Naapurin lähes 70-vuotias vanha mies käyttäytyy oudosti. Tunkee kylään naapureille ruuan perässä.
Ei mulla ole aikomustakaan häntä alkaa ruokkimaan vaan muuttakoon pois, jos ei ole varaa elää. Sen tiedän, että asuu vuokralla,mutta on todella ahdistava.
Kommentit (12)
Täällä saa juosta karkuun kahta 70-vuotiasta miestä. Toinen heistä kyllä tarjoaa syötävää ja juotavaa, mutta puhuvat törkeyksiä humalassa.
Kuka nyt haluaisi sänkyyn oman isän ikäisen vanhan miehen kanssa?? Ei moni.
Ne pitäisi lopettaa tuossa vaiheessa kun käy liian tuttavallisiksi.
Jos ruuan perässä tulee, niin ei taida kotona olla syötävää. Pieni eläke, isot lääkekulut ja vuokra, ulosottomaksut ym. Rahat ei vaan riitä ruokaan. Voi olla nuukakin. Tai sitten ei osaa vaan laittaa ruokaa. Kaikki leskimiehet ei osaa, jos vaimo aina ruuan laittanut.
Nuorempana asuin eräällä rivitaloalueella. Vastapäisessä talossa asui n 50-60 vuotias eläkeläisnainen, joka kävi kylässä ihan kiusalle asti. Yksi päivä olin syömässä pikkupoikani kanssa. Poika oli huono syömään, ja alkoi taas kiukutella. Silloin tämä naapuri pyysi saako hän syödä pojalta jääneen ruuan? Lupasin toki, mutta annoin hänelle kuitenkin koskematonta ruokaa enkä pojan tähteitä. Ruoka ei ollut kuin makaroonia ja jauhelihaa, mutta voi! kuinka halulla hän sen söi. Mietin milloinkahan oli viimeksi syönyt.
Vierailija kirjoitti:
Täällä saa juosta karkuun kahta 70-vuotiasta miestä. Toinen heistä kyllä tarjoaa syötävää ja juotavaa, mutta puhuvat törkeyksiä humalassa.
Mulle naapurin setä tarjos viinaa ja siikaa mutta humalaan itse tultuaan alkoi kinuta seksiä ja en todellakaan halunnut ja sanoin että ei käy niin alkoi huutaa että käytin häntä hyväksi :D
Katsotaan miten ap käyttäytyy samassa iässä ja minkälaisen reaktion aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ne pitäisi lopettaa tuossa vaiheessa kun käy liian tuttavallisiksi.
Voit pyytää sitä kun tulet siihen ikään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle naapurin setä tarjos viinaa ja siikaa mutta humalaan itse tultuaan alkoi kinuta seksiä ja en todellakaan halunnut ja sanoin että ei käy niin alkoi huutaa että käytin häntä hyväksi :D
Samoja kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Kun ei löydy ymmärrystä vanhukselle, miksi ap:lle riittäisi kun ikää tulee ja outoja piirteitä. Kylmästi kehotus häipyä ja muuttaa jos rahat vähissä. Sama kohtelu.
Hopeakettu piirakan perässä... 🙂