Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettitreffit: millaisen naisen ei saa olla

Vierailija
16.09.2012 |

Joku aloitti jo tästä ketjun, mutta jatkan omallani. Olin joitakin vuosia S24-treffeillä tämäntyyppisellä profiililla ja aika heikkoa oli jostain syystä menestys. Kerron selvästi mitä haluan ja mitä en, ja sitähän sitä siellä pyydetään. En ymmärrä lainkaan miksi jotkut käski vetää käteen ennenkun kirjeenvaihto pääsi alkuun. Saa kommentoida.

-Ei vie asioita läpi huutamalla, paiskomalla irtaimistoa tai nalkuttamalla.

-Ei pode mitään lievää isompaa mt-ongelmaa. Ei ole pitkäaikaisempaa lääkitystä päällä, ei ole avohoidossa eikä ole siinä kunnossa että tarvitsee psykologia (muttei halua käsittää missä jamassa on, eikä siis ole minkään avun piirissä). Ei ole itsetuhoinen.

-Ei taikauskoinen, tyyliin sitä että povaa kämmenviivojen perusteella jäljelläolevan elinajan ja kuolintavan.

-Ei käytä päihteitä, alkaen humalahakuisesta juomisesta. Ei ole koskaan kokeillutkaan mitään viinaa vakavampaa.

-Tyhmät, eli ei kykene tekemään perusteltuja päätöksiä.

-Ei ole laiska tai ylipainoinen. Nämä kulkee melkein usein käsi kädessä, mutta toki poikkeuksiakin on.

-Ei ole kevytkenkäinen (mitä tämä tarkoittaa jää jokaisen tulkinnan varaan), ei ole saavuttanut mitään hame korvissa, ei ole myynyt itseään eikä ole toiminut aikuisviihdealalla käytännössä melkeinpä missä tahansa ominaisuudessa.

-Mielummin ei kasvatusvastuuta. Lapsia voi olla, mutta ne on vähintään lähdössä maailmalle tai vastaavaa.

-Joku suunta elämässä.

-Ei ole syyllistynyt mihinkään vakavaan rikokseen.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- vapaa ja itsenäinen

- 40-55 v

- saa tai mielummin pitää olla lapsia

- asuu mieluiten Uudellamaalla

- hyväkäytöksinen ja sosiaalinen

- sivistynyt ja omaa mielipiteitä

- taitaa molempia kotimaisia kieliä

- elämänntavat terveet

- oma asunto eduksi

En ole tosissani vaihtamassa nykyistä vaimoani mutta jos sattuisi sellaine tilanne että häntä ei olisi enää, niin ensissiijaisesti haluan tutustua em kaltaisiin naisiin

Ei mulle riitä, että mä vastaan sun vaatimuksiin vaan mitä MINÄ siitä kostuisin? Mä vastaisin mielelläni sellaiseen, joka kertoo jotain lupaavaa myös itsestään. Livenähän sen sitten tietysti vasta näkee onko lupauksille katetta, mutta että vaatimuslistaa.

Pysy naimisissa. Et olisi kovin kovaa riistaa.

Vierailija
22/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassahan olen samanlainen kuin mitä olen listaan laittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on pinnallisia asioita mitä listasit.

Mä toivoisin jotain syvällistä, hauskaa, henkevää ja jotain mikä kertoisin sinun olevan lukenut ja syvällinen.

Noita pinnallisia ilmoja löytyy pilvin pimein. Minulla on auto, koira ja talo, ei riitä. Puhun myös ruotsia on pinnallista.

Vierailija
24/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten voit ruveta tiputuspeliin. Nyt tiputuspeli on heti vastassa ja kukaan ei viitsi lähteä myymään itseään noin negatiiviselle ja vaativalle ihmiselle. Tuskin edes onnistuisi, koska olet tehnyt jo valmiiksi virhelistan.

Vierailija
25/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisinhan laittaa että

- on enemmän kaupunki- kuin luontoihminen, toki ei haittaa vaikka olisi momempia

- tykkää actionista enemmän kuin paikallaan olemisesta

- haluaa kokeilla kaikenlaista uutta

- Olen itse ruotsinkielinen, siksi laitoin toiveen kotimaisten kielten taitamissta että seuloo pois fennomaanit

Vierailija
26/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin kirjoittaa lyhyen nettideittailuaiheisen jutun, mutten keksinyt mitään omaperäistä lähestymistapaa aiheeseen. Vetoan maanantaihin.

