POP-vakuutus - kokemuksia?
Tarvitsemme mopoa varten liikennevakuutuksen. Vertailimme hintoja ja huomasimme, että POP-vakuutuksen vuosihinta oli noin 40 euroa halvempi kuin toiseksi edullisimmalla.
Tämä firma on minulle kuitenkin paljon tuntemattomampi kuin toiseksi edullisimman tarjouksen antanut yhtiöt. Onko muilla kokemuksia, onko hyvä yhtiö ja onko mahdolliset korvaukset saanut nopeasti?
Kommentit (184)
Tavalliset tuulilasit maksaa 210e, kun kyselee enemmän kuin 3 vastausta.
Itellä osakasko autovakuutus POPissa ollut reilut viisi vuotta, ei oo ollut mitään ongelmia! Pienen korvauksen sain nopeesti kun tarvitsi, muita korvauksia ei oo tarvinnu hakea.
Hintalaatusuhteeltaan hyvä vakuutus perus autolle sanoisin.
Pop Vakuutus taas lehtien palstoilla;
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/aff76ef6-b2a1-431c-87b9-e857b37f9883
Luin pienellä präntätynkin kun kilpailutin koti- ja autovakuutuksia. Tiivistetysti voidaan sanoa että pop:lla kaikkeen on jätetty porsaanreikä vakuutusyhtiön eduksi. En suosittele.
Kuulemma ollut paljon vääntöä rahojen saamisessa tai asioiden korjauttamisessa, tosin täällä nähtävästi ollut paljon hyviäkin kokemuksia niin saattaa riippua siitä millainen aspa tulee vastaan? Itse näen POP:in sellaisena vakuutusyhtiöltä jolta otetaan se pakollinen vakuutus vuokra-asuntoon, ja siihen ihan käypä, kunhan mitään vahinkoja ei tapahdu.
Olen hankkinut tuolta kotivakuuuksen alekoodilla VONUTA
Kaikki on toiminut hyvin. Kai sillä koodilla saa myös mopolle hankittu vakuutus alehintaan.
-25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla MUEMSE
https://www.popvakuutus.fi/tiedotteet-ja-media/lehdistotiedotteet/pop-v…
Saa nähdä mitä vakuutusten hinnoille tapahtuu kun itse aikoinaan vaihdoin LähiTapiolasta POP vakuutukseen selvästi edullisemman hinnan perässä.
-25€ Pop-vakuutuksesta koodilla ROLITM
-25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE
Täältäkin koodia, oli POP paljon halvempi omille vehkeille, kuin muut.
-25 e koodilla IVSUUN
Muokkasin vähän vakuutuksien sisältöä eli pienensin korvauksia. Luulisi, että lääkärikuluihin ei kymneniä tuhansia kovin helpolla mene.
Samaten kilpailutin auton vakuutusta ja sain sen hinnan vähän tippumaan...😁
Helposti onnistui viestillä nettisivujen kautta...😊