Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

POP-vakuutus - kokemuksia?

Vierailija
23.06.2015 |

Tarvitsemme mopoa varten liikennevakuutuksen. Vertailimme hintoja ja huomasimme, että POP-vakuutuksen vuosihinta oli noin 40 euroa halvempi kuin toiseksi edullisimmalla.

Tämä firma on minulle kuitenkin paljon tuntemattomampi kuin toiseksi edullisimman tarjouksen antanut yhtiöt. Onko muilla kokemuksia, onko hyvä yhtiö ja onko mahdolliset korvaukset saanut nopeasti?

Kommentit (184)

Vierailija
41/184 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihan tyytyväinen kaikkiaan. Pari vakuutusta löytyy Popista. Koodilla "SIHVAA" sain vieläpä -25 e alennustakin vakuutuksesta, hyvä hinta-laatusuhde.

Vierailija
42/184 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on POP-vakuutuksesta koti- ja autovakuutukset.

Kilpailutettiin ja kotivakuutus oli yli 100€ halvempi ja autovakuutuskin tippui n. 40€.

Vakuutukset toimii.

Kokeiltu jo muutamaan kertaan... :)

Tällä meidän koodilla saa -25€ alennusta uuteen POP-vakuutukseen. Käyttäkää, olkaa hyvät! :)

www.popvakuutus.fi/ref/OEHORS

Koodi: OEHORS

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/184 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi peruutti (kännissä?) parkkipaikalla autoni perään joka oli paikoillaan.

Op-vak päätti että kun molempien vak oli heillä niin syyt jaetaan tasan. Tämä siksi että molemmat joutuu maksamaan omavastuut ja menettää bonukset. Heille tuplahyöty. Kun kysyin paljonko vastapuolen korjauskulut oli, jos olisin ostanut bonukset takaisin, niin minulle kerrottiin niiden olleen n. 800€hänen autonsa markkinahinta200€. Kun epäilin kusetusta niin asia muuttui niin ettei vastapuolen autoa ollutkaan korjattu (n.200€ auto). 

Niimpä vakuutukset pois pohjolasta/op vakuutuksestaheti, niin ja lopetin myös pankkisuhteeni kyseiseen kusetusyhtiöön/konserniin.

Neuvon että jos teilla op vak niin katsokaa että vastapuolella ei .

Niin ja vaihtakaa ensitilassa toiseen yhtiöön.

Vierailija
44/184 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpa ehkä, muttei kokonaisuudessaan hyvä. Hidas korvauspalvelu.

Halpa mutta eivät myöskään korvaa mitään. Pelkkiä hankaluuksia jos tähän firmaan erehtyy.

Vierailija
45/184 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani ajoi parkkipaikallamme toisen autoni keulaan ja vaurioita syntyi n.2000€ edestä. Aluksi tuli hyväksytty korvauspäätös, joka muuttui kun kerroin haluavani kertakorvauksen. Olen itse siis autokorimekaanikko, joten laittaisin auton kuntoon itse ja olisi vakuutusyhtiöllekin halvempi vaihtoehto. Tarkastajan mukaan mopo ei ole autoon osunut. Tapahtumalle todistaja löytyy. Poikaani, eli mopon kuljettajaa ei myöskään ole asiasta kuultu. Eli korvausta ei tullut vahingolle. En voi millään suositella vakuutusyhtiönä!

Vierailija
46/184 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on POP-vakuutuksesta koti- ja autovakuutukset.

Kilpailutettiin ja kotivakuutus oli yli 100€ halvempi ja autovakuutuskin tippui n. 40€.

Vakuutukset toimii.

Kokeiltu jo muutamaan kertaan... :)

Tällä meidän koodilla saa -25€ alennusta uuteen POP-vakuutukseen. Käyttäkää, olkaa hyvät! :)

www.popvakuutus.fi/ref/OEHORS

Koodi: OEHORS

Hei, täähän oli hieno juttu. Alennus toimi... :D

Kiitti... :)

Vierailija
47/184 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus kirjoitti:

Poikani ajoi parkkipaikallamme toisen autoni keulaan ja vaurioita syntyi n.2000€ edestä. Aluksi tuli hyväksytty korvauspäätös, joka muuttui kun kerroin haluavani kertakorvauksen. Olen itse siis autokorimekaanikko, joten laittaisin auton kuntoon itse ja olisi vakuutusyhtiöllekin halvempi vaihtoehto. Tarkastajan mukaan mopo ei ole autoon osunut. Tapahtumalle todistaja löytyy. Poikaani, eli mopon kuljettajaa ei myöskään ole asiasta kuultu. Eli korvausta ei tullut vahingolle. En voi millään suositella vakuutusyhtiönä!

