Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Skitsoin todistamasi mustasukkaisuustilanne?

Vierailija
17.09.2012 |

Tulee mieleen keissi viime vuosituhannen lopulta. Olin baarissa ja tapasin siellä miespuolisen kaverini. Hän esitteli minut ystävälleen ja me kättelimme, siis KÄTTELIMME, että päivää päivää, hauska tavata.

N. 2 sekuntia tämän jälkeen tämän uuden tuttavani tyttöystävä tuli, kaatoi kaljat päällemme, huoritteli minua ja häipyi ulos baarista. Ööööööö...?

Eräs ystäväni tapasi miespuolisen alaisensa kaupassa ja tervehti häntä kohteliaasti. Ystäväni oli miehensä ja lastensa kanssa liikkeellä. Kun alainen esitteli pomonsa eli ystäväni vaimolleen, vaimo sanoi normaalien tervehtimisien sijaan, että "mikset sä ole sanonut, että sun pomos on tommonen blondi" ja oli kättelemättä. Ystäväni näki, että parkkipaikalla heillä oli ihan hirveä riita eikä kehdannut mennä ulos ennen kuin pariskunta oli häipynyt...

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-näki ikkunasta, että puhuin sisällä puhelimessa, kun hän tuli autolla töistä kotipihaan- olin tietenkin puhunut jonkun miehen kanssa- riita

-tutki pyykkikorista pikkuhousuni

-tarkisti auton kilometrimittarin ennen ja jälkeen kauppareissun, etten ollut ajellut muiden miesten luona samalla

Tässä vain muutamia mainitakseni. Mustasukkaisuus on hirveä sairaus.

Vierailija
42/103 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli yöllä baarista kotiin ja kun heräsin tähän, oli se merkki siitä, etten ollutkaan ollut kotona vaan pettämisreissulla. Tämä oikeutti heittämään minua televisiolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on hauskoja

Vierailija
44/103 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on hauskoja

Et todellakaan enää sitten naura, itseäni ei ainakaan naurata nämä jutut...

Itsehän sain entiseltäni turpaani siitä että juttelin kenen tahansa miehen kanssa. Epäili joskus että puhelimessa "isä" nimen takana se hoito kenen kanssa eniten petän häntä.

Hän myös soitteli minulle kouluun (amis) varmistaakseen että olen tosiaan koulussa. Ja sain taas turpaani kun oli kuullut puhelimessa pojan ääneen taustalla..

Pahin tapaus sitten oli kun entinen näki minun halaavan velipuoltani (jostain syystä en esitellyt tuota ihmistä perheelleni) niin sain kuulla olevani huora ja vaikka sun mitä ja lopulta hän mursi minulta leukaluun. Tuossa vaiheessa vasta lähdin suhteesta, tai siis sitten kun pääsin sairaalasta (jossa muuten entisen mukaan jaoin persettäni niin lääkäreille kuin muillekin potilaille).

Baarityötä kun teen niin sitten näkee näitä mustasukkaisia tyttöystäviä aika paljon. Yksikin piti heittää pihalle kun olin kuulemma liian ystävällinen myyntitapahtuman aikana hänen kihlatulleen ja se oikeutti häntä heittämään minua lasilla.

Vastaavia tapauksia on enemänkin.

Vierailija
45/103 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä minä jollain tasolla myös ymmärrän noita miehiä, jotka ovat halunneet "vahtia" tyttöystäviään.

Katsokaas kun mies tietää, mitä muiden miesten päässä liikkuu ja luulen, että naiset yllättyisivät miten seksuaalipainotteisia nuorten miesten ajatukset ovat. Mies myös tietää, miten paljon nuoriin ilman kumppania liikkuviin naisiin kohdistetaan iskuyrityksiä. Samoin mies tietää senkin, miten paljon tapahtuu näitä "asia vain johti toiseen ja sitten olimmekin jo sängyssä" -pettämisiä.

Kun nuo asiat laskee yhteen, ei ole mikään ihme että joku mies haluaakin vahtia "menevää" tyttöystäväänsä/vaimoaan.

Aivan sairasta touhua.

Sitäpaitsi totuushan on se, että se joka haluaa pettää, pettää. Sitä ei kukaan pysty estämään. Myöskään ketään toista ihmistä ei voi omistaa. Aikuiset ihmiset on vastuussa teoistaan ja tekemättä jättämistään. Jos toinen haluaa mennä, niin toinen saa ja voi mennä. Jos sitten jotain tapahtuu ja siitä jää kiinni, niin kengän kuva vaan perseeseen ja morjens. Kuka sellaista paskaa haluaisikaan! Kyllä niitä uskollisiakin kumppaneita löytyy.

