Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin tilanne, jossa olet ruvennut nauramaan?

Vierailija
23.06.2015 |

Otsikko kertookin :D

Kommentit (270)

Vierailija
161/270 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä ollessa ni vatsassani oli kauheasti ilmaa ja menin vessaan sitten pissalle. no siitähän ilo repesi kun tuli kauhee pieru sielä vessassa. ja kun tiesin että siinä pukuhuoneessa istui yksi työntekiä..tuli ajatus siitä että varmasti kuuli pieruni. sekös sai mussa totaallisen repeämisen ja aloin hysteerisesti nauraa sielä vessassa ja samalla naurun tahdissa pierut tuli äänekkäästi...kelasin että se työkaveri piti mua iha hulluna ku nauran ja pieren vessassa.

Vierailija
162/270 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus juuri yhteen muutettuamme kissani sai jonkin mielenosoitushepulin ja säntäsi sohvan selkänojalta vauhtia ottaen pitkänä kaareva mieheni pääni ympärille. Mieheni pelästyi, karjaisi ja refleksinomaisesti huitaisi kissan päästään päätään samalla ravistellen. kissa oli hypännyt oikein kynnet esillä ja mieheni ohimolla ja poskessa näkyi veriviirut, mutta minä nauroin melkein pissat housussa siinä vieressä, vaikka olin oikeasti tosi pahoillani kissan käytöksestä ja pelkäsin että mitä tästä vielä tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/270 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

235 jatkaa, siis kun minä ja mieheni muutimme yhteen! :D jestas, ei pitäisi kirjoittaa väsyneenä kännykällä yhtään mitään. Eihän tuosta saa muutenkaan mitään tolkkua.

Vierailija
164/270 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:34"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:53"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 04:20"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:54"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:04"]Jo aiemmin väkivallalla minut täysin alistanut mieheni löi yllättäen minua autossa. Ajoi kuskin paikalla ja liikenne ilmeisesti harmitti. Huusi yhden kirosanan ja löi kasvoihini. Kipu, pelko ja mielivaltaisuus sai minut nauramaan. :( [/quote] ajoi kuskin paikalla XDDDD [/quote] Nauroitko nyt väärässä paikassa? [/quote] Anteeks, nauroin ihan hillittömästi kun tajusin. :D :D

[/quote]

Mulla kesti kaksi päivää tajuta :D 

[/quote]

En ole vieläkään tajunnut. Voisiko joku selittää?

Vierailija
165/270 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin äänestyksessä tarkastamassa äänestäjän äänioikeuden listasta, ja yhden herran sanottua nimensä purskahdin kauheaan räkätykseen

Vierailija
166/270 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:38"]

Olin äänestyksessä tarkastamassa äänestäjän äänioikeuden listasta, ja yhden herran sanottua nimensä purskahdin kauheaan räkätykseen

[/quote]

Mulla on vähän samantapainen tilanne, kun hoidin asiakaspalvelutilannetta ja oli kerrassaan niin hulvaton nimi, että ei voinut kuin nauraa!

Ja samaan kastiin menee myös, kun tein kesätöitä kassalla ja jouduin tarkistamaan henkkarit. En yleensä katso edes sitä kuvaa vaan ikää, mutta meitä oltiin just nimenomaan vaadittu, että se kuva katotaan, niin asiakas näytti oikeasti vähän apinalta, ja hajosin siihen paikkaan.

Vierailija
167/270 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:52"]Itse olen lapsesta asti kärsinyt siitä, että jos kuulen jotakin surullista/traagista, niin alkaa väkisinkin hymyilyttämään tai pahimmassa tapauksessa naurattamaan vaikka oikeasti asiassa ei olisi mitään hauskaa :( Tosi noloa, toivottavasti kukaan ei pidä mua aivan psykopaattina.
.
Mutta niin, jatkakaa toki! :D
[/quote]

mä alan aina vääntämään vitsiä, en voi sille mitään :/

Vierailija
168/270 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Vierailija
169/270 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-treffikumppani (mies) kertoi käyneensä itämaisen tanssin kurssin ja olleensa sulttaanin roolissa juhlaesityksessä. Voi apua tästä on ehkä kolme kuukautta xD

Vierailija
170/270 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ystäväni kanssa katsomassa Lontoossa Gluckin Orfeus ja Eurydike -oopperaa. Yleisö oli kultivoitunutta ja tähyili paljon kiikareillaan näyttämölle. Paikkamme olivat huonot ja meilläkin oli kiikareille käyttöä. Yhtäkkiä yhdessä kohtauksessa lavalle tuli tanssijoita (sekä mies-, että nais-) ALASTI. Tai ainakin se siltä näytti. Vieressä istuvien kiikarit, kuten myös omamme, kummasti laskeutuivat. Vakavaa taidetta :D ja me saimme ystäväni kanssa aivan hysteerisen naurukohtauksen, jolle ei loppua tullut.

Vierailija
171/270 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:19"]

Joskus juuri yhteen muutettuamme kissani sai jonkin mielenosoitushepulin ja säntäsi sohvan selkänojalta vauhtia ottaen pitkänä kaareva mieheni pääni ympärille. Mieheni pelästyi, karjaisi ja refleksinomaisesti huitaisi kissan päästään päätään samalla ravistellen. kissa oli hypännyt oikein kynnet esillä ja mieheni ohimolla ja poskessa näkyi veriviirut, mutta minä nauroin melkein pissat housussa siinä vieressä, vaikka olin oikeasti tosi pahoillani kissan käytöksestä ja pelkäsin että mitä tästä vielä tulee.

