Nettitreffit: millaisen naisen ei saa olla
Joku aloitti jo tästä ketjun, mutta jatkan omallani. Olin joitakin vuosia S24-treffeillä tämäntyyppisellä profiililla ja aika heikkoa oli jostain syystä menestys. Kerron selvästi mitä haluan ja mitä en, ja sitähän sitä siellä pyydetään. En ymmärrä lainkaan miksi jotkut käski vetää käteen ennenkun kirjeenvaihto pääsi alkuun. Saa kommentoida.
-Ei vie asioita läpi huutamalla, paiskomalla irtaimistoa tai nalkuttamalla.
-Ei pode mitään lievää isompaa mt-ongelmaa. Ei ole pitkäaikaisempaa lääkitystä päällä, ei ole avohoidossa eikä ole siinä kunnossa että tarvitsee psykologia (muttei halua käsittää missä jamassa on, eikä siis ole minkään avun piirissä). Ei ole itsetuhoinen.
-Ei taikauskoinen, tyyliin sitä että povaa kämmenviivojen perusteella jäljelläolevan elinajan ja kuolintavan.
-Ei käytä päihteitä, alkaen humalahakuisesta juomisesta. Ei ole koskaan kokeillutkaan mitään viinaa vakavampaa.
-Tyhmät, eli ei kykene tekemään perusteltuja päätöksiä.
-Ei ole laiska tai ylipainoinen. Nämä kulkee melkein usein käsi kädessä, mutta toki poikkeuksiakin on.
-Ei ole kevytkenkäinen (mitä tämä tarkoittaa jää jokaisen tulkinnan varaan), ei ole saavuttanut mitään hame korvissa, ei ole myynyt itseään eikä ole toiminut aikuisviihdealalla käytännössä melkeinpä missä tahansa ominaisuudessa.
-Mielummin ei kasvatusvastuuta. Lapsia voi olla, mutta ne on vähintään lähdössä maailmalle tai vastaavaa.
-Joku suunta elämässä.
-Ei ole syyllistynyt mihinkään vakavaan rikokseen.
Kommentit (68)
mutta tuo ettei saa pieniä lapsia kyllä karkoittaa aika monta sellaista, joilla nuo muut "kriteerit" olisi kunnossa. Esim. minä täytän nuo muut ehdot, mutta mulla on kaksi pientä lasta.
mutta tuo ettei saa pieniä lapsia kyllä karkoittaa aika monta sellaista, joilla nuo muut "kriteerit" olisi kunnossa. Esim. minä täytän nuo muut ehdot, mutta mulla on kaksi pientä lasta.
30+. Seuraava kysymys on että missä määrin joutuisin kasvattamaan vieraiden lapsia. Jos niillä on isä niin niillä on myös miespuolinen kasvattaja/elättäjä. Parempi jos laittaa ensin lapset maailmalle ja tulee sitten uudelleen juttelemaan.
tarpeeksi tuomitaksesi niiden käyttäjiä. Ei ole mitään "kuuria" jonka kanssa alkoholi on kielletty. Esim. itse olen käyttänyt serotoniinin takaisinoton estäjää lähes 10 vuotta. Ja sinä aikana käyttämälläni alkoholilla ei ole mitään merkitystä, ei tämä lääke vaikuta mitenkään humalaan tai käytökseen sen aikana. Toki alkoholinkäyttöni on hyvin harvaa, 1-2 kertaa vuodessa baarissa, ehkä sen saman määrän vuodessa lasi tai pari viiniä kotona. Et myöskään tietäisi mistään masennuslääkkeen käyttämisestäni mitään, ellen tse kertoisi. Olen hyväntuulinen, sosiaalinen, hoikka, menestyn työssäni. Mulla kuitenkin on ollut tod. näk lapsesta asti serotoniinivaje aivoissani, ja nuorempana ongelmia oli paljonkin, olin äkkipikainen, tempperamenttinen ja masennukseen taipuvainen. Tämä nykyinen lääke peleasti mut, olen tasainen, rauhallinen ja onnellisempi, oma itseni, koska lääke pitää aivokemiani kunnossa :). Aion syödä sitä loppuelämäni kiitollisena siitä, että eräs lääkäri joskus tajusi kokeilla uutta lääkettä.
Väitän olevani siis erittäin paljon tasapainoisempaa ja mukavampaa seuraa kuin joku hysteerinen pimatsu, jota hormonit ja serotoniinit heittelevät, ja sinä voisit olla kanssani 15 vuotta tajuamatta, että otan yhden pienen pillerin joka ilta ;).
Mutta naiset nyt joskus ovat vaikeita, sellaista et löydä joka ei olisi, miehen näkökulmasta.
Itseasiassa joistain toiveistasi herää kysymys, millaisten naisten kanssa olet aiemmin ollut? Jonkun lähiöräkälän Lissu, joka sekakäyttää rauhoittavia ja viinaa, ja sulla on se kuva että tällaista ne masennuslääkkeet aiheuttaa?
Kun etsin naisia vuosia sitten nettideiteistä otin aika helposti yhteyttä vaikkei profiiliin olisikaan panostettu. Sain kuitenkin aina kylmiä väreitä niistä naisten profiileista jotka listasivat minkälaisia miehiä he eivät halua. En halunnut tutustua kyseisiin ihmisiin. Yleensä profiilikuvassakin oli suunpielet alaspäin.
On paljon parempi kertoa minkälaisesta naisesta pidät. Se antaa sinusta positiivisemman ja fiksumman kuvan vaikka "informaatioarvo" olisikin sama. Jos kerrot minkälaista naista et halua kuulostat helposti kusipäältä ja loukkaavalta.
30+. Seuraava kysymys on että missä määrin joutuisin kasvattamaan vieraiden lapsia. Jos niillä on isä niin niillä on myös miespuolinen kasvattaja/elättäjä. Parempi jos laittaa ensin lapset maailmalle ja tulee sitten uudelleen juttelemaan.
vastauksesi vahvisti, on se, että vaikutat aika kovalta ja kylmältä. Olet varmaan suorapuheinen ja mielestäsi rehellinen kertoessasi ehtosi, mutta tyylisi on tyly. Naiset haluavat kohteliaisuutta ja huomaavaisuutta, vaikka seisoisivatkin täysin omilla jaloillaan ja ilman lääkitystä. Ja jos naisella on lapsia, ja haet pitkäaikaista suhdetta, joudut väistämättä olemaan tekemisissä lasten kanssa. Ehkä siksi sun onkin parempi tosiaan keskittyä sellaisiin, joilla ei ole pikkulapsia tai lapsettomiin. Mutta varaudu siihen, että nainen voi olla sitten paljon sinua vanhemepi.
T. sama vastaaja
Jos löytäisitkin jostakin noin kunnollisen naisen, niin miksi ihmeessä hän haluaisi juuri sinut?
etkä ole seurustelukelpoinen. Kuvittelet olevasi joku luojan lahja naisille, jolla on oikeus vaatia ja onnellinen on se, joka vaatimuksesi täyttää. Minä haluan selllaisen miehen, joka flirttailee, naurattaa ja yrittää tehdä minuun vaikutuksen.
Lisäys... ratkaisevinta olisi se jos otat alkoholia samalla kun olet masennuslääkekuurilla. Jotkut ei huomaa siinäkään mitään vikaa mutta minun kanssa se ei käy.