Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista aluetta on Pihlajamäki?

Vierailija
20.09.2012 |

Sopiiko perheelle,jossa alle kouluikäisiä lapsia?

Onko ulkoilualueita?

Onko mukavaa aluetta?

Onko huonompaa?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan nähnyt juoppoja tai muuta epämääräistä mutta ahkerasti vuosien aikana Pihlajamäessä käyneenä, lähinnä terveysaseman vuoksi, ei kyllä yhtään huvittaisi sinne muuttaa. Eihän sitä varmasti huomaa alueen "huonoutta" jos itsekin siellä asuu mutta kyllä ero on iso. Terveysasemalla taas ei ole oikein mitään hyvää sanottavaa lääkäreistä ja terkkareista on kirjavia kokemuksia, hyviäkin siis kuitenkin.

Toki jos ei ole niin tarkka ympäristön ikävämmistä henkilöistä ja ruokakaupan ympäristön viihtyisyydestä niin kyllä sieltä voi varmasti saada ihan kivan kodin, sen kun voi sisältä sisustaa kuten tahtoo. Uskoisin kuitenkin että keskiluokkainen perustyyppi haluaisi aika pian pois Pihliksestä.

Vierailija
42/43 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalisia ongelmia mmm. huumeidenkäyttäjiä niinkuin missä tahansa Helsingissä. Ja Pihliksen tk:ssa hoidetaan myös noiden alueiden ihmisiä joten et voi oikein yleistää Pihlajamäen tk:ta ja Pihlajamäkeläisiä.

Ja minä tiedän työni puolesta sen, että sosiaalisia ongelmia on myös Viikissä en puhu mutulla asioista.

Pidän Pihlajamäestä, joka sopii hyvin tällaiselle perheelliselle absolutistille, joka itse olen. Olen elämäntavoiltani tervehenkinen mutta vähän ekohippi, ehkä siksi viihdyn pihliksessä, tiedä häntä :) Olen kuitenkin sitä mieltä, että Pihlistä parjataan tässä ketjussa ihan turhaan.

t: Pihlisläinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIHLIS ON TODELLA HYVÄ

nuoren lapsiperheen asuinpaikka! Edulliset asunnot, rauhallisuus, kivat leikkipuistot sekä ympärillä oleva luonto tekevät tästä paikasta viihtyisän. Mekin muutimme tänne alueen hintatason takia tietämättä kaikkea tästä alueesta, ja olemme yllättyneet pelkästään positiivisesti. Ostarillakin on ihan mukava asioida päiväsaikaan, ja paljon enemmän karsastan viereistä Malmia, jossa nuorta levotonta sakkia vasta liikkuukin. Vaikuttaa siltä, että Pihlajamäessä on nuorennusleikkaus käynnissä, koska alueella asuu vielä paljon alkuperäisiä asukkaita, jotka pikkuhiljaa korvautuvat nuorilla.