Aluksi ajattelin kirjoittaa Essi tells it all -tyyppisen tunnustusjutun, jossa olisin kertonut kokemuksiani nettitreffeiltä. Sitten tajusin, että äitini järkyttyisi "ja sitten sitä chiliä oli jalkovälissänikin" -tyyppisistä paljastuksista. En halunnut myöskään listata väsyneitä nettideittailuohjeita, vaikka voisinkin yli 40 nettitreffin jälkeen pitää itseäni asiantuntijana. Silti ainoat neuvot, mitä keksin, ovat nämä:

Mies: Älä ole idiootti.

Nainen: Kirjoita helvetin pitkä vaatimuslista. Revi se, äläkä jatkossa kirjoita mitään yhtä typerää.

Lopulta päätin valita aitoja esimerkkejä niistä lähestymisistä, joita olen kahden vuoden nettitreffailuaikanani saanut. Tunnustan nauraneeni näille, ihan vähän vain. Lohdutukseksi voin sanoa, että kahteen vuoteen mahtuu hyviäkin keskustelunavauksia, jotka eivät tosin ole yhtä huikeita kuin nämä. Taustatietona mainittakoon se, että kerroin omassa treffiprofiilissani hakevani todella vakavalla mielellä omaa Disney-prinssiäni ikähaarukasta 24–30.

Mies, jos haluat päästä nettikirjoittelusta treffeille asti, älä lähetä tällaisia viestejä kenellekään. Et tule saamaan. Mitään.

"Käyn chatissa. Asun Keravalla."

"no nähdääks siin Otaniemen Nesteellä illemmal ? jos siitä mentäis sit johonki muihin hommiin ;D"

"haluutko käskee orjas tarjoo sulle jotain"

"moi mitä mieltä olet kondomeista?"

"ootko automatkalla koskaan pitänyt pissataukoa mettässä?"

"Moi. Olen eronnut avovaimostani ja emme ole vielä ehtineet muuttaneet erilleen."

"Hee ehka sä haluksid tuttustu ? olis kiva =)"

"Moi ! Enigma on amerikan eka iso computer ? Yst.Terkuin Hanko tennis Kari"

"Mitä jos yrittäisit tutustua minuun sitoumuksetta? Katsotaan, miltä meistä tuntuu. Kolahtaako jotain tai koemmeko toisiamme haluttavina? Meillä on koko elämä edessämme." Mike 48 v

"Todellisuudessa taidat etsiä jotakuta kenen kanssa jakaa valta arvostella ihmisiä. Mahdollisesti vähän ylimielistelläkin. Käyttää nokkeluutta ja pientä ilkeää hymyä rankaisemaan."

"Kannattaako sitä nyt niin aina valkata. Laihduta vähän, muuta asenne positiiviseksi ja muuta tänne landelle, Lassilaan."

"hei jos annat osoitteesi, niin lähetän jotain villiä ;) saat sit arvostella =)"

"Olisiko Sinussa Naista kokeilemaan puolitosissaan esim. 3-6 kk:n määräaikaista suhdetta aikuisen Miehen kanssa edellyttäen tietysti sitä, että kemiat toimisivat ja ajatukset kohtaisivat noin yleisellä tasolla?"

"lisäys edelliseen viestiin minä olen tämän profiilin omistajan kaveri huomasin sinut täällä kun hän suffasi edes takas ja päätin kirjoittaa sinulle elikäs jotenkas laitoin viestii kaverin palstan kautta ... mutta mikäli haluat kuvani nähdä voin sen puhelimestani sinulle lähettää ... ; )"

"Oon varattu. Mutta voin tarjoo seksii rahasta!"

"Täälläpäin olisi tumma, tulinen, rohkea, romanttinen, rehellinen, erittäin sporttinen, huumorintajuinen, itsenäinen, luotettava, terveen itsetunnon omaava, mukava, määrätietoinen, avoin, puhelias, pitkä, älykäs, trendikkäästi pukeutuva, ymmärtäväinen, yllätyksellinen, sosiaalinen, itsestään ja ulkonäöstään huolta pitävä, komea 26-vuotias mies."

"kiinostaako 21v jätkä tykään lapsista ja eläimistä tuu meseen jutellaan sielä lisää t. komia_mies"

"Luonteeltani olen hyvin sosiaalinen ja urheilullinen."

"Huultesi kimallus näkyy kauas ja ehkä saan kokea Sinun henkevien ajatustesi lumovoimaisuus, vai onko asetettu tarpeettomiakin esteitä lähestyä..."

