Nettitreffit: millaisen naisen ei saa olla
Joku aloitti jo tästä ketjun, mutta jatkan omallani. Olin joitakin vuosia S24-treffeillä tämäntyyppisellä profiililla ja aika heikkoa oli jostain syystä menestys. Kerron selvästi mitä haluan ja mitä en, ja sitähän sitä siellä pyydetään. En ymmärrä lainkaan miksi jotkut käski vetää käteen ennenkun kirjeenvaihto pääsi alkuun. Saa kommentoida.
-Ei vie asioita läpi huutamalla, paiskomalla irtaimistoa tai nalkuttamalla.
-Ei pode mitään lievää isompaa mt-ongelmaa. Ei ole pitkäaikaisempaa lääkitystä päällä, ei ole avohoidossa eikä ole siinä kunnossa että tarvitsee psykologia (muttei halua käsittää missä jamassa on, eikä siis ole minkään avun piirissä). Ei ole itsetuhoinen.
-Ei taikauskoinen, tyyliin sitä että povaa kämmenviivojen perusteella jäljelläolevan elinajan ja kuolintavan.
-Ei käytä päihteitä, alkaen humalahakuisesta juomisesta. Ei ole koskaan kokeillutkaan mitään viinaa vakavampaa.
-Tyhmät, eli ei kykene tekemään perusteltuja päätöksiä.
-Ei ole laiska tai ylipainoinen. Nämä kulkee melkein usein käsi kädessä, mutta toki poikkeuksiakin on.
-Ei ole kevytkenkäinen (mitä tämä tarkoittaa jää jokaisen tulkinnan varaan), ei ole saavuttanut mitään hame korvissa, ei ole myynyt itseään eikä ole toiminut aikuisviihdealalla käytännössä melkeinpä missä tahansa ominaisuudessa.
-Mielummin ei kasvatusvastuuta. Lapsia voi olla, mutta ne on vähintään lähdössä maailmalle tai vastaavaa.
-Joku suunta elämässä.
-Ei ole syyllistynyt mihinkään vakavaan rikokseen.
Kommentit (68)
Lopetan ketjun seuraamisen tähän. Täällä kun ei ole mahdollisuutta saada sähköpostiin ilmoitus vastauksesta.
Naiset! Saa siis skarpata. Useimmat miehet vain sietää teidän touhuja, hyväksyen ne niinkun vehnäjauhosta tehdyt karjalanpiirakat, ykkösoluen, weppisivujen mainokset tai lankapuhelimen langan, siitä huolimatta että ilmankin pärjää erinomaisesti. Toiset meistä ei tyydy mihinkään muuhun kun ykköslaatuun.
Tässä minun kokemusperäiset ohjeeni naisille koskien treffikäyttäytymistä, ei niinkään deittiprofiilia.
Treffiohjeita naisille
Hän
1) saapuu ajoissa paikalle
2) on laittautunut kauniiksi juuri minua varten (eikä sitä jälkeeni treffattavaa Oikeaa Miestä varten)
3) katsoo silmiin
4) kuuntelee
5) sanoo ääneen, jos haluaa mennä johonkin tiettyyn kuppilaan istumaan
6) muistaa, että miehestäkin on mukava kuulla näyttävänsä / kuulostavansa / tuntuvansa / tuoksuvansa hyvältä
7) antaa ensitreffien päätteeksi suukon merkiksi kiinnostuksestaan (ellei kutsu minua luokseen yöksi)
8) ilmoittaa selvästi, ellei halua tavata enää uudestaan
Hän EI
1) jätä saapumatta paikalle
2) ole myöhässä ilmoittamatta siitä esimerkiksi tekstiviestillä
3) ole vain hakemassa huomiota, kun oma poikaystävä / aviomies ei ole tarpeeksi läsnä
4) näytä pahvilaatikosta heränneeltä
5) haise hielle ja / tai likaiselle
6) räplää koko ajan kännykkäänsä
7) puhelimen soidessa vastaa siihen
8) sovi seuraavia treffejä minun vielä istuessa hänen edessään
8) katsele olkani yli tai pitkin seiniä
10) tsekkaile läpinäkyvän kiinnostuneesti kuppilan muita miehiä
11) tuomitse minua harrastuksieni perusteella (koska en tuomitse minäkään häntä)
12) kavahda, jos satun koskemaan käteen tai olkaan
13) esitä hämmästynyttä, jos muutaman tapaamiskerran jälkeen teen fyysisen aloitteen
14) kerro kuinka häntä panettaa, jos ei kuitenkaan halua minun koskevan itseensä
15) vertaa minun ja exänsä lihaksikkuutta ja / tai varakkuutta
16) hehkuta exänsä peniksen kokoa ja / tai sänkytaitoja
17) kerro kuinka paljon parempi exä on ajamaan autolla
18) kerro millaisia tunteettomia sikoja miehet ovat
19) kerro kuinka ilmankin miestä pärjää elämässä oikein hyvin
20) kerro kuinka hyviä miehiä ei enää ole missään
21) kerro mitä moninaisimpia tekosyitä sille, miksi ei ole aikaa tavata uudestaan
17: alkoholi ja lääkkeet ei kuulu yhteen. Minun naiseni ei tule käyttämään niitä sekaisin, riippumatta lääkkeestä tai alkoholin määrästä. Ensimmäinen kerta tulisi jäämään viimeiseksi, ja jos on yhteisiä lapsia niin tapaamiset olisi sitten kahdesti kuussa valvotusti. KYLLÄ, lääkkeet voi pelastaa elämän, ja KYLLÄ niitä kuuluu ottaa jos tarvitsee, mutta edelleen, jos alkoholi on niin välttämätön osa elämää niin ei voi kasvattaa minun lapsia.