Siis mitä ihmettä?! Mitä se auton omistaja sanoi siihen, kun vakuutusyhtiö kertoi ettei vahinkoa ole tapahtunut ollenkaan? Jätettiinkö vauriot siihen autoon sitten?

Vierailija
48/184 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton tuulilasi rikki ja maksamalla 150€ saimme uuden lasin.

Hienosti homma pelasi.

Vierailija
49/184 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako pop-up vakuutus sitä että se putkahtaa yhtäkkkiä myyntiin ja popsahtaa kohta kartalta pois kokonaan?

Vierailija
50/184 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile vielä Op vakuutusta.

Ainakin moottoripyörävakuutus omassa pyörässäni halvemmalla kuin missään muussa vakuutusyhtiössä.

Tämä on kaikista kallein mahdollinen.

Vierailija
51/184 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä 25e alekoodi:

www.popvakuutus.fi/ref/ROLITM

Vierailija
52/184 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttäs siltä et nää kokemukset ja alennuskoodit vierailijoilta on firman palkkaamia. haiskahtaa ihan kusetukselta kun kattoo näitä kommentteja.

"AAAH IHANA FIRMA"

"AAH IHANA FIRMA"

"AAAH IHAHAA FIRMA ALENYS KOODI 666 TOIMII 100% CHEAP veri CHEAP"

Vierailija
53/184 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sujunut korvaukset autovahingoista (3kpl). Halpa,mutta pikkuhiljaa hieman nousevat + bonusten menetys

Vierailija
54/184 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttäs siltä et nää kokemukset ja alennuskoodit vierailijoilta on firman palkkaamia. haiskahtaa ihan kusetukselta kun kattoo näitä kommentteja.

"AAAH IHANA FIRMA"

"AAH IHANA FIRMA"

"AAAH IHAHAA FIRMA ALENYS KOODI 666 TOIMII 100% CHEAP veri CHEAP"

Niin, tästähän saa alennusta, omiin vakuutuksiin vakuutuksen ottaja, sekä suosittelija eli siis 25e.

Itse olen kilpailuttanut vakuutukseni ja tämä pop oli halvin.

Jos lisäksi vielä saa 25e alennusta, niin sopii mulle.

Persaukisena tämä siis oli mulle paras, koska halvin ja rahatkin on jopa tullut nopeaa, kun olen pari kertaa joutunut vakuutukseen turvautumaan.

Käyttäkäähän mun koodia, jos päädytte pop vakuutukseen... 😅

Kusetus my ass

http://www.popvakuutus.fi/ref/OEHORS

Vierailija
55/184 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
56/184 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet ihan paska

Vierailija
57/184 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan päässyt kauppoihin POPin kanssa, Fennia on minulle ollut se edullisin jo vuosia.

Sinänsä vakuutusyhtiötoimintahan perustuu huijaukseen ja kusetukseen.

Pikkujutut kyllä maksellaan lähes automatic, mutta vähänkään isommissa asiakasta viedään kuin litran mittaa.

Ikävä vain, että muutamat vakuutukset ovat pakollisia ja kas kummaa kalliita.

Vierailija
58/184 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pop- vakuutuksella edulliset vakuutukset ja palvelu on toiminut hienosti. Myös korvauspäätökset tullut nopealla aikataululla. 

Tällä koodilla -25€ alennus uusista Pop-vakuutuksen vakuutuksista: AVNUVP (ei koske liikennevakuutusta)

www.popvakuutus.fi/ref/AVNUVP

Vierailija
59/184 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popilta ollut meillä aina koti- ja matkavakuutukset. Tosi edullista ja korvauspäätökset kilahtaneet tilille 2vk kuluessa. Toki kannattaa aina muistaa kilpailuttaa joka vuosi. Pop on aina meille ollut edullisin!

Koodilla AIRJUS saat -25e alennusta uusista pop-vakuutuksista (ei koske liikennevakuutusta):

www.popvakuutus.fi/ref/AIRJUS

Vierailija
60/184 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelukoodilla NAHNEM saat 25 € alennuksen POP-vakuutuksesta.

www.popvakuutus.fi/ref/NAHNEM