Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehesi on tisseistäsi (kuppikoko) ?

Vierailija
15.09.2012 |

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti olisi kimpussa. Koko 70E ja omasta mielestäni ovat liian isot ja hankalat ja roikkuvat, mutta miehelle kuin lelut. Kiva, että kelpaavat vielä 14 vuoden jälkeenkin...

vai mistä lie johtuu, että mä en pidä rintojani mitenkään isoina, vaan keskikokoisina, ja mulla on tasan sama rintsikoiden koko, kuin sulla.

Mies tykkää rinnoistani, ja ihan kelpo tissit ne ovat omasta mielestänikin. Pehmenneet ja rupsahtaneet pitkien imetysten myötä, mutta kivat kumminkin :)

Sama täällä. Ei todellakaan isot. mun kropassani varsin keskikokoiset. Ja useiden vuosien imetysten myötä myös aika painottomat. Mies ei varsinaisesti tissimiehiä. Hyvinä ja hyvänä pitää, mutta ei enää täydellisinä kuten ennen lapsia.

Vierailija
82/120 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tykkää kun on pienet ja roikkuu.

Ei koske, eikä vilkuile.

Itselleni ihan OK:t, voisihan nuo nätimmätkin olla, mutta tällaiset nää on:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän ihan tykkää, mutta antaa niiden olla rauhassa. Koskettelee seksin aikana, mutta ei juuri muuten. Ei ole mikään tissimies, vaan ennemminkin peppumies. Pepustani hän onkin sitten kovinkin innostunut.

Vierailija
84/120 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuppikoko a-aa

ja musta nää on tubulaarisista jääneet koirankorvat. Niin se vaan on katsojan silmässä :-D .

Vierailija
85/120 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

85F

Vierailija
86/120 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 60DD, eli siis aika tavallinen koko (vastaa ehkä yleistä käsitystä jostain B-kupista). Miestä harmittaa, koska minulle on tehty rintojen pienennysleikkaus ennen kuin tapasimme, olisi kuulemma tykännyt niistä isoista... Itse en kyllä ole hetkeäkään katunut leikkausta enkä olisi sitä jättänyt tekemättä kenenkään toisen takia, joten miehen marina ei paljon kiinnosta ;)

Vierailija
87/120 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

85G

Vierailija
88/120 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko on 85H

Vierailija
89/120 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita miehiä, joita jatkuvasti kiinnostaa hiplata vaimon rintoja vuodesta toiseen. Millaisia nämä miehet mahtavat muuten olla, ovatko seksuaalisesti todella aktiivisia?

Ei meillä vaan mies rintoja puristele ja hivele muulloin kuin seksin yhtydessä. Muutoin ollaan kyllä paljon lähekkäin. Kuppikoko on b70.

Seksiä harrastetaan ehkä neljä kertaa viikossa, omasta mielestäni ei nyt niin hirveän usein kuitenkaan.

Itsellänikin on kuppikoko B ja rintojenympärys 60.

Vierailija
90/120 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainiot! Hivelevät silmää ja kättä.Ihastelee usein. Viisi lasta imetetty ja 80c. Itse en tykkää,roikkuvat polvissa kohta.

Vierailija
91/120 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

75A/B ja mies ei koskaan ole kommentoint mutta seksin yhteydessä tykkää hipelöidä niitä ja joskus muutenkin vähän puristella. Eli varmaan ihan tykkää. Olen joskus haaveillut isommista tisseistä mutta tullut siihen tulokseen että näyttäisin naurettavalta koska muuten olen todella pieni ja hoikka.

Vierailija
92/120 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tykkäis ja haluais isommat

Vierailija
93/120 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

80H

Vierailija
94/120 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kuppikoko

Vierailija
95/120 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä paljon isorintaisia naisia!

Itselläni suht olematon 75-A ja no...ennen minua mieheni piti hyvin isoista rinnoista, mutta minuun hän silti lopulta rakastui. Kyllä hän ne kelpuuttaa ja muistaa aina välillä huomioida...

(en tiedä miksi, mutta alkoi kovasti itkettää tätä kirjoittaessani)...Aina ei mene nallekarkit tasan.

Onpas täällä paljon isorintaisia naisia!

Itselläni suht olematon 75-A ja no...ennen minua mieheni piti hyvin isoista rinnoista, mutta minuun hän silti lopulta rakastui. Kyllä hän ne kelpuuttaa ja muistaa aina välillä huomioida...

(en tiedä miksi, mutta alkoi kovasti itkettää tätä kirjoittaessani)...Aina ei mene nallekarkit tasan.

tai toisesta hiljaa (kuten monessa muussakin ketjussa jotka liittyvät rintoihin).

Mutta joo, itselläni A-kuppi ja kyllä mies niistä tykkää. Ainakin on koko ajan hipelöimässä =D

että läskit haluavat päteä tässä ketjussa "isoilla rinnoillaan", kun ei siitä kropasta muutakaan kehuttavaa irtoa. ;)

Mulla on sopusuhtaiset ja kiinteät 70/75B-rinnat.

Miehet ovat pitäneet tähän mennessä. Nykyinenkin tykkää, kun ovat toimivat ja terhakat, eivät mitkään roikkuvat läskilollot.

Vierailija
96/120 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä tykkää minäkään. Olivat meille molemmille mieluisat B-kupit, kun tapasimme, mutta elämä teki niistä tällaiset. Eipä tässä auta valitus.

Vierailija
97/120 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ennen oli jopa H-kuppikoko.

Vierailija
98/120 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja leikkauksen jälkeen 75C ja ei ääneen moittinut ennenkään mutta nyt hipelöi jatkuvasti eli tykkää.

Aika jännä asia tuo,kun hän monesti sanoi että ei tarvitse leikkauttaa ja tykkää niistä, mutta nyt tosiaa ihan erilailla huomioi niitä ja aina kehuu kauniiksi. No onhan ne nyt rinnan näköiset ennen eivät olleet.

Vierailija
99/120 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei hirveästi huomioi, mikä on sinänsä ymmärrettävää.. Itse tykkäisin kyllä jos huomioisi :/

Vierailija
100/120 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

90H

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän