Aivan mieletön mekko, taidan sijoittaa kun lähdetään Tukholmaan =)
Kommentit (49)
voisin käyttää.
Mutta minäkin odotin jotain upeaa coctail-mekkoa otsikon perusteella.
pukeudun töissä melko tavallisesti farkut tai sitten joku neulemekko. Ei tämä hame ole tavallisen trikoopaidan kanssa mitenkään huomiota herättävä, erikoinen ehkä, mutta ei muuta. Uskokaa pois. Muita vaatteita en tuolta juurikaan itselleni löytäisi. En ole edelleenkään hippi eikä ole tarkoitus suuremmin erottua joukosta, toisaalta löydän tavallisistakin kaupoista ne vaatteet jotka muut herkästi jättävät sinne. Marimekon raitapaitaa minulta tosin ei löydy kuin mökiltä. Mielenkiintoista miten tämä saakin tällaisten tunnevyöryn taas palstalla. ap
huomanneet, että ihmiset, jotka haluavat erottua massasta, pukeutuvat kuitenkin keskenään samalla lailla? Eli ap:n linkin kaltaisia vaatteita pitää ekohipit, muita vastaavia "erilaisia" ovat punkkarit ja hevarit. Omasta mielestään erottuvat massasta ja ovat erilaisia, mutta ovat kuitenkin keskenään täysin samanlaisia...
Minusta on vähän keskenkasvuista kun aikuinen pyrkii tietoisesti erottumaan massasta (hassua muuten että massa on aina muut ihmiset, kukaan ei itse koe kuuluvansa massaan) nimenomaan ulkonäöllään. Rohkeita valintoja ja omannäköistä elämää eletään tekemällä tilanteissa itselle sopivia valintoja, jotka kannattaisi osata perustella paremmin kuin "en halua olla samanlainen kuin muut".
en ole hippi edelleenkään. No ei tuollaista hametta nyt ihan ekana tule joka paikassa vastan, jos ostan hameen KappAhlista ja H&M:ltä niin samanlainen tulee joka kulmassa vastaan. Se oli pointtini. ap
http://www.olivialehti.fi/nelliinan-vaatehuone/2011/11/ewa-i-walla/
pakko oli alkaa surfaamaan, kun oli niin erikoinen. ohis
on suunnattu sellasille country-chic-boheemi-kartanonrouville. Lantlivet-lehden (suomalainen versio on Maalla) stailaaja pukee näitä riepuja malleille tyllihameiden ja kumisaappaiden kanssa. Boooring :/
on suunnattu sellasille country-chic-boheemi-kartanonrouville. Lantlivet-lehden (suomalainen versio on Maalla) stailaaja pukee näitä riepuja malleille tyllihameiden ja kumisaappaiden kanssa. Boooring :/
Parempi toki pitkäsääriselle korkkareiden kanssa. Mulla kuitenkin liian lyhyet sääret tolle pituudelle, vaikken ns. persjalkainen olekaan. Itse suosin polven yläpuolelle jäävää mallia saappaiden kanssa ja mieluummin juuri mekkoja.
Tykkään tosi paljon. Tuo vyötärö vaan ei sopis mulle, koska oon hyvin lanteikas.
Taitaa keskiverto-av-mamma olla hyvin konservatiivinen pukeutumisen suhteen.
Mun päällä ei ehkä ois oikeuksissan... Meil on sama maku!