Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talenom työpaikkana oulu?

Vierailija
24.06.2015 |

Millainen talenom on työpaikkana oulussa? tunnelma, palkkaus jne. Uskaltaako kukaan kertoa?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissankellot kirjoitti:

Ainakin tuntuu, että on johtajaa ja esimiestä ja näyttää ainakin tietyt henkilöt saavan ylennyksiä tämän tästä.

Koska nämä ylentyjät sattuvat kuulumaan paikalliseen suureen uskonlahkoon, niin siksi urat etenee. Mutta jos olet ns. syntinen, niin sinne jäät pahnojen pohjalle räpiköimään kuormittavien perusduunien kanssa.

Vierailija
62/70 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vain kirjoitti:

Onko kokemusta myyjänä toimimisesta Talenomilla?

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloushallintotalo on nimensä mukainen. Se on sitä itseään. Riippuu mitä haet. Älä odota hirveää trendikkyyttä.

Vierailija
64/70 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloushallintotalo on nimensä mukainen. Se on sitä itseään. Riippuu mitä haet. Älä odota hirveää trendikkyyttä.

Olen vastavalmistunut ja ensimmäistä työpaikkaa etsin

Vierailija
65/70 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
66/70 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nykyisenä talenomilaisena tulla kommentoimaan, koska oon kyllä varsin eri mieltä Talenomista työpaikkana. Ensinnäkin tilinpäätöskausi on jokaisessa tilitoimistossa kiireistä, ei ainoastaan meillä. Talenomilla on laajin mahdollinen työterveys, ja muutenkin erinomaiset henkilökuntaetuudet. Se on totta, että ylitöistä ei makseta, vaan ne kerryttävät liukumatunteja, mutta tämä kyllä kerrotaan ennen työsopparin tekemistä, joten ei se pitäisi tulla yllätyksenä. Omalla kohdallani perehdyttäminen työhön oli todella hyvä, olen käynyt myös traineen, ja ihan normaalin palkan sain siltä ajalta. Työntekijöillä on muutenkin mahdollisuus kouluttautua jatkuvasti. Esihenkilöni on erinomainen. Lisäksi koska työntekijöiltä toivotaan joustavuutta, on Talenom mielestäni työnantajanakin joustava. Minulla välillä on ollut menoja kesken työpäivän, ja ne on aina hyväksytty. Työntekijöiden hyvinvointia seurataan jatkuvasti, ja työtyytyväisyyskyselyitä tehdään ainakin pari vuosittain. Jos kyselyissä ilmenee joitain heikkouksia, kysytään niistä työntekijöiltä, että miten toivoisivat asiaa parannettavan. Etätöitäkin saa tehdä erittäin joustavasti, eikä kukaan hengitä niskaan kyselemässä, että miten paljon on töitä tullut kotona tehtyä. Töitä kyllä on todella paljon, joten ei tämä työpaikka ole peukaloiden pyörittäjille. Se johtunee siitä, että Talenom kasvaa ja laajenee koko ajan, ja pitäisi saada lisää työvoimaa. Tavoitteet ovat myös korkealla, mutta omalla kohdallani ainakaan ei minua ole ikinä moitittu tai syyllistetty, kun en useimmiten yllä kuukausittaisiin tavotteisiin. Oulun toimistosta työpaikkana en tosin osaa sanoa mitään.

Vierailija
67/70 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on palveluvastaavan työ Talenomilla?

Vierailija
68/70 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ylitöistä ei makseta, niin toivottavasti niiden tekemiseen ei painosteta. Ei työaikapankki ole mikään "vapaudu ylityökorvauksista"-kortti

Vierailija
69/70 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele kenellekään

Vierailija
70/70 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko se Otto-Pekka makso sulle tästä kommentista, euron?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän