttävää.

Ikää on 37 ja maalta olen minäkin.

Vierailija
6/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi juuri SAUNAAN ja miksi juuri ALASTI on seurusteltava kavereitten kanssa? Miksei vaikka takkahuoneessa mukavasti verkkarit jalassa? Joku siinä alastomuudessa nimenomaan teitä sekasaunojia viehättää, turha selittää muuta.

Vierailija
7/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ehkä on sairaalloisen kiinnostuneita, mutta kavereiden kesken on epäkohteliasta tuijottaa. Enpä ole myöskään huomannut kenenkään tuijottavan minua, mutta toisaalta ihan sama vaikka katsoisivatkin. Ei mulla ole mitään salattavaa.

Niin no voitko ymmärtää että kaikille ei ole aivan sama? Meidän kaveriporukassa ei tosin sekasaunoja harrasteta muutenkaan, joten ei ole tarvinnut miettiä koko asiaa.

Vierailija
8/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en päästäisi miestänikään"-kommentti julki :D

Vierailija
9/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks helvetissä pitäis mennä miesten kanssa saunaan? Yksityisasiat on yksityisasioita.

No, oon mä kerran (silloisen) seurustelukumppanin kanssa saunonut. Mutta olin kiusaantunut.

Miksi sitten jotkut väkisellä haluaa sekasaunoa? Että saisi vilautella miehille? Yöks.

Välissä on kiva käydä yhdessä uimassa ja saunan jälkeen on kiva hörppiä jotain kylmää juomaa yhdessä pihalla. Se on kivaa yhdessäoloa ja vaihtelua tavalliseen pöydän ääressä istumiseen.

Vierailija
10/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan naurettavaa jakaa porukka saunan ajaksi, jutut vain laimentuvat ja eriarvoisuusu lisääntyy. Naurettavia noi väitteet tirkistelyistä ja kyyläämisestä, yök!

Vierailija
11/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tykkää saunasta ylipäätään biletys- tai sukukoontumispaikkana.

Saunomisesta sinänsä tykkään, mutta mieluiten oman perheen kesken tai yksin.

Vierailija
12/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisittekö 17-v. tyttärenne saunaa yhdessä 40-50-v. miesperhetuttujen kanssa?

Vierailija
13/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä meidän mökin saunaan edes mahtuisi mitään jättiporukkaa.

Toosaa en sinkkunakaan ole kenelle tahansa jaellut enkä varsinkaan samassa kaveriporukassa.

Vierailija
14/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no voitko ymmärtää että kaikille ei ole aivan sama? Meidän kaveriporukassa ei tosin sekasaunoja harrasteta muutenkaan, joten ei ole tarvinnut miettiä koko asiaa.

Vierailija
15/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä sekasaunaan pyyhe päällä, mutta ilkialasti en mene enää. Nuorempana kyllä menin. Eikä se minua häiritse jos joku muu haluaa mennä.

Vierailija
16/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisittekö 17-v. tyttärenne saunaa yhdessä 40-50-v. miesperhetuttujen kanssa?

Eihän siellä nyt kukaan ketään kato, ja mitä sitten jos kattoiskin. Eiks jeh!

Vierailija
17/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 18-vuotiaana tyttöjä 40-50 v. miesten kanssa, nimittäin kenttäkurssilla fuksina assareiden kanssa. Ei siinä ollut mitään ihmeellistä, kaikki osasivat käyttäytyä.

Vierailija
18/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi juuri SAUNAAN ja miksi juuri ALASTI on seurusteltava kavereitten kanssa? Miksei vaikka takkahuoneessa mukavasti verkkarit jalassa? Joku siinä alastomuudessa nimenomaan teitä sekasaunojia viehättää, turha selittää muuta.

siinä saunan kuumuudessa on joku yhteys luontoon ja muihin ihmisiin jota ei nojatuolissa saavuta. Siitä järviveteen lillumaan, siistiä. Tissit voi vähän kellua mut so what :)

Vierailija
19/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 18-vuotiaana tyttöjä 40-50 v. miesten kanssa, nimittäin kenttäkurssilla fuksina assareiden kanssa. Ei siinä ollut mitään ihmeellistä, kaikki osasivat käyttäytyä.

etkö tajunnut edes tuota vähää suojella itseäsi? Kyl naiset on tyhmiä : )

Vierailija
20/116 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammat asettaa rajat sekä miehilleen, että 17-vuotiailleen?? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä