Panisitko?
Kommentit (16)
Seuraavaksi pitäisi tietää, mitä kaverin päässä liikkuu. Ihan miellyttävän näköinen heppu, tosin saisi ehkä olla pari vuotta vanhempi minulle...
todennäköisesti juoksisin karkuun, jos tuollainen lähestyisi. Nuo silmät on pelottavat.
Vastaus on siis: en.
todennäköisesti juoksisin karkuun, jos tuollainen lähestyisi. Nuo silmät on pelottavat.
Vastaus on siis: en.
joten jos ihan vaan pintaa arvioiden niin kyllä. Hienostuneen hyvännäköinen.
On ihan hyvännököinen. Ehkä jotenkin liian kiiltokuvapoju mun makuuni.
Minua yllättää tämän ketjun teksti!
Kyseessähän on siis näyttelijä Jim Caviezel. Lähinnä tunnistan hänet tv-sarjasta "Person of Interest". Siinä hänen roolihahmonsa on kylmänviileä mutta lempeä ja hyväntahtoinen. Vähän kuin James Bond rauhoittavien lääkkeiden alaisena. Kuitenkin aina valmiina hurjaan toimintaan.
Itse haluaisin tuon äijän naaman itselleni, koska olin niin julmetun varma että naiset kaatuvat tuon miehen (naaman) edessä automaattisesti.
Olen miehisesti hämilläni.
Minua yllättää tämän ketjun teksti!
Kyseessähän on siis näyttelijä Jim Caviezel. Lähinnä tunnistan hänet tv-sarjasta "Person of Interest". Siinä hänen roolihahmonsa on kylmänviileä mutta lempeä ja hyväntahtoinen. Vähän kuin James Bond rauhoittavien lääkkeiden alaisena. Kuitenkin aina valmiina hurjaan toimintaan.
Itse haluaisin tuon äijän naaman itselleni, koska olin niin julmetun varma että naiset kaatuvat tuon miehen (naaman) edessä automaattisesti.
Olen miehisesti hämilläni.
mutta jotenkin liian nätti mies,ja mies ei saa olla nätti.
jos paikalla olis deppin johnny,ei tarttis edes kysyä.
mutta siihen on vain yksi (todella typerä) syy. Mulla on kaksi täydellistä turn offia miehen ulkonäössä, joista ensimmäinen on pitkät naismaiset sormet ja toinen suupielet jotka osoittaa alaspäin vaikka hymyilisi. Tällä kaverilla on tuo jälkimmäinen. Tosi pinnallista, tiedän, mut silti.
Turhan sievä jollakin tapaa, sellainen itsestäänselvän hyvännäköinen mies. Tykkään vähän maskuliinisemmista kasvoista.