"oisit ihana... jos vaikka kerran kuussa???" Mies 55 v

"Mä pääsisin saunomaan rauhassa koko tän viikon mut ei oikein kenenkään kaverin kalenteriin sovi ja ei oikein yksin jaksas joten ajattelin et se on ainakin rentoo meininkii ja meille suomalaisille sosiaalinen juttu joten ajattelin kysästä et lähetkö kaveriks lämmittää saunaa & tutustuu? :) ...lämmittää ensin sen takii ettei nyt ihan heti tuntemattoman kaa ala nakuilee :D"

"Jos tykkäät matkailusta, minulla on hyvä tarjous, jos olet kiinnostunut, ole hyvä ja ota yhteyttä. HUOM. OLEN TOSISSANI."

"Moi. Voitaisiinko tavata Helsingin keskustassa ensi torstaina. Soittele."

"mitä kuuluu jos sulla ei ole tänä yönä suunni telmii voinko kutsua sinut johonkiin diskoon tai baariin?"

"Mulla on täällä profiili, 19 vuotias tyttö joka pelaa videopelejä. Saan siihen noin 20 viestii päivässä. Se on sitä varten että opin miten miehet lähestyy tyttöjä. Siksipä mun onkin nyt tehtävä jotain ihan erilaista. Pahoittelen, jos tämä tuo sinulle huonon mielen."

"hellä ja intohimoinen mies ettii sua. otatko."

"Olitkos eilen missään bilettämässä? :)...mä olin ensin karaokessa ja Topparissa. Heräsin sit vasta klo 13:15 kun tytär soitti jotta koska lähdetään ostamaan synttärilahjaa... Olimme Jumbossa"

"I look at your profile and I liked it very much, I am very pleased to have with you acquaintance, I see in u good man."

"hellou seksikäs kisu

Vierailija
27/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielisairaita horoja

Vierailija
28/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisinhan laittaa että

- on enemmän kaupunki- kuin luontoihminen, toki ei haittaa vaikka olisi momempia

- tykkää actionista enemmän kuin paikallaan olemisesta

- haluaa kokeilla kaikenlaista uutta

- Olen itse ruotsinkielinen, siksi laitoin toiveen kotimaisten kielten taitamissta että seuloo pois fennomaanit

Etsin jotain syvällisempää ja vuorovaikutteisempaa. Luovuus ja huumori toimii paremmin, kuin se, että tykkään luonnosta ja uusista asioista. Kukapa ei tykkäis?

Mitä on action? Rynkytystä vällyjen välissä?

nimim. olen joskus kammannut S24;sta ja tiedän mitä parempaa sieltä löytyy...

Vierailija
29/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita helvetin pitkä vaatimuslista. Revi se, äläkä jatkossa kirjoita mitään yhtä typerää

Vierailija
30/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä en enää haluaisi

Etsin jotain syvällisempää ja vuorovaikutteisempaa. Luovuus ja huumori toimii paremmin, kuin se, että tykkään luonnosta ja uusista asioista. Kukapa ei tykkäis? Mitä on action? Rynkytystä vällyjen välissä? nimim. olen joskus kammannut S24;sta ja tiedän mitä parempaa sieltä löytyy...

Luovuuutta ja huumoria on jokaisella joka etsii netistä seuraa itselleen.

Että tykkää uusista asioista olisi esim käydä erilaisissa ravintoloissa syömässä eikä pelkästään pizzapaikoissa, ja actionilla tarkoitan että tykkää omatoimimatkailusta joskus ilman päämäärää jne.

Eli en etsi sellaista ihmistä joka on uriinsa juurtunut.

Vierailija
31/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"no nähdääks siin Otaniemen Nesteellä illemmal ? jos siitä mentäis sit johonki muihin hommiin ;D"

"Moi. Olen eronnut avovaimostani ja emme ole vielä ehtineet muuttaneet erilleen."

"Mitä jos yrittäisit tutustua minuun sitoumuksetta? Katsotaan, miltä meistä tuntuu. Kolahtaako jotain tai koemmeko toisiamme haluttavina? Meillä on koko elämä edessämme." Mike 48 v

"Todellisuudessa taidat etsiä jotakuta kenen kanssa jakaa valta arvostella ihmisiä. Mahdollisesti vähän ylimielistelläkin. Käyttää nokkeluutta ja pientä ilkeää hymyä rankaisemaan."

"Kannattaako sitä nyt niin aina valkata. Laihduta vähän, muuta asenne positiiviseksi ja muuta tänne landelle, Lassilaan."