Vierailija
46/103 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin säälittävän, pienimunaisen ja pikkumaisen miehen kanssa. Joka ei tietenkään ollut pätkääkään mustasukkainen, vaan ainoastaan hyvä ja hieno mies, joka halusi panostaa parisuhteseen.

Hän toivoi minulta vain sitä, että minkäin panostaisin parisuhteeseen.

Naismaisesti hän pahoitti mielensä, mikäli asiat ei menneet kuten hän oli suunnitellut.

Hän tuli yllättäen hakemaan mut töistä. Sanoin ettei olisi tarvinnut, kun olen menossa vielä kirjastoon/kauppaan//jumppaan. Mies oli kovin pahoillaan, ja osoitti mieltään, Kun hän vain halusi olla huomaavainen ja tulla hakemaan mut töistä... JOO MUT KUN EI TARVTISE, mä sanon sitten jos tarviin apua.

Pointti oli aina se yllätys. Hän ikään kuin teeskenteli että oli ystävällinen tai avulias, mutta pinnan alla kyttäs koko ajan että saisi mut kiinni jostain. En tiijä kylläkään, että mistä...

Kuntosalilla hän halusi käydä yhdessä. Näinhän hyvä poikaystävä tekee. Voi sitä harmistuksen määrää, kun kerroin että sain työpaikalta tarjousseteleitä vain naisille-salille! (En tietenkään saanut, mutta kunhan sanoin)

Jos minulla oli työmatka tai halusin lähteä esim. jollekin kulttuurimatkalle, hän ihmetteli suureen ääneen ja mökötti päiväkaupalla,että miksi minun pitää lähteä. No, työpaikan matkoista ei voinut kieltäytyä, mutta nekin oli vain tarkoitettu ryyppäämiseen.

Kulttuurimatkat oli hänelle henkilökohtainen loukkaus; halusinko siis mennä katsomaan jotain musikaalia mieluimmin (ja olla kotona klo 23.00) kuin nyhjätä sen kans kotona??

Olin siis koko ajan syyllistetty, ja hän vain halusi hyvää meille.

Säälittävä salakyttääjä ja vinkuja. Aloin pelata samalla tavalla. Mulla oli ihan tosta vaan, spontaanisti menoja, joihin olin unohtanut kertoa. No voi voi, ei kait se haittaa, että menen, tulen kotiin suoraan sieltä. Mies ei voinut suoraankaan kieltää, kun kerran mitään pahaa ei missäään tapahtunut, mutta näytti naamoja ja oli niin pahoillaan. Joo,hän voi tulla hakemaan. Ei sun tarvi,kun me saadaan firman taksikortti, niin sitä pitää käyttää.

Tietysti se oli niin ahne, että rahansäästäminen meni ohi kyttäämisenhalun. Tai mistä mä tiedän, vaikka olikin kyttäämässä.

En vastannut töissä puhelimeen ollenkaan. Se oli voi-voi-voi. Kun ne on vaan töissä nyt tämmöisen säännön laittaneet, että ei omaan kännykkään puheluja ollenkaan. Eikä mun työpisteessä ollut talon luuria...

Nuorempana sitä erehtyy kaikenlaisiin vässyköihin. Tällä iällä olisin rääkännyt sitä vielä rummemmin, mutta lyhemmän ajan ja häipynyt jo aikaa sitten

Jos sukupuolet olisivat toisin päin, niin AV:n normiston mukaan tuo olisi kaikin puolin kohtuullista ja fiksua käytöstä ja tuollaisesta valittava on keskenkasvuinen kakara, joka ei ole valmis todelliseen parisuhteeseen.

Vierailija
47/103 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nainen itki sitä ettei mies poista exää fb kavereista meni mun mielestä aika sairaalloisen mustasukkasuuden puolelle... Missä mahtaa muuten ketju olla?

Vierailija
48/103 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nainen itki sitä ettei mies poista exää fb kavereista meni mun mielestä aika sairaalloisen mustasukkasuuden puolelle... Missä mahtaa muuten ketju olla?

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1693086/mieheni_ei_s…

Vierailija
49/103 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme yhtenä perjantai-iltana. Kun ilta oli ohi, soitti paniikissa ja kysyi, voiko kertoa että oli ollut tapamaassa kaveria... Siis täh? Kaverihan minä korkeintaan olin, jos sitäkään. Selvisi että vaimo on mustasukkainen, ja nimenikin vaihtui kätevästi matkalla Mari->Kari -tyyppisesti.

Miksi hitossa halusi tavata?

Vierailija
50/103 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden tuttavapariskunnan kanssa.

