Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talenom työpaikkana oulu?

Vierailija
24.06.2015 |

Millainen talenom on työpaikkana oulussa? tunnelma, palkkaus jne. Uskaltaako kukaan kertoa?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlaa Talenom työpaikkana niin Suomi24 niin löytyy vastaus. Samansuuntaista  olen kuullut eräältä henkilöltä, joka töissä yrityksessä.

Vierailija
2/70 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommonen löyty googlella: http://pastebin.com/nhM9tYms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesta firma.  se kertookin kaiken

Vierailija
4/70 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 13:31"]

Lesta firma.  se kertookin kaiken

[/quote]

Miten tämä lestatiolaisuus näkyy muuten kuin ulkonäöllisesti? 

Vierailija
5/70 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta selän takana kyttäystä ja tehokkuuden maksimointia työntekijöiden selkänahasta repimällä. Rivikirjanpitäjistä piiskataan ja uhkaillaan kaikki tehot irti.

Vierailija
6/70 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono pomo

Vierailija
7/70 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ja oli niin hirveä paikka, että ei ikinä enää. Jos oma hyvinvointi kiinnostaa ollenkaan, niin älä mene Talenomille. Päällepäin kaikki on niin hienoa (minkä vuoksi moni haaveilee Talenomin työpaikasta), mutta totuus on ihan jotain muuta. Palkka on huonompi kuin useimmissa tilitoimistoissa, työaikaa ja poissaoloja seurataan suurennuslasin kanssa ja asiakkailta tulee jatkuvasti valituksia. Ja niitä valituksia ei tarvitse ihmetellä yhtään, onhan talo täynnä harjoittelijoita ja vasta-alkajia, jotka mokailee ihan jatkuvasti. Todella amatöörimäistä puuhastelua. 

Ilmapiiri paikassa on kuin hautajaisissa. Se kertonee kaiken oleellisen.

Vierailija
8/70 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tuttua ollut siellä töistä, kumpikaan ei kestänyt edes puolta vuotta...

Vierailija
9/70 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, ihan ok paikka. Annetaan paljon koulutusta, nuoria ihmisiä paikka täynnä, osa on toki lestoja mut suurin osa ei. Palkka nousee sen mukaan kun oppii uusia juttuja, toki tehokas tulee olla. Mut kyllä se on ihan ok paikka olla töissä, en mä valita.

Vierailija
10/70 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen nettisurffaaminen on kielletty paitsi lounastauolla. Vaikka sulla ei olisi mitään tekemistä, niin Iltasanomia et saa lukea vaan sun pitää vaikka keksimällä keksiä sitä tekemistä. Kuulostaa ihan ok:lta ja sellaiselta, että näinhän sen pitää ollakin, mutta ei se ole pidemmän päälle toimi. Tuo on juuri sitä niskaan hengittämistä ja ajaa työntekijät burn outin partaalle. Työnteosta puuttuu rentous ja kun puuttuu rentous, niin pikkuhiljaa puuttuu tehokkuus.

Vierailija
11/70 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen oulu se talenom tosiaan on.

Vierailija
12/70 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 10:34"]

No jaa, ihan ok paikka. Annetaan paljon koulutusta, nuoria ihmisiä paikka täynnä, osa on toki lestoja mut suurin osa ei. Palkka nousee sen mukaan kun oppii uusia juttuja, toki tehokas tulee olla. Mut kyllä se on ihan ok paikka olla töissä, en mä valita.

[/quote]

Ei siellä mitään uusia juttuja opi, koska jokainen tekee hyvin suppeasti ja kapealta alalta hommia. Se, että opit lajittelemaan sähköpostit tehokkaammin ei nosta palkkaa. Palkka nousee muutaman kympin, jos työnkuva muuttuu täysin, esim. tulet tiiminvetäjäksi.

Vierailija
13/70 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 10:34"]

[/quote]

Ei siellä mitään uusia juttuja opi, koska jokainen tekee hyvin suppeasti ja kapealta alalta hommia. Se, että opit lajittelemaan sähköpostit tehokkaammin ei nosta palkkaa. Palkka nousee muutaman kympin, jos työnkuva muuttuu täysin, esim. tulet tiiminvetäjäksi.
[/quote]
Kyllä mulla on aina satasia noussut. Ja olen saanut ihan tehdä kaikkea, peruskirjanpidosta tilinpäätöksiin. Kaikki on subjektiivista, en mä rupea teidän kanssa tappeleen vaan olen tyytyväinen omaan asemaan ja tekemisiin. Peace and out.

Vierailija
14/70 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 10:18"]

Päällepäin kaikki on niin hienoa (minkä vuoksi moni haaveilee Talenomin työpaikasta), mutta totuus on ihan jotain muuta.

[/quote]Kristityt ovat ulkokultaisia. Shokeeravaa.

Vierailija
15/70 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitti eilen Talenomista joku ja kysäs onko aikaa jutella. Snaoin ettei taia olla: Sanoi jotain: Selvä, näillä mennään.

Vierailija
16/70 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon käy uusia työntekijöitä vain "pyörähtämässä" kuukauden tai pari, kunnes huomaavat minkälainen pulju kyseessä. Onneksi sain itse hyvän työpaikan pienemmästä tilitoimistosta ja pääsin tästä eroon.

Vierailija
17/70 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kyllä naurattaa :D

jokunen kuukausi aikasemmin olin hakemassa töihin tähän firmaan mutta sitä ennen googletin kokemuksia yrityksestä ja päädyin myös tähän keskusteluun. en oikein tiennyt mitä ajatella näistä negatiivisista kommenteista joten annoin asian olla. seuraavalla viikolla päädyin juhliin jossa oli lapsuuden ystävä joka oli ollut töissä talenomilla. siinä viinilasin ääressä kun juteltiin niin alkoi vahvasti vaikuttaan siltä että kokemukset olivat hyvin samanlaiset tämän keskustelun kanssa. ei tarvinnut enää kauaa pähkäillä haenko tänne vai toiseen paikkaan.

Vierailija
18/70 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haukkuu jotka potku saa, eikös?

Kaikki niiiiin kateutta, kun et päässyt töihin Talenomille

Vierailija
19/70 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne haukkuu jotka potku saa, eikös?

Kaikki niiiiin kateutta, kun et päässyt töihin Talenomille

Melko paksua että kukaan firmasta omaehtoisesti lähtenyt ei voisi kommentoida työoloja, taitaa toimari itse kirjoitella siellä...

Vierailija
20/70 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talenom rakentaa uutta toimistotaloa Peltolaan. Ihmettelen vain mihin hittoon työntekijät autonsa laittavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi