ystävä vie kaikki ideani
keksin siis mitä vain, vaikka sistusjuttuja, tietyt kengät jotka haluan tms niin ystävä menee ja ostaa ne itselleen ensin, aina!! miksi aikuinen ihminen käyttäytyy näin?
Kommentit (13)
Niin keksi kaikkea kohtalokkaan tyhmää. Laita se hirveisiin velkoihin ja kaiken ruman turhakkeen köyhäksi osamaksajaksi.
Se nyt vaan on sellainen wannabeyou. Älä kerro sille....
Kysy siltä suoraan, varmaan mielenkiintoista mitä vastaa, myöntääköhän edes? Voi olla ettei itse edes älyä tekevänsä ärsyttävästi, en tiedä. Kysy!
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:19"]Kysy siltä suoraan, varmaan mielenkiintoista mitä vastaa, myöntääköhän edes? Voi olla ettei itse edes älyä tekevänsä ärsyttävästi, en tiedä. Kysy!
[/quote]
haukkuu kun hänen kaveri (jota en tunne) osti samanlaisen tuolin kun hänellä, eli tietää kyllä että pidemmän päälle asia ärsyttää. ja vetäisi kuitenkin sen kortin ettei aikuiset välitä matkimisesta... ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:07"]Älä kerro sille.
[/quote]
kenelle sitten, jos en parhaalle ystävälle? pitäisikö piilottaa kaikki tavarat josta pidän kun hän tulee kylään? ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:08"]Hehkuta jotai rumia kenkiä tms.
[/quote]
hänellä on kuitenkin silmät päässä, ja ei uskalla pukeutua erikoisesti... ap
Siskoni. Hän jopa seurasi samaan tuöpaikkaan ja opiskelupaikkaan...
Minulla oli aivan tismalleen samanlainen kaveri. Oli.
On kans joillakin murheet. Ihan kuin oltaisiin jossain leikkukoulussa....
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:34"]On kans joillakin murheet. Ihan kuin oltaisiin jossain leikkukoulussa....
[/quote]
kyllä se rupeaa pidemmän päälle kuule ärsyttämään ap
Tuossa asiassa on ap kaksi puolta. Ovatko sinun ideasi oikeasti sinun ideoitasi??? Vai kuvitteletko vaan niin. Vai ovatko ideasi sellaisia yleisiä nyt tai menneisyydessä pinnalla olevia asioita.
Kuten joku matkakohde minne kaikki haluaa kerran elämässä (Rooma, New york, Pariisi.), jos joku omii jonkun noista itselleen niin saa miettiä. Kukaan ei voi niitä omistaa. sushi, Converset, lokkilamppu, Michael kors kello, pihatrampoliini, iPhone, ripsien- tai hiustenpidennykset, tai joku muu pinnalla oleva asia. Jos ap sinun ideasi ovat yleisesti haluttuja asioita, et voi syyttää ystävääsi matkimisesta.
Minulla on yksi tällainen tuttava joka tuntuu syyttävän minua hänen ideoidensa matkimisesta vaikka todellisuudessa hänen ideansa ovat sellaisia joita useat ihmiset haluavat ja hankkivat.
Erikseen ovat ihmiset, jotka matkivat ja sopuloivat oikeasti. Sen huomaa siitä kun tuttava hankkii jotain sellaista mikä on selkeästi omaa ideaa ja ei ole sillä hetkellä yleinen trendi. Minä en edes uskalla enää hankkia joitain yhden tuttavani hankkimia asioita, koska hän on jotenkin ominut ne itselleen. Vaikka ei ole hänen "ideaansa". Meillä on samoja kiinnostuksenkohteita ja samoja toiveita. Päätin että jätän pari "toivetta täyttämättä" jotta hän ei enää loukkaannu. Kestän sen.
Älä kerro sille.