Matkatoimiston nurkassa oli jonkun lentoyhtiön mainos, iso juliste ja siinä hemaiseva lentoemäntä.

Miehet siinä sitten keskenään vitsailemaan kuinka hyvän näköinen lentoemo onkaan, tämän toinen tyttöystävä sai järjettömän mustasukkaisuuskohtauksen.

...eikä ollut ainoa kerta kun samanlaista todistimme - ja tämä nainen oli itse todellinen kaunotar tyyliin Claudia Schiffer...

Vierailija
51/103 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloisen mieheni kanssa baarissa, olin tanssimassa ja mies oli baaritiskillä. Siihen meni joku nainen juttelemaan ja kun kääntyivät kohti, nainen jäi puoliksi miehen taakse ja kun mies osoitti mua niin nainen teki eleinä mm. korvan nuolemista ja liikutteli lantiota miestä kohtraan sangen provosoivasti. Minähän hermostuin siinä humalaspäissänoi hemmettiin, painuin sinne, otin eukkoa hiuksista kii ja kopautin leuan polveeni. Ja marssin pihalle baarista. Mies seuras perässä ja oli ihan hemmetin vihanen eikä meinannu millään uskoa ku sanoin mitä kyseinen vosu oli siinä tehny.

Vierailija
52/103 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloisen mieheni kanssa baarissa, olin tanssimassa ja mies oli baaritiskillä. Siihen meni joku nainen juttelemaan ja kun kääntyivät kohti, nainen jäi puoliksi miehen taakse ja kun mies osoitti mua niin nainen teki eleinä mm. korvan nuolemista ja liikutteli lantiota miestä kohtraan sangen provosoivasti. Minähän hermostuin siinä humalaspäissänoi hemmettiin, painuin sinne, otin eukkoa hiuksista kii ja kopautin leuan polveeni. Ja marssin pihalle baarista. Mies seuras perässä ja oli ihan hemmetin vihanen eikä meinannu millään uskoa ku sanoin mitä kyseinen vosu oli siinä tehny.

Mitä sitten vaikka olisi uskonutkin? Ihan yhtä hullu olisit kuitenkin. Kyseessä suurella todennäköisyydellä pelkkä vitsi, johon sinä vastaat väkivallalla.

Vierailija
53/103 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten vaikka olisi uskonutkin? Ihan yhtä hullu olisit kuitenkin. Kyseessä suurella todennäköisyydellä pelkkä vitsi, johon sinä vastaat väkivallalla.

tänne pitänytkin kertoa skitsoja tapauksia? Kirjoittajahan ymmärsi sen itsekin sellaiseksi.

Vierailija
54/103 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsoja juttujahan tänne piti jakaakin. Vai?

Vierailija
55/103 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muinoin ulkomailla asuessani, yhdessä gaybaarissa ihan vaan viattomasti juttelin nuoren naisen kanssa, mitä itsekin silloin olin. (siis nuori nainen)

Ilta sitten päättyi tämän nuoren naisen tyttöystävän jahtaukseen ympäri tätä pikkukaupungin osaa. En oikein osannut kun nauraa, mutta pikkuneito oli ihan tosissaan.

Kaverin kanssa päästiin turvaan, mutta aika outo tilanne, mahtoi olla aika huono itsetunto..

Vierailija
56/103 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä harmistuksen määrää, kun kerroin että sain työpaikalta tarjousseteleitä vain naisille-salille! (En tietenkään saanut, mutta kunhan sanoin)

Tällälaillahan niitä kyttääjämiehiä just saa aikaiseksi, että ihan piruuttaa valehtelee jotain, jonka mies saa selville nopeammin kuin ehti sanoa google. Ja siinä sitä sitten on taas vettä myllyssä. Oikeesti tyhmää.

Vierailija
57/103 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä harmistuksen määrää, kun kerroin että sain työpaikalta tarjousseteleitä vain naisille-salille! (En tietenkään saanut, mutta kunhan sanoin)

Tällälaillahan niitä kyttääjämiehiä just saa aikaiseksi, että ihan piruuttaa valehtelee jotain, jonka mies saa selville nopeammin kuin ehti sanoa google. Ja siinä sitä sitten on taas vettä myllyssä. Oikeesti tyhmää.

Vierailija
58/103 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläsiäkö te ootte? :DD

tai että meette väkivallalla toisen kimppuun?

kamalaa. ymmärrän vaikka hermo palais, nii silti tuo väkivallan käyttö. pelottavaa ja hullua. :/

itehän en oo ikinä lyöny ketään ja tuskin pystynkään lyömään. olen vissiin sitten huono ihminen.

Vierailija
59/103 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran saunottiin niillä pidemmän kaavan mukaan kaverini kanssa, niin tämä on hiipinyt kuuntelemaan ilmastointihormin juurelle juttujamme. Että jos vaikka puhuisimme miehistä, joiden kanssa kaverini muka on pettänyt häntä.

Toi kerran kaverini luokseni satojen kilometrien päähän, sillä halusi varmistaa, että on tulossa meille, eikä mene kenenkään miehen luo. En tiedä jäikö paikkakunnalle kyttäämään - en olisi ihmetellyt.

"Paras" oli, kun yövyin heillä (tämä oli aikaa, kun suhde veteli viimeisiään), ja nukahdimme illalla sohvalle kauas toisistamme. Heräsin siihen, kun mies RYÖMII maassa. Kun kysyn, mitä hän tekee, hän alkaa karjua nähneensä että suutelemme intohimoisesti kaverini kanssa.

Huh huh mikä tyyppi.

Vierailija
60/103 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin säälittävän, pienimunaisen ja pikkumaisen miehen kanssa. Joka ei tietenkään ollut pätkääkään mustasukkainen, vaan ainoastaan hyvä ja hieno mies, joka halusi panostaa parisuhteseen.

Hän toivoi minulta vain sitä, että minkäin panostaisin parisuhteeseen.

Naismaisesti hän pahoitti mielensä, mikäli asiat ei menneet kuten hän oli suunnitellut.

Hän tuli yllättäen hakemaan mut töistä. Sanoin ettei olisi tarvinnut, kun olen menossa vielä kirjastoon/kauppaan//jumppaan. Mies oli kovin pahoillaan, ja osoitti mieltään, Kun hän vain halusi olla huomaavainen ja tulla hakemaan mut töistä... JOO MUT KUN EI TARVTISE, mä sanon sitten jos tarviin apua.

Pointti oli aina se yllätys. Hän ikään kuin teeskenteli että oli ystävällinen tai avulias, mutta pinnan alla kyttäs koko ajan että saisi mut kiinni jostain. En tiijä kylläkään, että mistä...

Kuntosalilla hän halusi käydä yhdessä. Näinhän hyvä poikaystävä tekee. Voi sitä harmistuksen määrää, kun kerroin että sain työpaikalta tarjousseteleitä vain naisille-salille! (En tietenkään saanut, mutta kunhan sanoin)

Jos minulla oli työmatka tai halusin lähteä esim. jollekin kulttuurimatkalle, hän ihmetteli suureen ääneen ja mökötti päiväkaupalla,että miksi minun pitää lähteä. No, työpaikan matkoista ei voinut kieltäytyä, mutta nekin oli vain tarkoitettu ryyppäämiseen.

Kulttuurimatkat oli hänelle henkilökohtainen loukkaus; halusinko siis mennä katsomaan jotain musikaalia mieluimmin (ja olla kotona klo 23.00) kuin nyhjätä sen kans kotona??

Olin siis koko ajan syyllistetty, ja hän vain halusi hyvää meille.

Säälittävä salakyttääjä ja vinkuja. Aloin pelata samalla tavalla. Mulla oli ihan tosta vaan, spontaanisti menoja, joihin olin unohtanut kertoa. No voi voi, ei kait se haittaa, että menen, tulen kotiin suoraan sieltä. Mies ei voinut suoraankaan kieltää, kun kerran mitään pahaa ei missäään tapahtunut, mutta näytti naamoja ja oli niin pahoillaan. Joo,hän voi tulla hakemaan. Ei sun tarvi,kun me saadaan firman taksikortti, niin sitä pitää käyttää.

Tietysti se oli niin ahne, että rahansäästäminen meni ohi kyttäämisenhalun. Tai mistä mä tiedän, vaikka olikin kyttäämässä.

En vastannut töissä puhelimeen ollenkaan. Se oli voi-voi-voi. Kun ne on vaan töissä nyt tämmöisen säännön laittaneet, että ei omaan kännykkään puheluja ollenkaan. Eikä mun työpisteessä ollut talon luuria...

Nuorempana sitä erehtyy kaikenlaisiin vässyköihin. Tällä iällä olisin rääkännyt sitä vielä rummemmin, mutta lyhemmän ajan ja häipynyt jo aikaa sitten

Parisuhteessa on syytä selvittää asiat rehdisti ja suoraan, eikä vedättää toista. Mustasukkaisuus on tosiaankin sairautta, eikä sitä voi itse valita. Sinä valheillasi ja vedätykselläsi vain teit miehen seuraavan kumppanin elämän vaikeammaksi. Jos olisit lopettanut suhteen suoraan kertoen syyksi mustasukkaisuuden, mies olisi voinut jotain oppiakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän