Skitsoin todistamasi mustasukkaisuustilanne?
Tulee mieleen keissi viime vuosituhannen lopulta. Olin baarissa ja tapasin siellä miespuolisen kaverini. Hän esitteli minut ystävälleen ja me kättelimme, siis KÄTTELIMME, että päivää päivää, hauska tavata.
N. 2 sekuntia tämän jälkeen tämän uuden tuttavani tyttöystävä tuli, kaatoi kaljat päällemme, huoritteli minua ja häipyi ulos baarista. Ööööööö...?
Eräs ystäväni tapasi miespuolisen alaisensa kaupassa ja tervehti häntä kohteliaasti. Ystäväni oli miehensä ja lastensa kanssa liikkeellä. Kun alainen esitteli pomonsa eli ystäväni vaimolleen, vaimo sanoi normaalien tervehtimisien sijaan, että "mikset sä ole sanonut, että sun pomos on tommonen blondi" ja oli kättelemättä. Ystäväni näki, että parkkipaikalla heillä oli ihan hirveä riita eikä kehdannut mennä ulos ennen kuin pariskunta oli häipynyt...
Kommentit (103)
Olin joskus parikymppisenä baarissa ja näin siellä miespuolisen koulukaverini. Menin ihan viattomasti kyselemään kuulumisia ilman mitään taka-ajatuksia, ja heti kohta paikalle ilmestyi miehen mikälie tyttöystävä ja tokaisi minulle, että "painu huora vittuun siitä!". Hieman ylilyövää käytöstä mielestäni. No, ei sentään päälle käynyt.
En itseasiassa ole kertaakan seurustellut naisen kanssa, joka ei ole ollut liian mustasukkainen, joten olen nykyään lähes nelikymppinen pysyvä sinkku.
voi ruveta etsimään pelistä vikaa että miksi vedän puoleeni aina yltiömustasukkaisia naisia. Selvitä se asia ja sitten homma rupeaa toimimaan.
Mutta oliskohan yltiömustasukkaisella naisella muuten tarve olla se "täydellinen tyttöystävä" koska hän on pohjimmiltaan niin epävarma?
Eli on muuten ihana ja tekee kaikkensa miellyttääkseen suhteessa, toiselle tulee vaikutelma, että tässäpä hyvä kumppani..?
TÄÄ KETJU ON TÄYNNÄ HUORITTELUU, LUTKITTELUU, VOSUTTELUU JA JATKU VIELÄ TUON MUN KYSYMYKSEN JÄLKEENKIN... :D
Mä oon ihan täynnä jo tätä.
Ymmärrä pieni, että nuo huorittelut ja vosuttelut on useimmissa tapauksissa muiden kuin itse kertojan sanomia asioita. Onko sisälukutaitosi noin pahasti hukassa?
Tämä on ilmeisesti se sinun edellinen viestisi?
tälläsiäkö te ootte? :DD
tai että meette väkivallalla toisen kimppuun?
kamalaa. ymmärrän vaikka hermo palais, nii silti tuo väkivallan käyttö. pelottavaa ja hullua. :/
itehän en oo ikinä lyöny ketään ja tuskin pystynkään lyömään. olen vissiin sitten huono ihminen.
Tässä ketjussa on vain muutama sellainen joka on kertonut itse olleensa mustasukkainen ja käyneensä sen toisen naisen kimppuun tai haukkuneen häntä. Tajuatko?
Esimerkkinä itse todistamani tapaus:
Tuntematon mies sanoi minulle, tarjoilijalle, että saan hyvän palvelun johdosta hyvät tipit. Tyttöystävä kimpaantui ja kaatoi kannullisen jäävettä miehen päälle.
Meni hetki niin tämän miehen tyttöystävä tuli huutamaan ravintolapäälliköllemme että kaikenlaisia huoria täällä on töissä.
Ymmärrätkö että minä en ole ollut se, joka on huoritellut, vaan minua huoriteltiin, kuten suurimmassa osassa tapauksia muutenkin?
Olen itse sen näköinen, että kelpaisin niin alusvaatemalliksi kuin meikkimalliksi. Miesten unelmavartalo (isot rinnat, kapea vyörätö, leveä lantio, kiinteä ja pysty pylly). Kauniit, persoonalliset kasvot. Pitkät, vaaleat, hyväkuntoiset hiukset. Pukeudun hyvin naisellisesti. Lukemattomia kertoja kehuttu maailman kauneimmaksi naiseksi, kymmenien miesten toimesta.