"hei jos annat osoitteesi, niin lähetän jotain villiä ;) saat sit arvostella =)"

"Olisiko Sinussa Naista kokeilemaan puolitosissaan esim. 3-6 kk:n määräaikaista suhdetta aikuisen Miehen kanssa edellyttäen tietysti sitä, että kemiat toimisivat ja ajatukset kohtaisivat noin yleisellä tasolla?"

"lisäys edelliseen viestiin minä olen tämän profiilin omistajan kaveri huomasin sinut täällä kun hän suffasi edes takas ja päätin kirjoittaa sinulle elikäs jotenkas laitoin viestii kaverin palstan kautta ... mutta mikäli haluat kuvani nähdä voin sen puhelimestani sinulle lähettää ... ; )"

"Täälläpäin olisi tumma, tulinen, rohkea, romanttinen, rehellinen, erittäin sporttinen, huumorintajuinen, itsenäinen, luotettava, terveen itsetunnon omaava, mukava, määrätietoinen, avoin, puhelias, pitkä, älykäs, trendikkäästi pukeutuva, ymmärtäväinen, yllätyksellinen, sosiaalinen, itsestään ja ulkonäöstään huolta pitävä, komea 26-vuotias mies."

"kiinostaako 21v jätkä tykään lapsista ja eläimistä tuu meseen jutellaan sielä lisää t. komia_mies"

"Huultesi kimallus näkyy kauas ja ehkä saan kokea Sinun henkevien ajatustesi lumovoimaisuus, vai onko asetettu tarpeettomiakin esteitä lähestyä..."

"Mä pääsisin saunomaan rauhassa koko tän viikon mut ei oikein kenenkään kaverin kalenteriin sovi ja ei oikein yksin jaksas joten ajattelin et se on ainakin rentoo meininkii ja meille suomalaisille sosiaalinen juttu joten ajattelin kysästä et lähetkö kaveriks lämmittää saunaa & tutustuu? :) ...lämmittää ensin sen takii ettei nyt ihan heti tuntemattoman kaa ala nakuilee :D"

"Jos tykkäät matkailusta, minulla on hyvä tarjous, jos olet kiinnostunut, ole hyvä ja ota yhteyttä. HUOM. OLEN TOSISSANI."

"mitä kuuluu jos sulla ei ole tänä yönä suunni telmii voinko kutsua sinut johonkiin diskoon tai baariin?"

"Mulla on täällä profiili, 19 vuotias tyttö joka pelaa videopelejä. Saan siihen noin 20 viestii päivässä. Se on sitä varten että opin miten miehet lähestyy tyttöjä. Siksipä mun onkin nyt tehtävä jotain ihan erilaista. Pahoittelen, jos tämä tuo sinulle huonon mielen."

"Olitkos eilen missään bilettämässä? :)...mä olin ensin karaokessa ja Topparissa. Heräsin sit vasta klo 13:15 kun tytär soitti jotta koska lähdetään ostamaan synttärilahjaa... Olimme Jumbossa"

"I look at your profile and I liked it very much, I am very pleased to have with you acquaintance, I see in u good man."

"hellou seksikäs kisu

Tää on NIIN HYVÄ kattaus siitä mitä meille naisille on tarjolla! Ja hyvä muistutus siitä miksi EN halua koskaan parisuhdetta =D

Kiitos sulle joka laitoit tämän!

Vierailija
32/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä en enää haluaisi

Etsin jotain syvällisempää ja vuorovaikutteisempaa. Luovuus ja huumori toimii paremmin, kuin se, että tykkään luonnosta ja uusista asioista. Kukapa ei tykkäis? Mitä on action? Rynkytystä vällyjen välissä? nimim. olen joskus kammannut S24;sta ja tiedän mitä parempaa sieltä löytyy...

Luovuuutta ja huumoria on jokaisella joka etsii netistä seuraa itselleen.

Että tykkää uusista asioista olisi esim käydä erilaisissa ravintoloissa syömässä eikä pelkästään pizzapaikoissa, ja actionilla tarkoitan että tykkää omatoimimatkailusta joskus ilman päämäärää jne.

Eli en etsi sellaista ihmistä joka on uriinsa juurtunut.

Pidän matkustamisesta, koska rakastan sitä tunnetta, kun on vapaa ja tuntematon. Kuin olisin hetken olematta juuri minä. Jättäisi kaiken taakseen ja aloittaisi elämänsä alusta.

Mietin iltaisin usein, että jos et soittaisi, kuka saisi vastata puheluun? Pitäisikö hänen olla uskovainen? Miksi amerikan presidenttiä usein veikataan ykköseksi tässä kisassa? Kelpaisiko YK:n pääsihteeri vai pitäisikö vastaajan olla luonnontieteilijä.

Luovuutta ja huumoria EI todellakaan ole jokaisella nettideittaajalla. Pizzapaikka on asia ei tunne tai filosofia joka siihen liittyy. Osaatko kertoa minulle miksi arvotat hyvän uuden ravintolan Rosson edelle. Se minua kiinnostaisi. Ei se, että teet niin.

Mitä etsit, ajattelet ja tunnet? Mitkä ovat arvosi, filosofiasi ja rehelliset toiveesi?

Mistä unelmoit, mikä on sinulle tärkeää ja ennen kaikkea miksi!?

Vierailija
33/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin iltaisin usein, että jos E.T. soittaisi, kuka saisi vastata puheluun?

Vierailija
34/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän matkustamisesta, koska rakastan sitä tunnetta, kun on vapaa ja tuntematon. Kuin olisin hetken olematta juuri minä. Jättäisi kaiken taakseen ja aloittaisi elämänsä alusta. Mietin iltaisin usein, että jos et soittaisi, kuka saisi vastata puheluun? Pitäisikö hänen olla uskovainen? Miksi amerikan presidenttiä usein veikataan ykköseksi tässä kisassa? Kelpaisiko YK:n pääsihteeri vai pitäisikö vastaajan olla luonnontieteilijä. Luovuutta ja huumoria EI todellakaan ole jokaisella nettideittaajalla. Pizzapaikka on asia ei tunne tai filosofia joka siihen liittyy. Osaatko kertoa minulle miksi arvotat hyvän uuden ravintolan Rosson edelle. Se minua kiinnostaisi. Ei se, että teet niin. Mitä etsit, ajattelet ja tunnet? Mitkä ovat arvosi, filosofiasi ja rehelliset toiveesi? Mistä unelmoit, mikä on sinulle tärkeää ja ennen kaikkea miksi!?

Siitä että saa olle vapaa ja tuntematon nautin minäkin. Joskus lähden kävelylle Helsingin keskustaan ja istumaan johonkin kahvilaan juuri sen tunteen takia.

Kun matkustan jonnekin haluan matkustaa paikkaan jossa ei ole pakko kuulla koko ajan suomenkielistä puhetta ympärillään. Se ei muuten tunnnu miltään matkalta. Osaan saksaa hyvin ja vähän venäjää ja ranskaa ja olen pärjännyt niilllä kielillä niissä maissa joissa niitä puhutaan, en halua tyrkyttää kaikile englantia.

Pizzapaikat ja mäkkärit tarjoavat vain perusruokaa, liian paljon olen käynyt niissä mutta kun muu perhe haluaa niihin niin olen joutunut taipumaan demokratian nimissä. Jonkun uuden ihmisen kanssa haluaisin kokea uutta.

Haluaisin aloittaa uudestaan myös liikuntaharrastuksen jota harrastin edellisen kerran hyvin kauan sitten, nimittäin ratsastusta. Hevoset on kivoja ja tunne istua sellaisen päällä on mahtava.

Vierailija
35/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin ihan täysin: hevoset on kivoja!

Ei susta runoilijaa tule. Olet varmasti ihana, lämmin, herkkä ja kunnollinen perheenisä ja hienoa, että olet jo löytänyt suuren rakkautesi.

Minä pysyn sinkkuna, enkä vaivaa itseäni miesten tunne-elämällä tai vuorovaikutustaidoilla tai syvällisillä keskusteluilla sen enempää kuin hyvistä miesystävistäni irtoaa.

Käy ostaa vaimollesi kukkia ja sano sille, että sillä on kaunis peppu. Silläkin pärjää pitkälle.

Mä jään sinkuksi.

Vierailija
36/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en haluaisi kuulla mihin eksäsi ja lapsesi pakottivat sinut aikoinaan syömään vaan mitä kaikkea kivaa me voisimme tehdä ja kokea. Maailma on avoin kokemuksille jos pidämme aistimme avoimina ja löydämme yhteisen sävelen ;-D

Vierailija
37/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on hyvin ilmaistu oivallisen kumppaninen ominaisuudet. Valitettavasti S24 on väärä paikka noiden löytämiseen. (no oke, veli löysi sieltä kumppanin ja suhde kestänyt vuosia mutta kai poikkeus vahvistaa säännön)

Vierailija
38/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä noi oikeen oot repässyt??? siis oletko saanut tollasia ns. senssipalstoilta.

Mä luin varmaan kolme kertaa nuo läpi ja joka kerta naurattaa kovempaa!!

Vierailija
39/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hellou seksikäs kisu

Vierailija
40/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poikuus vielä tallella?