Exä sanoi, että mulla on maailman paras pillu..
En tiedä oikein ottaisko kohteliaisuutena vai kuinka.
Kommentit (32)
Tollanen on niin normaalia exiltä ja näyttää jopa tehoavan joihinkin. Aika mielenkiintoista muutenkin et puhutte exienne kanssa sukupuoliasioista. Onkohan ihan ex kuitenkaan?
meillä kaikilla on omat saavutuksemme.
Mulla on tohtorin tutkinto. Sulla on, öh, pillu?
Ja niin se sanoo kaikille muillekin. Mahdollisesti vielä haukkuu samalla muiden pilluja (samallalailla kaikille), koska näin varmiten heruu. Usko jos haluut ;D
Mulla on tohtorin tutkinto. Sulla on, öh, pillu?
Toisille riittää molemmat. t. Ei ap
Täh?
Eiköhän 99,99 prosentilla naaraspuolisista ole jonkinmoinen pillu, pahat epämuodostumat poislukien.
Jotenka. Ei kovin suuri saavutus, eh?
ja miehen mielestä siinä kohtaa paraskin jos vielä haluaa sua panna.
mutta muista että miehet nyt tykkää pilluista eikä sen pillun tarvi mitenkään erikoinen olla jotta on hyvä.Reikä on reikä, käytti sitä melkein miten vaan.
Eri asia jos sanotaan että joku hyvä sängyssä mikä taas tarkoittaa muutakin kuin että sulla oli hyvä pillu. Pillu on aina hyvä, vaikka olis huonokin niin kyllä se mihille kelpaa.
mutta jos exä sanoo tollasta niin varmaan tiedät että vonkaa ja sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko sun pillu hyvä vai paras vai keskinkertainen tms. Se kertoo siitä' että exä olettaa että tolla tyylillä kun vähän kehuu niin sä annat sitä.
voitko laittaa kuvaa niin me kerrotaan että onko hyvä vai ihan kauhee
Vastaus oli viestille "Mulla on tohtorin tutkinto. Sulla on, öh, pillu?"
Eiköhän 99,99 prosentilla naaraspuolisista ole jonkinmoinen pillu, pahat epämuodostumat poislukien.
Jotenka. Ei kovin suuri saavutus, eh?
mutta tuolla tohtorilla on ilmeisesti puutteita. Otsikko oli maailman paras pillu ja lähimmäksi hän pääsee tohtorin tutkinnolla.
Koska en halunnut jättää samaa kuivakkaa vaikutelmaa itsestäni, totesin, että minulle riittää molemmat. Sängyssä kukaan ei ole toistaiseksi kehunut seksin jälkeen, että olipa hyvä tutkinto. Kehut ovat tulleet kaikesta muusta.
On pilluissakin eroja. Käyttötavoissakin on isoja eroja. Jotkut aikuisetkaan naiset eivät osaa tai uskalla käyttää pilluaan niin, että nauttisivat siitä tai että antaisivat seksikumppanilleen nautinnon. Jotkut ovat luvalla sanoen ihan onnettomia, niin etteivät saa minua edes laukeamaan. Jotkut ovat aivan mahtavia! Jotkut ovat käsistäänkin onnettomia ja suustaan. Joillakin on aivan kyltymätön mielikuvitus niidenkin kanssa - ja uskallus tehdä asioita! Katsokaa arvon naiset vaikka xhamster -sivuilta opetusfilmejä.
Rumassakin repussa voi olla hyvät eväät.
Miksi olet sitten exä, jos kerran sulla on niin hyvä värkki?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 17:59"]
Mun mies sanoi, että aasialaisten pillua ja heidän pillun-käyttötaitoaan ei voita kukaan missään maassa. Venäläiset kuulemma yhtä selviä kakkosia ja hänen mielestään saksalaiset on kolmantena ja brassit neljänsiä.
[/quote]
Hyi hitto, en koskisi mieheesi pitkällä tikullakaan jos jo puoli maapalloa on käynyt sängyssä testaamassa, yök.
Ole ylpeä pillustasi, mutta älä anna exälle.
Ainahan häntyrit kehuu pillua ja sit häippäsevät muutaman varvin jälkeen.
Mun mies sanoi, että aasialaisten pillua ja heidän pillun-käyttötaitoaan ei voita kukaan missään maassa. Venäläiset kuulemma yhtä selviä kakkosia ja hänen mielestään saksalaiset on kolmantena ja brassit neljänsiä.
[/quote]
Taitaa olla melkoisen monta pillua kolunnut, jos voi jo maanosittain laittaa järjestykseen.
[/quote]. Varsinainen panomies!!!
Muutaman naisen kokemuksella kerron, että on teissä eroja. Jotkut ovat todellakin kuin kuolleita lahnoja ja joku taas on kuin sähköankerias.
On ihan sama kuinka paljon on synnyttänyt tai ei, kunhan osaa käyttää tavaraansa.