Seurustelin säälittävän, pienimunaisen ja pikkumaisen miehen kanssa. Joka ei tietenkään ollut pätkääkään mustasukkainen, vaan ainoastaan hyvä ja hieno mies, joka halusi panostaa parisuhteseen.
Ai onko sulla menoa illaksi? Voi voi ja hän on täällä ihan yksin. Huokaus. On hän niin tylsä ihminen, kun pitää ihan muita ystäviä olla. Voivoivoi.
Olen itse sen näköinen, että kelpaisin niin alusvaatemalliksi kuin meikkimalliksi. Miesten unelmavartalo (isot rinnat, kapea vyörätö, leveä lantio, kiinteä ja pysty pylly). Kauniit, persoonalliset kasvot. Pitkät, vaaleat, hyväkuntoiset hiukset. Pukeudun hyvin naisellisesti. Lukemattomia kertoja kehuttu maailman kauneimmaksi naiseksi, kymmenien miesten toimesta.
LOL! eipä selkeempää "osu ja uppos"-kommenttia olis enää voinut ollakkaan :D Hiertääkö et joku tiedostaa kauneutensa ja kehtaa vielä sanoo sen? :D En tajuu mikä ihme siinäkin on, kaikkien naisten pitäs olla itsetunto-ongelmaisia "yhyy oon niin ruma" että ne voitais hyväksyä muiden naisten toimesta... Hyvä vaan et joku kehtaa myöntää olevansa kaunis! :) Ei oo häpee olla upee!
Mulla on ihan samanlainen käsitys kun ton alkup. kirjoittajalla, kaikkein skitsoimmat mustasukkaiset on ollu kaikkein upeimpia naisia millä ei todellakaan uskois olevan mitään pelättävää... Mulla on kanssa yks ex, se työskenteli mallina ja sai ihan naurettavassa määrin huomiota ihan sama mihin meni, mut oli ihan järjettömän mustasukkanen mulle kaikesta. Ja sil oli kyl se "yhyy oon niin ruma" vaik sai JOKA PUOLELTA koko ajan kuulla olevansa kaunis, nätti, upee jne... Mä kyllästyin sit :D Kelpais todellakin nainen jolle ei tarttis koko ajan vakuutella sen omaa upeutta vaan uskosi kerta sanomisesta :D oon siis lesbo jos joku miettii
tuttavapiiristä. Mun tuntemat kauniit naiset eivät todellakaan ole tuollaisia, vaan itsetunnoltaan ihan normaaleja, eivätkä todellakaan mieti koko ajan ulkonäköasioita. Mutta ehkä mä en sitten vaan tunne tarpeeksi upeita naisia :D
Mulla on ihan samanlainen käsitys kun ton alkup. kirjoittajalla, kaikkein skitsoimmat mustasukkaiset on ollu kaikkein upeimpia naisia millä ei todellakaan uskois olevan mitään pelättävää... Mulla on kanssa yks ex, se työskenteli mallina ja sai ihan naurettavassa määrin huomiota ihan sama mihin meni, mut oli ihan järjettömän mustasukkanen mulle kaikesta. Ja sil oli kyl se "yhyy oon niin ruma" vaik sai JOKA PUOLELTA koko ajan kuulla olevansa kaunis, nätti, upee jne... Mä kyllästyin sit :D Kelpais todellakin nainen jolle ei tarttis koko ajan vakuutella sen omaa upeutta vaan uskosi kerta sanomisesta :D oon siis lesbo jos joku miettii
Se teki hänet mustasukkaiseksi ja yleensä epäluuloiseksi.
Halusin olla pari viikkoa ilman juoppoa ukkoa lasten kanssa etelässä. Ukko sai jostain kuulla minne olimme menneet ja varasi myös matkan mutta ei samasta hotellista.Hänen törttöilynsä hotellissamme pilasi koko matkan jota olimme säästäneet.
Lisäksi hän palkkasi ysityisetsivän varjostamaan minua.Olen myöhemmin kysellyt että mitä tämä etsivä sai selville salaisista puuhistani;lapset päiväkotiin,töihin,lapset hoidosta,kauppaan,kotiin laittamaan ruokaa....varmaan ylentävää olla yksityisetsivä.
Nykyisin mieheni ei enää juo ja mustiskohtauksetovat häipyneet. Alkoholi aiheuttaa monella mustasukkaisuutta.
erittäin kontrolloiva ihminen, ja se aiheuttaa myös erinäistä kyttäämistä. Huomaan että suurimmat tunnekokemukseni koostuvat niistä hetkistä kun joku läheinen tekee jotain, mitä minä en ole kontrolloinut.
Kaikki yllättävät menot ja tapahtumat ovat pieniä kriisejä. Olen päätynyt tilanteeseen, jossa olen ihmisen kanssa, josta en edes erityisemmin pidä. En vain salli hänelle mitään vapauksia muuallakaan. Kun saan usein tahtoni läpi, ja puoliso on tahtoni mukaisesti esimerkiksi kotona, huomaan etten edes haluaisi olla hänen kanssaan. Mutta pääasiana on saada minun tahtoni toteutumaan.
En ole vielä täysin selvillä onko kyse vain omasta epävarmuudesta, vai mistä. Tähän mennessä olen onnistunut yhdistämään lähes kaikki surun tunteet siihen, että joku on toiminut vastoin minun tahtoani ja määräyksiäni. Ilon tunteet.. en tiedä onko niitä. On kai, ja ne ovat niitä hetkiä jolloin ajattelen kaiken menevän kuten olen suunnitellut, mutta todellisesta tapahtumasta en tapahtumahetkellä saa nautintoa.
Kaiken kruunaa tietoisuus toimintojeni absurdiudesta, ja siitä miten kykenen toimimaan vastoin järkeäni ja jopa tunteitani samalla hetkellä kun tiedostan toimintojeni järjettömyyden.
Se teki hänet mustasukkaiseksi ja yleensä epäluuloiseksi.
Halusin olla pari viikkoa ilman juoppoa ukkoa lasten kanssa etelässä. Ukko sai jostain kuulla minne olimme menneet ja varasi myös matkan mutta ei samasta hotellista.Hänen törttöilynsä hotellissamme pilasi koko matkan jota olimme säästäneet.
Lisäksi hän palkkasi ysityisetsivän varjostamaan minua.Olen myöhemmin kysellyt että mitä tämä etsivä sai selville salaisista puuhistani;lapset päiväkotiin,töihin,lapset hoidosta,kauppaan,kotiin laittamaan ruokaa....varmaan ylentävää olla yksityisetsivä.
Nykyisin mieheni ei enää juo ja mustiskohtauksetovat häipyneet. Alkoholi aiheuttaa monella mustasukkaisuutta.
tanssinut hänen miehensä kanssa. Mitä pahaa siinä olisi ollut?
poikaystävä (ja samalla niiiiin ihana ensirakkaus) muuttui vuosien varrella todella mustasukkaiseksi. ystäväni kulki aina pojan kaverien/sukulaisten luona muttei koskaa toisinpäin,ja lopulta tilanne kärjistyi että humalapäissään painosti ystävääni jäämään suhteeseen tekemällä itsellleen jotain: esim. kerran löi ikkunan säpäleiksi,sairaalareissu tuli ja jouduttiin tikkaamaan. ystäväni tehtäväksi jäi siivota tuhojen jälkiä. aina uhkasi ajaa mm. rekan alle jos tyttöystävä jättää. muutaman vuoden ystäväni kesti tätä,sitten tajusi jättää.
No, siellä työskenteli muiden joukossa eräs about 55-vuotias, plösähtänyt duunarimies. Ei mitään, ihan leppoisa tyyppi, muttei nyt mikään 19-vuotiaan unelma. Näin hänet kerran naisensa kanssa kaupungilla illalla ja sanoin ystävällisesti heit miehelle. Samassa kuului kiljaisu takaa: "Helvetin huora, älä ikinä enää puhu Pentille" ja muhun käytiin takaa tukkaan kiinni. Sain jotenkin pääni irti tuon naisen kourista ja juoksin karkuun. Kyse oli sellaisesta sotanorsusta tyyliin lähipubi ja ikäluokka miehen ikäluokkaa. Kyllä mies häpesi töissä nähdäkin mua. Kuulin myöhemmin, että heillä oli pitkä kriisi asiasta ja mies yritti vakuutella, ettei meillä ole mitään, nainen on ihan hömelö ja voisi olla mun isä jne.
tuttavapiiristä. Mun tuntemat kauniit naiset eivät todellakaan ole tuollaisia, vaan itsetunnoltaan ihan normaaleja, eivätkä todellakaan mieti koko ajan ulkonäköasioita. Mutta ehkä mä en sitten vaan tunne tarpeeksi upeita naisia :D
Mä tunnen useampiakin tapauksia, malleja ja muuten vaan kauniita naisia. Ovat myös älykkäitä ja terveitä itsetunnoltaan, eivätkä hakemalla hae huomiota, vaan ihan normaalia kontaktia muihin ihmisiin. Ja saavat sitä myös.
