Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan mieletön mekko, taidan sijoittaa kun lähdetään Tukholmaan =)

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄydään Tukholmassa joka tapauksessa 2-3 x vuodessa. Voi kun kirppiksillä olisikin tällaisia =) ap

jos oot ekologinen niin et osta josset löydä kirppikseltä eli et oo. wannabe hippi kyllä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain kun katselin tuon sivuston trousers-osastoa. Ei hyvä sylvi sentään...

Vierailija
24/49 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain kun katselin tuon sivuston trousers-osastoa. Ei hyvä sylvi sentään...

http://webshop.ewaiwalla.se/produkter/categoryId/1347/productId/18769

Vierailija
25/49 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/49 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko käydä lukemassa, kun eilen piti lähteä kesken keskustelun. Hyvät naurut sain, kiitti.

Taas näkee miten samalla tavalla kaikki haluavat pukeutua eikä kukaan uskalla erottua massasta. ei siinä mitään, minä haluan erottua ja älkää antako sen häiritä =) En minäkään häiriinny teidän vaatteista. ap

Vierailija
27/49 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomanneet, että ihmiset, jotka haluavat erottua massasta, pukeutuvat kuitenkin keskenään samalla lailla? Eli ap:n linkin kaltaisia vaatteita pitää ekohipit, muita vastaavia "erilaisia" ovat punkkarit ja hevarit. Omasta mielestään erottuvat massasta ja ovat erilaisia, mutta ovat kuitenkin keskenään täysin samanlaisia...

Vierailija
29/49 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://webshop.ewaiwalla.se/produkter/categoryId/1347/productId/15102

Sopii varmasti jokaiselle vartalotyypille. Vai olikse ettei millekään...?

Vierailija
30/49 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonosti ommeltuja ja huonosti istuvia "vaatteita".

Ehkä just jollain wannabe hipillä menee jolla on rahaa laittaa turhuuteen.

Vierailija
31/49 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

repesin täysin noille yksille housuille. Tosi persoonallista joo vetää jotain ryppyisiä rääsyjä päälleen. Ollaan niin massasta poikkeavia sitten. Ihan sama kun kiedot päällesi jonkun vanhan juuttikankaisen säkin, saat sen paljon halvemmalla ja näyttää samalle.

Vierailija
32/49 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikki nuo Ewa i Wallan vaatteet on kammottavia, mutta mun tyylini onkin toista ääripäätä, hyvin sileä, selkeä, geometrinen ja kaikki röyhelöisyys ja pörröisyys kammottaa.

Vierailija
33/49 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeassa olet ihan mieletön. Ostaako jouku oikeesti tuollaisia?

Vierailija
34/49 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko käydä lukemassa, kun eilen piti lähteä kesken keskustelun. Hyvät naurut sain, kiitti.

Taas näkee miten samalla tavalla kaikki haluavat pukeutua eikä kukaan uskalla erottua massasta. ei siinä mitään, minä haluan erottua ja älkää antako sen häiritä =) En minäkään häiriinny teidän vaatteista. ap

näet että kaikki pukeutuvat samalla tavalla? Olet siis selvänäkijä.

Vierailija
35/49 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomanneet, että ihmiset, jotka haluavat erottua massasta, pukeutuvat kuitenkin keskenään samalla lailla? Eli ap:n linkin kaltaisia vaatteita pitää ekohipit, muita vastaavia "erilaisia" ovat punkkarit ja hevarit. Omasta mielestään erottuvat massasta ja ovat erilaisia, mutta ovat kuitenkin keskenään täysin samanlaisia...

Minusta on vähän keskenkasvuista kun aikuinen pyrkii tietoisesti erottumaan massasta (hassua muuten että massa on aina muut ihmiset, kukaan ei itse koe kuuluvansa massaan) nimenomaan ulkonäöllään. Rohkeita valintoja ja omannäköistä elämää eletään tekemällä tilanteissa itselle sopivia valintoja, jotka kannattaisi osata perustella paremmin kuin "en halua olla samanlainen kuin muut".

Vierailija
36/49 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyisiä, epäistuvia täysin vääränkokoisia säkkejä.

Juuri noita näkee naisilla jotka:

- eivät meikkaa

- luomuluomuluomu

- kestositeet ja -vaipat

- bussikortti

- kantoliina

- vege!!

Ja ovat niin uniikkia että :)

Vierailija
37/49 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista tänne linkitetyistä pitänytkään.

- täti 37 vee

Vierailija
38/49 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua häiritse että joku tykkää toisenlaisista vaatteista kuin minä. Saattaisin hyvinkin pukea noita päälleni, vaikka tavallisesti olen aika perusvaateihminen: jakkupuvussa töissä jne.

Ostin juuri kesällä sellaist haaremihousuntapaiset ja ovat aivan ihanat!

Vierailija
39/49 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai oo tosissasi. Mäkin osaisin tehä tollasen, vaikken elämässäni ookkaan yhtään vaatetta tehnyt.

Vierailija
40/49 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuo on varmaan tosi magee. Vielä huivi päähän niin voit mennä maatalon navettaan lypsylle.