[/quote]

Hahaha eikä :'D kuolen kun kuvittelen tän tilanteen...

Vierailija
172/270 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:51"]Kun kuulin Veskun kuolleen aloin nauraa ihan hervottomasti. Mutta R.I.P. Vesa-Matti Loiri nauroin sulle jo eläessäsikin.

[/quote]

Milloin Vesku on kuollut?

Vierailija
173/270 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 01:19"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:51"]Kun kuulin Veskun kuolleen aloin nauraa ihan hervottomasti. Mutta R.I.P. Vesa-Matti Loiri nauroin sulle jo eläessäsikin.

[/quote]

Milloin Vesku on kuollut?

[/quote]

Ei ole. Facessa kuitenkin on trolliryhmä aiheesta jne.

Vierailija
174/270 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua rupeaa naurattamaan jos liikutun. Monet kerrat olen silitellyt untenmaille alle 2v poikiani ja se valtava rakkaudenaalto ja liikutus katsoessani täydellisiä pieniä tuhisijoitani.. Ja naurua ei saa loppumaan, muutamat kerrat raukat heränneet äidin käkätykseen. :S
-
Samoin kun mieheni kosi minua repesin täysin. Totesinpa vielä että "hyvä vitsi" johon raukka että "ihan tosissani olin :(.." Ja siitä vielä kamalampi naurun remakka. Nykyään kyllä ollaan naimisissa että sain minä myöntävästi vastattua. :D

Vierailija
175/270 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
176/270 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne ei ollut hauska enkä varsinaisesti nauranut, mutta vähältä piti. Kerran työmatkalla pyöräilin hyvän matkaa muutaman muun perässä. Viereisellä autotiellä oli aamuruuhka pahimmillaan ja yhtäkkiä jonotteluun hermostuneena yksi autoista kurvaa vauhdilla oikealle tankkauspisteen pihaan. Ekana meistä mennyt pyöräilijä osui auton keulaan, putosi pyörän selästä ja kieri tien varteen. Lähiporukka itseni mukaanlukien kerääntyi siihen tietenkin tarkistamaan tilannetta. Alle jäänyt pystyi nilkuttamaan, ja kuski lähti viemään häntä sairaalaan. Sitten yksi silminnäkijöistä sanoi järkyttyneenä, että näyttipä kamalalta ja olin täysin samaa mieltä, mutta tunsin miten suupielet alkoi kääntyä hymyyn ja meinasin tyrskähtää ääneen. Käänsin katseen äkkiä pois ja sain kasattua itseni. Toivottavasti kukaan ei huomannut.

Vierailija
177/270 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 16:21"]töissä ollessa ni vatsassani oli kauheasti ilmaa ja menin vessaan sitten pissalle. no siitähän ilo repesi kun tuli kauhee pieru sielä vessassa. ja kun tiesin että siinä pukuhuoneessa istui yksi työntekiä..tuli ajatus siitä että varmasti kuuli pieruni. sekös sai mussa totaallisen repeämisen ja aloin hysteerisesti nauraa sielä vessassa ja samalla naurun tahdissa pierut tuli äänekkäästi...kelasin että se työkaveri piti mua iha hulluna ku nauran ja pieren vessassa.
[/quote]kuolen nauruun!! Olisin varmaan itsekin saanut samanlaisen hepulin!

Vierailija
178/270 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nauranut siskoni kanssa veljemme hautajaisissa. Laulettiin jotain virttä siunaustilaisuuden aluksi, niin me vaan ruvettiin hirnumaan eikä voitu lopettaa. Lisäksi oon saanut järjettömiä hepuleita liikuntatunneilla, kun joku on vahingossa pieraissut. Kerran olin kuolla nauruun, kun esiinnyin jossain näytelmässä ja imitoin yhtä radiotoimittajaa niin hyvin, että itellä petti pokka. Lisäksi, kun oltiin ite keksitty se näytelmä, niin jutut oli niin älyttömiä ettei pokka pitäny millään.

Vierailija
179/270 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 01:52"]

Itselleni on myös tyypillistä hermostuksissaan alkaa nauraa.

Opiskeluaikoina jossain kokeessa ajattelin päästää mahassa kiertävän ilman ulos hienovaraisesti, mutta tulikin sellainen aluksi möreä ja loppua kohti kohoava kysyvä pieru. Hävetti toki kovastikin, mutta saman tien aloin nauraa (yrittäen tehdä sen äänettömästi), mutta en onnistunut. Syyllisestä ei kai ollut epäselvyyttä ja tilanne sekä muiden oudoksuvat katseet saivat tilanteen vielä hysteerisemmäksi. Tätä kesti useita minuutteja. Vieläkin hävettää. Muut ajattelivat varmasti, että olin hullu.

[/quote]

Mä kuolen..

Vierailija
180/270 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini kertoi että yhteisen tuttumme isällä oli todettu aivoinfarkti. Yhtäkkiä räjähdimme molemmat aivan järjettömään huutonauruun.

Kerran luokanvalvojamme tuli luokkaan kertomaan erään luokkatoverimme isän kuolleen. Pidimme hiljaisen hetken ja tottakai juuri silloin oli suuria ongelmia naurun pidätyksessä. Jouduin hautaamaan pääni käsiini, kyllä nolotti. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi