Indiana Jones and the great circle-peli? Onko kiva? Etsin itselleni pelattavaa joulunpyhiksi. Suosituksia?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
On, varsinkin jos tykkää niistä elokuvista.
Joo, tykkään kyllä👍 ap
Tietokonepelit ovat tissiposkille ja huulirasvapojille.
Star Wars Outlaws odottelee lomia hyllyssä, saa nähdä onko siitä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
PS5
ap
Eikös se julkaista PS5:lle vasta keväällä?
Harmi kun ei tule PS4. Nähdäänkö tässä leffan pahiksia mm. Se Petteri Orpon näköinen nazzi joka suli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS5
ap
Eikös se julkaista PS5:lle vasta keväällä?
Ai, voi harmi jos näin. En ole niin tarkkaan seurannut. No mitä muita kivoja olisi?
ap
Vierailija kirjoitti:
Tomb Raiderit on kovia!
Ovat jo vanhoja.
Uncharted 1-4 myös loistavia pelejä.
Assanssins Creed Odyssey
Horizon Zero Dawn & Forbidden West jatko-osa, hyviä pelejä PS4:lle ja PS5:lle mutta on julkaistu jo monta vuotta aikaisemmin. PS5:lla noi kaikki on kyllä nautittavampia pelata paremman grafiikan ja paaaljon lyhyemmillä latausajoilla.
Vierailija kirjoitti:
Assanssins Creed Odyssey
Horizon Zero Dawn & Forbidden West jatko-osa, hyviä pelejä PS4:lle ja PS5:lle mutta on julkaistu jo monta vuotta aikaisemmin. PS5:lla noi kaikki on kyllä nautittavampia pelata paremman grafiikan ja paaaljon lyhyemmillä latausajoilla.
Olen pelannut noi läpi. Ps-storessa oli Sims 4 ilmaiseksi, laitoin sen latautumaan. Katsotaan miten kiinnostaa, en ole koskaan pelannut noita simssejä.
Last of us 1 ja 2. Taitaa saada Ps5 remasteroituna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assanssins Creed Odyssey
Olen pelannut noi läpi. Ps-storessa oli Sims 4 ilmaiseksi, laitoin sen latautumaan. Katsotaan miten kiinnostaa, en ole koskaan pelannut noita simssejä.
Mä en tajua YHTÄÄN miten tätä pelataan :D eihän tuota hahmoa voi edes ohjata?? Taitaa jäädä pelaamatta...Ap
Simssiä en kyllä suosittele konsolille, vain pc:llä kannattaa niitä kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Simssiä en kyllä suosittele konsolille, vain pc:llä kannattaa niitä kokeilla.
Poistin sen jo. Koko kuvaruutu häiritsevän täynnä kaikkea sälää enkä saanut hahmoa edes liikkumaan minne halusin. Ei riitä hermo tuollaiseen. Nyt silmäilen ps-storessa GOW Ragnarokia, Alan Wakea ja Strayta. Ei oikein mikään vaan tunnu nyt kiehtovalta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Star Wars Outlaws odottelee lomia hyllyssä, saa nähdä onko siitä mihinkään.
Wokepaskaa koko peli
Vierailija kirjoitti:
Last of us 1 ja 2. Taitaa saada Ps5 remasteroituna.
Noi mulla jo on. Ap
On, varsinkin jos tykkää niistä elokuvista.