Mitä mieltä miehesi on tisseistäsi (kuppikoko) ?
Kommentit (120)
Minusta nämä on kauheat, roikkuvat ja ryppyiset. Kuppikoko on 75-80 DD/D.
napaa kohti menevät D:t. Mies puristelis, hiplais ja pussailis niitä taukoamatta, jos vaan antaisin (ja sillon kun sanon että vois välillä tehä jotain muuta ku puristella mun tissejä, niin sitten hipelöi mun persettä)
ihan tavalliset lerpukat mutta mies on haltioissaan. :)
Eikä koskettele niitä, koska en pidä tissien hiplailusta.
Luulen, ja tiedänkin, että tykkää isommista kuin minun pienistä B-läpysköistä. On täysin tissimies.
Itse en niistä juuri välitä ja puhun usein miehelleni meneväni suurentamaan ne. Mies on kuitenkin sitä mieltä, ettei missään nimessä tarvitse, on just hyvät näin. Olen muutenkin hoikka ja sporttisen näköinen, joten kuulemma näytän sopusuhtaiselta, kun on pienet rinnat.
Imettäessäni (kolme kertaa kaikenkaikkiaan) rinnat kasvoivat uskomattoman paljon, eli D-kupeiksi. Olin ihan innoissani niistä.
Aion kyllä jossain vaiheessa hankkia itselleni c-kupit, eli leikkauttaisin vähän isommiksi vain. isoja rintoja en halua, koska ne eivät jotenkin kuulu identiteettiini, mutta kyllä b tai c olisi just hyvä!
aivan intona ainavaan jo ties kuinka kauan ...
mies on ihan hulluna isoihin riipputisseihin.
vastasi kun kysyin, mutta eipä tuo niihin ole koskaan mitään huomiota kiinnittänyt. On kyllä muutenkin niin ei-tissimies kuin olla voi.
75A ja itse vihaan.
näistä tykkää, c-kupissa mennään. Pikkasen muokkausta nää omasta mielestä kyllä kaipais. Mutta näillä mennään siihen asti kunnes se lottovoitto osuu kohdalle ;)
rintojani kauniiksi.
75A/B
Omasta mielestänikin ne ovat kauniit :) Kaunis muotoiset ja pystyt.
Onpas täällä paljon isorintaisia naisia!
Itselläni suht olematon 75-A ja no...ennen minua mieheni piti hyvin isoista rinnoista, mutta minuun hän silti lopulta rakastui. Kyllä hän ne kelpuuttaa ja muistaa aina välillä huomioida...
(en tiedä miksi, mutta alkoi kovasti itkettää tätä kirjoittaessani)...Aina ei mene nallekarkit tasan.
Itselläni suht olematon 75-A ja no...ennen minua mieheni piti hyvin isoista rinnoista, mutta minuun hän silti lopulta rakastui. Kyllä hän ne kelpuuttaa ja muistaa aina välillä huomioida...
(en tiedä miksi, mutta alkoi kovasti itkettää tätä kirjoittaessani)...Aina ei mene nallekarkit tasan.
tai toisesta hiljaa (kuten monessa muussakin ketjussa jotka liittyvät rintoihin).
Mutta joo, itselläni A-kuppi ja kyllä mies niistä tykkää. Ainakin on koko ajan hipelöimässä =D
ja on erittäin tyytyväinen.
Mulla on isot, kiinteät ja luonnollisen näköiset, mutta täysin silikonilla täytetyt rinnat.