Soitat miehellesi töihin, kun olet väsynyt kirkuviin lapsiin
Valitat ettet jaksa enää. Mitä miehesi vastaa?
Jos vastaa esim. "minkä mä sille voin" tai muuta vastaavaa, kuinka reagoit?
Kommentit (128)
Töissä on yleensä kiire joten sinne ei kannata soitella. Juttele rauhassa illalla, hätä ei voi olla noin akuutti. Valmistaudu keskusteluun hyvin.
Yleensä kuuntelee myötätuntoisena ja toteaa että meet vähän lenkille vaikka kun tulen töistä <3
Tässä työssä ei ole kiire yhtään, välttämättä mies ei edes tee töitä vaan nukkuu, surffailee netissä, lukee kirjaa tai vaikkapa runkkaa.
Sanoo tulevansa mahd aikasin kotiin, minkä toisaalta tekisi muutenkin. Itseasiasss ei edes voisi muuttaa käytöstään, koska tukee nyt jo mahd paljon
Luultavasti ei vastaa puhelimeen - ainakaan heti. Sitten kun vastaa, niin kuuntelee ehkä pari sanaa kuuntelematta oikeasti... ei kuuntele loppuun asti ja lyö luurin korvaan, koska ei mulla mitään oikeaa asiaa ole. Sitä paitsi mitä se sen työvuoroon vaikuttaa. Ei se sieltä sen nopeammin tule. Jos yritän soittaa uudestaan ei vastaa ja sulkee puhelimensa kokonaan. Parhaassa tapauksessa ärähtää ja kiroilee, että häiritsen. Kotiin tultua jatkaa murinaa. Periaatteessa ei saa kuulemma puhua henk.koht. puheluita vuoron aikana. Mutta ei se muiden puheluja missaa.
Vastaa "joo mä tulen käymään siellä" tai "nyt en sinne pääse, ainakin niin ja niin kauan menee" voi vastata tyyliin "en nyt voi asialla mitään" silloin reakoin jatkamalla keskustelua esim. kuinka pitkään hänellä menee tai mitä hän tekisi tms. Hyvin vastaavalla toimitaan myös toisinpäin jos mies soitaa minulle töihin (paitsi että itse en voi töistä lähteä välillä pois).
Onko mun mies ainoa joka ei kiinnostu siitä että mun on kurja olla? Kun kerron muutenkin tunteistani niin sanoo ettei jaksa kuunnella tollasta paskaa.
Ei varmaan rakasta minua, kun käyttäytyy noin.. ei ole sanonutkaan rakastavansa puoleen vuoteen.
Ap
Kysyy, että kenen lapsista on kyse, koska vaikka meillä on 3 lasta, ei ole vielä tullut eteen hetkeä, jolloin en olisi keksinyt lapsille viihdykettä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:32"]
Onko mun mies ainoa joka ei kiinnostu siitä että mun on kurja olla? Kun kerron muutenkin tunteistani niin sanoo ettei jaksa kuunnella tollasta paskaa. Ei varmaan rakasta minua, kun käyttäytyy noin.. ei ole sanonutkaan rakastavansa puoleen vuoteen. Ap
[/quote]
No se riippuu vähän siitäkin, että millaista tyyppiä olet yleensä, valitatko jatkuvasti ja turhaan vai vaan aiheesta.
Mun eksä oli sellainen että se soitteli jatkuvasti perään ja ulvoi milloin mitäkin.Koskaan ei ollut mikään hyvä, eikä mikään riittänyt joten ei sitä jaksanutkaan.
Ei ole lapsia ja mieskin on työtön. Ehkei tää kysymys sit ollu ihan mulle..
En osaa vastata kysymykseesi, koska en ole koskaan soittanut miehelleni töihin kiukuttelevien lasten vuoksi. Jos jokin hätä on ollut, lähtee samantien tulemaan. Hädällä tarkoitan, että jompi kumpi loukkaantunut pahasti ja tarvitsee lähteä viemään lääkäriin.
Mielestäni se joka on kotona, hoitaa lasten kiukuttelut ja hän joka käy töissä, hoitaa työnsä kunnialla. Tuskin kuitenkaan miehesi sinua on rakastamatta vaikkakaan ei jaksa kuunnella töissä turhan päivästä marinaa lasten kiukuttelusta.
En koskaan soita miehelle, en töihin enkä muuallekaan. Jos jotain akuuttia on, laitan tekstiviestin tai meilin. Mies soittaa sitten takaisin, kun pystyy. Usein mies kyllä on tavoitettavissa, mutta työn luonteen vuoksi en halua soittaa. Ei tulisi mieleenkään valittaa miehelle töihin, jos on rankkaa. Valitan sitten, kun tulee kotiin, eihän hän voi auttaa mitenkään jos on töissä. Mulla on erilainen työ ja mies kyllä voi soittaa, jos on jotain akuuttia. Turhaan ei soitella koskaan työpäivän aikana. Turhat joutaa jutella myöhemminkin, ei mua kiinnosta jutella kuulumisia töissä ollessa.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:32"]
Onko mun mies ainoa joka ei kiinnostu siitä että mun on kurja olla? Kun kerron muutenkin tunteistani niin sanoo ettei jaksa kuunnella tollasta paskaa. Ei varmaan rakasta minua, kun käyttäytyy noin.. ei ole sanonutkaan rakastavansa puoleen vuoteen. Ap
[/quote]
No se riippuu vähän siitäkin, että millaista tyyppiä olet yleensä, valitatko jatkuvasti ja turhaan vai vaan aiheesta.
Mun eksä oli sellainen että se soitteli jatkuvasti perään ja ulvoi milloin mitäkin.Koskaan ei ollut mikään hyvä, eikä mikään riittänyt joten ei sitä jaksanutkaan.
[/quote]
No en ole sellainen.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:37"]
En osaa vastata kysymykseesi, koska en ole koskaan soittanut miehelleni töihin kiukuttelevien lasten vuoksi. Jos jokin hätä on ollut, lähtee samantien tulemaan. Hädällä tarkoitan, että jompi kumpi loukkaantunut pahasti ja tarvitsee lähteä viemään lääkäriin.
Mielestäni se joka on kotona, hoitaa lasten kiukuttelut ja hän joka käy töissä, hoitaa työnsä kunnialla. Tuskin kuitenkaan miehesi sinua on rakastamatta vaikkakaan ei jaksa kuunnella töissä turhan päivästä marinaa lasten kiukuttelusta.
[/quote]
Näinpä. Kotiäitiys on myös valinta. Ei tulisi mieleenkään soitella töihin.
Ei tulisi mieleenkään häiritä miestä tuollaisilla asioilla! Laitan peltorit päähän jos häiritsee jonkun vinkuminen.
Hm. Koita jaksaa. Emmää nyt voi tulla. Menee taas myöhäseen.