Mitä mieltä miehesi on tisseistäsi (kuppikoko) ?
Kommentit (120)
Ihailee niitä ja on monta kertaa päivässä tunnustelemassa ja haluaa katsella. Sanoo kauniiksi ja kiinteiksi. En ole koskaan kysynyt mielipidettään, on siis kertonut itse nuo jutut.
Tyytyväinen olen itsekin; rinnat ovat ruokkineet kolme lasta eli täyttäneet pääasiallisen tehtävänsä. Nyt voin keskittyä nauttimaan niistä miehen kanssa:))
Kaipa se tykkää, ei se niitä ainakaan kaihda, koskettelee myös seksissä. Noin muuten pitää kyllä lattarintaisemmista naisista, A- tai B-kupista. Tässä paketissa nyt on kuitenkin vähän isommat, ja mies hyväksyy ne mukisematta.
Minun tisseistäni pitää kovastikin.
Kuulemma tykkää niistä. Seksissä koskettelee tositosi paljon ja saa ittensä sillä ihan hullun kiihottuneeksi. A65
Joo mä venasin ite yläasteella et kohta ne kasvaa, kohta ne kasvaa. No ei ne kasvanu. Sama homma raskausaikana, et kaikillahan ne kasvaa. No ei kasvanu. Yläasteella olin tästä epävarma mut nykyään oon enemmän epävarma takareisieni selluliiteista. :D
Kuulemma tykkää niistä. Seksissä koskettelee tositosi paljon ja saa ittensä sillä ihan hullun kiihottuneeksi. A65
Joo mä venasin ite yläasteella et kohta ne kasvaa, kohta ne kasvaa. No ei ne kasvanu. Sama homma raskausaikana, et kaikillahan ne kasvaa. No ei kasvanu. Yläasteella olin tästä epävarma mut nykyään oon enemmän epävarma takareisieni selluliiteista. :D
Eli tissit on suhteessa muuhun kroppaan. Ja varmaan olet muutoinkin hoikka? Eikös vain? =)
joopa joo, ei siis omasta mielestäni ole kauniit. Koko 80DD
kommentoinut mun tissejä :D Tai ehkä silloin suhteen alkuvaiheessa on jotain hyvää sanonut, mutta eipä sen jälkeen enkä mitään kommentointia kyllä odotakaan :) Kuppikoko D.
Ihan tohkeissaan on mieheni näistä minun rinnoistaMME (siltä siis tuntuu). Esim. joka aamu, kun pukeudun, haluaa hän katsella ja koskea niitä.
Mies tykkää, vähän liikaakin välillä... Olisi siis hipelöimässä koko ajan... :D Välillä kausia kun antaa olla rauhassa, välillä taas innostuu. Huoh.
ja napakat - kuulemma paremman näköiset kuin nuorilla tytöillä:D
Kuvittelen joskus, että mieheni olisi kiinnostuneempi rinnoistani ja seksistä, jos rintani olisivat isommat.
tykkää kovasti. tykkää pussailla ja hellästi kosketella :)
on siis jatkuvasti niiden kimpussa, kuulemma ovat täydelliset. Itse olen vahvasti eri mieltä, mutta mikäs siinä jos kelpaa. Imetän tällä hetkellä, normitilassa kutistuvat b-kuppiin.
Mut onhan se kiva et joku tykkää, heh
vai mistä lie johtuu, että mä en pidä rintojani mitenkään isoina, vaan keskikokoisina, ja mulla on tasan sama rintsikoiden koko, kuin sulla.
Mies tykkää rinnoistani, ja ihan kelpo tissit ne ovat omasta mielestänikin. Pehmenneet ja rupsahtaneet pitkien imetysten myötä, mutta kivat kumminkin :)