POP-vakuutus - kokemuksia?
Tarvitsemme mopoa varten liikennevakuutuksen. Vertailimme hintoja ja huomasimme, että POP-vakuutuksen vuosihinta oli noin 40 euroa halvempi kuin toiseksi edullisimmalla.
Tämä firma on minulle kuitenkin paljon tuntemattomampi kuin toiseksi edullisimman tarjouksen antanut yhtiöt. Onko muilla kokemuksia, onko hyvä yhtiö ja onko mahdolliset korvaukset saanut nopeasti?
Kommentit (184)
Joo, liikennevakuutuksessa ei roimi. Muissa kyllä, esim matka-, vahinko-, tai kotivakuutus...
-25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE
Itse asioin työn puolesta kaikkien yhtiöiden kanssa, POP ja Turva on kaikkein hitaimpia ja hankalimpia. IF yhteistyö paras, Pohjola seuraavaksi ja Lähitapiola ihan ok.
-25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla MUEMSE
Vierailija kirjoitti:
Autosta petti laturi ja jätti tielle. Reilussa vartissa tuli hinaus POP vakuutuksen piikkiin :) Toimii!
Hinuri tulee soittamalla oli autopalveluvakuutus missä tahansa yhtiössä. Jos ei ole ko. vakuutusta, niin tulee se sittenkin, mutta menee omaan piikkiin.
Varmadti toimiva alekoodi:
-25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla MUEMSE
Suosittelukoodilla NAHNEM saat 25 € alennuksen POP-vakuutuksesta.
Mulla on kolme moottoripyörää ja kaksi autoa POPissa ja hyvin on toiminut. Hinnat laskivat varsinkin yhden vanhan ja harvinaisen pyörän osalta huomattavasti.
www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE