Skitsoin todistamasi mustasukkaisuustilanne?
Tulee mieleen keissi viime vuosituhannen lopulta. Olin baarissa ja tapasin siellä miespuolisen kaverini. Hän esitteli minut ystävälleen ja me kättelimme, siis KÄTTELIMME, että päivää päivää, hauska tavata.
N. 2 sekuntia tämän jälkeen tämän uuden tuttavani tyttöystävä tuli, kaatoi kaljat päällemme, huoritteli minua ja häipyi ulos baarista. Ööööööö...?
Eräs ystäväni tapasi miespuolisen alaisensa kaupassa ja tervehti häntä kohteliaasti. Ystäväni oli miehensä ja lastensa kanssa liikkeellä. Kun alainen esitteli pomonsa eli ystäväni vaimolleen, vaimo sanoi normaalien tervehtimisien sijaan, että "mikset sä ole sanonut, että sun pomos on tommonen blondi" ja oli kättelemättä. Ystäväni näki, että parkkipaikalla heillä oli ihan hirveä riita eikä kehdannut mennä ulos ennen kuin pariskunta oli häipynyt...
Kommentit (103)
Jospa sinua viehättää naisessa heikkous ja huono itsetunto? Tämä on sitten sen kääntöpuoli.
En itseasiassa ole kertaakan seurustellut naisen kanssa, joka ei ole ollut liian mustasukkainen, joten olen nykyään lähes nelikymppinen pysyvä sinkku.
voi ruveta etsimään pelistä vikaa että miksi vedän puoleeni aina yltiömustasukkaisia naisia. Selvitä se asia ja sitten homma rupeaa toimimaan.
voi ruveta etsimään pelistä vikaa että miksi vedän puoleeni aina yltiömustasukkaisia naisia. Selvitä se asia ja sitten homma rupeaa toimimaan.