Toinen pointti... et juo pari lasillista viiniä kerralla. Kun olet avannut pullon niin viini saa happea ja ellet juo sitä loppuun viimeistään muutaman päivän sisällä niin siitä tulee aivan kamalaa soosia. Puhuit siis siinä(kin) asiassa hömppää.
19: nimenomaan, ei huollettavia lapsia tai kokonaan lapsettomiin, eikä selvästi vanhemmassakaan ole ensimmäistäkään vikaa iän puolesta.
20: tiedätkö... minä vähän arvaan että haluaa, vaikkei tiedä sitä itsekään :)
Kuulostaa siltä, että olet ikävää seuraa. Kamalan negatiivinen ihminen. En mua ainakaan kiinnostaisi.
Niin kuin sinä olisit se joka päättää missä olosuhteissa joku lapsiaan tapaa...Oletko kuullut, että lapset useimmiten määrätään äidille jos ero tulee? Kirjoitustyylistäsi päätellen ei sinullakaan ole ihan kaikki muumit laaksossa joten en olisi ihan noin ylimielinen.
Valitettavasti ihmiset eivät ole robotteja eivätkä muotoiltavissa täysin sen mukaan mitä sinä satut haluamaan ja arvostamaan. Listasi sinänsä on ihan normaalin ihmisen haaveita mutta tuo ehdottomuus ja ylimielisyys millä perustelet vaatimuksiasi on se syy miksi vieläkin olet yksin.
En usko että sinulla on enää toivoa. Jos käännät ajatuksesi (en usko että pystyt mutta yritä) niin, että luettelemasi vaatimuslista on jonkun naisen ja perustelut ja tyyli sama kuin sinulla huomaat ehkä, ettet halua olla tuollaisen ihmisen kanssa.
Elämässä tulee tilanteita, jossa sääntökirjat eivät päde. Parisuhteet perustuvat rakkauteen ja HALUUN olla yhdessä. Jyrkän ja kovan ihmisen kanssa ei elämästä tule mitään. Sitä paitsi kukaan ei ole 30-vuotiaana sama ihminen kuin 50-vuotiaana, kaikki muuttuvat koko ajan. Et kuulosta sellaiselta ihmiseltä joka ymmärtää tämän muutoksen, ottaa sen huomioon ja kasvaa mukana.
Poista profiilisi ja säästä itseäsi ja niitä onnettomia jotka viestiisi vastaavat.
vai olla oikeassa?
Kuulostaa siltä, että puolustelet kovasti näitä kriteerejäsi, kuinka sinulla on oikeus määritellä kumppanisi ominaisuudet ja kuinka sinulla on oikeus pitää tällaista profiilia. Tietysti sinulla on oikeus, ei tässä siitä olekaan kysymys!
Vaikutat kontrollifriikiltä, ja vaikutelma taitaa osua oikeaan. Vedät herneet nekkuliin profiilisi saamista vastauksista, etkä suostu hyväksymään ajatusta, että voisit muotoilla profiilisi toisin. Vaadit muita käyttäytymään tietyllä tavalla, mutta itse et suostu kehittämään itseäsi. Kuten jo sanoin, on sinulla tähän täysi _oikeus_, mutta älä hyvä ihminen sitten nillitä lopputuloksesta.
Jos sinua oikeasti kiinnostaa, mikä profiilissa mättää, niin kerron sen sinulle.
Positiivista on tietysti se, että tiedät mitä haluat (tai oikeastaan mitä et halua). Mutta profiilissa ei ole mitään, mikä saisi kenetkään kiinnostumaan _sinusta_. Ei se vielä saa kiinnostusta syttymään, että kelpaa jonkun tuikituntemattoman jätkän kriteereihin. Mitä ihmeen tarjottavaa sinulla on? Muutakin kuin elämäntapojen kyttäämistä?
Neuvoni on siis se, että kerro itsestäsi, persoonastasi, arvoistasi, mielenkiinnon kohteistasi, arjestasi, työstäsi, harrastuksistasi. Kerro mitä kaipaat kumppaniltasi (sen sijaan, että kerrot mitä ET häneltä kaipaa), ja kerro etenkin se, että mitä odotat parisuhteelta. Tämä on se informaatio mitä potentiaaliset treffikaverit sinulta tarvitsevat, ei se, että millaisia he eivät missään nimessä saa olla.
Neuvoni on siis se, että kerro itsestäsi, persoonastasi, arvoistasi, mielenkiinnon kohteistasi, arjestasi, työstäsi, harrastuksistasi. Kerro mitä kaipaat kumppaniltasi (sen sijaan, että kerrot mitä ET häneltä kaipaa), ja kerro etenkin se, että mitä odotat parisuhteelta. Tämä on se informaatio mitä potentiaaliset treffikaverit sinulta tarvitsevat, ei se, että millaisia he eivät missään nimessä saa olla.
Mieti itsesi vastaajan asemaan. Mikä treffi-ilmoituksessa saa lukijan kiinnostumaan sinusta? Miksi joku haluaisi vastata siihen? Miksi olisit jostakusta kiinnostava?
Alkuperäisessä viestissä ei ollut mitään mikä voisi saada jonkun kiinnostumaan sinusta. Eihän se oikeastaan ole edes mahdollista, sillä et kerro mitään itsestäsi. Keskity kertomaan itsestäsi ja mistä pidät.
Toisekseen negatiivinen lähestyminen muutenkin karkoittaa vastaajia. Kannattaa miettiä ehkä muutenkin omaa ajatustapaansa, jos alkuperäinen viesti kuvaa tapaasi ajatella. Kannattaa keskittyä enemmän kiinnostumaan siitä mikä on hyvää ja mielenkiintoista ympärillä olevissa ihmisissä ja elämässä. Sellainen ihminen on kiinnostava, mutta ennen kaikkea sellaisella ihmisellä on itsellä paljon mukavampaa.
Mieti itsesi vastaajan asemaan. Mikä treffi-ilmoituksessa saa lukijan kiinnostumaan sinusta? Miksi joku haluaisi vastata siihen? Miksi olisit jostakusta kiinnostava?
Alkuperäisessä viestissä ei ollut mitään mikä voisi saada jonkun kiinnostumaan sinusta. Eihän se oikeastaan ole edes mahdollista, sillä et kerro mitään itsestäsi. Keskity kertomaan itsestäsi ja mistä pidät.
Toisekseen negatiivinen lähestyminen muutenkin karkoittaa vastaajia. Kannattaa miettiä ehkä muutenkin omaa ajatustapaansa, jos alkuperäinen viesti kuvaa tapaasi ajatella. Kannattaa keskittyä enemmän kiinnostumaan siitä mikä on hyvää ja mielenkiintoista ympärillä olevissa ihmisissä ja elämässä. Sellainen ihminen on kiinnostava, mutta ennen kaikkea sellaisella ihmisellä on itsellä paljon mukavampaa.
Mutta ap ei täytä minun kriteerejäni. Pidän vain hyväsydämisistä, kohteliaista ja positiivisista miehistä.
en haluaisi kuulla mihin eksäsi ja lapsesi pakottivat sinut aikoinaan syömään vaan mitä kaikkea kivaa me voisimme tehdä ja kokea. Maailma on avoin kokemuksille jos pidämme aistimme avoimina ja löydämme yhteisen sävelen ;-D
jos sait sellaisen käsityksen siitä että vaimo ja lapsi pakottaa minua syömään pizzaa ja hamppareita. Ei minulla ole niitä mitään vastaan, mutta he eivät halua maustetua ruokaa niin siksi valinta osuu niihin paikkoihin jos olemme kaupungilla tms.
Piden myös ruuanlaitosta itse, sunnuntaisin minulla on tapana laittaa jotain oikein hyvää.
Muita asioita joista pidän: hyvännäköiset vaatteet sekä itseni että naisen päällä, jännittävät ja romanttiset elokuvat ja kirjat, (olen kirjoittanut yhden romaanin itse, sitä ei ole julkaistu vielä), junalla matkustamisesta, 70-80-luvun pop-musiikista, polkupyörällä kulkemisesta, sienestyksestä ja saunomisesta.