Facebook mahdollistaa aivan uudenlaista kyttäystä. Itse kuulin eräältä miespuoliselta collgalta, että heillä oli kotona tullut hirveä polemiikki siitä, keitä ovat naiset, jotka miescollegan statukseen olivat kommentoineet. Oli pitänyt näyttää inboxikin todisteena, että mitään vispilänkauppaa ei ole menossa vaan kyse ihan normaalista työtoverien välisestä kommunikaatiosta. Kyllä säälittää ne joiden puolisot ovat sairaan mustasukkaisia.
muutamalla miestyökaverilla tuntuisi olevan skitso rouva. Yksikin tuli vaimonsa kanssa perään markettijonossa ja käännyin pieneen small talkiin, niin rouvansa katsoi murhaavasti. Mies katsoi muualle nolona ja oli kuin ei tunnettaisi. Ja me sentään joka päivä istutaan samassa kahvipöydässä ja juttu lentää. Ihan oli lapsetkin mulla mukana ja sormus sormessa. Huomaa muuten nopeasti, kun jotkut miestyökaverit ei tervehdi vaimonsa kanssa vapaa-ajalla. Jos ovat yksin, niin tervehtivät iloisesti ja ovat töissäkin höpöttäjiä. Sitten hiihtävät ohi ja katsovat muualle, kun rouva kävelee vierellä. Ei tosiaan tarvi jutella, mutta normaali tervehtiminen...? Näissä tapauksessa ne rouvat on olleet sellaisia tanttoja kotiäitejä, jotka tietysti pelkäävät kaikkia muita naisia. Sinänsä vaan huvittavaa, kun ne miehet on ihan "rumia" kuin vaimonsa. Oikeastiko ne ajattelee, että mä iskisin niiden miestä?
Hoidossa oleen narttukoiran juoksuaikahousuista! Väitti niitä seksikalsareiksi ja oli ihan varma että kyllä niitä on joku mies käyttänyt :)
Hahahahahahah kuolen nauruun :'DDDDDDDDDDD
olin 18v ja baarissa törmäsin entiseen työkaveriini (reilu 30v). mies tuli hiprakassa tervehtimään ja ihan halasi kun ei oltu nähty pitkään aikaan.
miehen vaimo pölähti sitten siihen viereen ja parahti MEILLÄ ON SITTEN KOLME LASTA !!!
Jospa sinua viehättää naisessa heikkous ja huono itsetunto? Tämä on sitten sen kääntöpuoli.
No en kyllä tätä allekirjoita. Pikemminkin haluaisin itseni kaltaisen kumppanin, joka olisi itsenäinen ja joka mieluummin viihtyisi kulttuuri- ja liikuntaharrastuksissa itseään kehittäen, kuin kotona kaksistaan.
Toki en voi valita minkälaiset naiset minun kanssani sitten alkoivat seurustella, eikä kukaan näistä etukäteen ilmoittanut olevansa kyttääjätyyppiä. Ennemmin luulisin, että naispitoinen kaveripiirini ja omista harrastuksista kiinnipitäminen näitä skismoja aiheuttivat ja en tosiaankaan ole valmis luopumaan noista yhdenkään naisen takia.
Tässä vaiheessa en vielä ollut esitellyt ystäviäni hänelle enkä ollut koskaan nähnyt hänen reaktioitaan. Olimme työkavereideni kanssa yökerhossa.
Eräs työkaverini, mies, tervehti ja tarjosi kättä kätelläkseen. Poikaystäväni ei tervehtinyt eikä kätellyt.
Sitten nauroin jotain juttua miespuolisen kaverini kanssa. Poikaystäväni sai tästä raivarit, pöytä kaatui ja tuopit lenteli. Hänet heitettiin ulos ravintolasta ja vietti yönsä putkassa. Suhteemme ei kuitenkaan päättynyt vielä tähän.
Tällaisia tapauksia oli vielä muitakin, ymmärrettävästä syystä nuo kaverini eivät enää halunneet tavata tätä tyyppiä.
Näin itse joskus vähän vastaavanlaisen keskellä kirkasta päivää kahvilassa. Pariskunnan miesosapuoli sai jostain aivan silmittömät raivarit ja alkoi väkivaltaiseksi tyttöystävää kohtaan. Poistuivat kahvilasta mutta soitin poliisille. Muutkin olivat soittaneet poliisille naista hakkaavasta miehestä.