Ennemmin henkilön menneisyys paistaa tuosta kuin se, mitä hän toivoo tulevaisuudelta.
Johtuisiko se siitä että otan aina opiksi kokemuksista enkä halua samoihin sudenkuoppiin uudelleen?
Johtuisiko se siitä että otan aina opiksi kokemuksista enkä halua samoihin sudenkuoppiin uudelleen?
jos olet oikeasti tavannut elämässäsi kaikki nuo EI-tapaukset, on se aikamoinen turn off.
Ap vaikuttaa aika yksinkertaiselta, ei kukaan toivo kumppanilta selvästi kielteisiä asioita ja lista, jossa on pelkästään niitä, ei anna kuvaa siitä, millainen sen toivotun kumppanin pitäisi olla.
ennen samalla palstalla, ja olen mahdollisesti lukenut profiilisi (tai sitten se on ollut joku muu, jolla on ollut sama tyyli). Tällaiset profiilit saivat minut totaalikylmäksi.
Profiilistasi huokuu kylmyys, itsekkyys ja se, että pidät itseäsi naisia (ja todennäköisesti muita miehiäkin) parempana. Sinulla on vaatimuksia, mutta vaatimukset tuntuvat perustuvan tiukkaan ja ahdasmieliseen ennakkoasenteeseen. Profiilin ja tuon listamaisuuden perusteella vaikuttaa siltä, että et pysty avartamaan näkemyksiäsi.
Haet itsellesi tasavertaista kumppania, mutta sinussa ei -profiilin perusteella- ole yhtään humaaniutta, ei kykyä asettua toisen asemaan. Kukaan ei halua myöntää olevansa yhtä mustavalkoinen, yhtä kapeakatseinen ja yhtä negatiivinen kuin sinä listauksiesi kanssa tunnut olevan.
Netissä saatu ensivaikutelma voi pettää, mutta aivan kuin elävässä elämässäkin, negatiivisen ensivaikutelman muuttaminen positiiviseksi on vaikeaa.
eli enemminkin ne asiat, jotka sytyttävät sinut, ja ne yhteiset arvot, kiinnostuksen kohteet, elämäntilanne, sekä minkä tyyppisestä ihmisestä pidät (hiljainen, ulospäinsuuntautunut, sosiaalinen, rehellinen, asiansa hoitava, liikunnallinen, aktiivinen, puhelias, kotikissa vai menijä jne)
Treffikaveri ei välttämättä sytytä sinua yhtään, vaikka täyttäisi kuinka listasi vaatimuksen. Pelkästään negatiivisten asioiden välttäminen, ei sytytä ketään, vaan ihmisessä pitää olla myös niitä asioita, jotka yhteisiä sinun kanssa, yhteiset arvot, samanlainan huumorintaju, suht samanlainen elämäntilanne, ja ne ominaisuudet, jotka sytyttävät sinut (esim. tietyt ulkonäkökriteerit, tietty persoonallisuus ja luonne ja elämänasenne).
Huhhei.
Mieluummin vaikka ylipainoinen sekakäyttäjä aikuisviihdetaustalla kuin tollanen ylimielinen kokovartalok*rpä ilman mitään tunneälyä ja realiteetintajua.
Olet saanut täällä paljon oikeasti hyviä neuvoja, mutta eihän ne sua auta, kun näköjään et omassa erinomaisuudessasi osaa ottaa mitään kritiikkiä vastaan.
Suosittelisin ehkä minäkin mieluummin sulle ihan vaan niitä käsihommia, säästyis aikaa ja vaivaa joka osapuolelta.
8: kiitos vihjeistä. Pitänee kokeilla joskus. Siinä on vaan se etten oikein käyttäisi joitakin sinun ehdotuksia sinänsä, mutta katsotaan. En vain ymmärrä mitä "lyö lyötyä" liittyy tähän.
11: huomaat varmasti että puhun paljon vakavammista ongelmista kun "pelkää pimeää, raiskaajia eikä halua liikkua kaupungilla yöllä". Minäkin joutuisin käyttämään vanhanmallisia masennuslääkkeitä unilääkkeinä jos kokisin tarpeelliseksi, mutta haluan karsia pois oikeat ongelmatapaukset. En sitäpaitsi ymmärrä miksi sinäkin korostat olevasi naimisissa, mutta se on kyllä ainoa oikea ratkaisu jos asuu yhdessä. Itsekin menen aikanaan suoraan naimisiin, olematta avoliitossa ennen sitä.
Muuten hyvä.
Lapsista "pääsee lopullisesti eroon kun ne ovat täysi-ikäisiä". Kiitos ap kiitos, taas muistutit siitä miksi tunnevammainen miessukupuoli ei enää kiinnosta minua.