Mitä mieltä miehesi on tisseistäsi (kuppikoko) ?
Kommentit (120)
Hänen mielestään kiihottavat. E-80 kuppikoko.
tykkään itsekin muuten, paitsi ällöttää kun sinertävät suonet näkyy ihosta läpi tosi selvästi niin että muuten valkoiset tissit näyttää suoniristikolta. Mutta ei roiku yhtään kyllä.
Kuulemma tykkää niistä. Seksissä koskettelee tositosi paljon ja saa ittensä sillä ihan hullun kiihottuneeksi. A65
85F
ja poikkeuksena isorintaisiin - myös itse tyykkään rinnoistani.
Kuppikoko C80, ja hän on nimennytkin ne...
Hyvänä pitää ja usein hiplaa.
Jatkuvasti olisi kimpussa. Koko 70E ja omasta mielestäni ovat liian isot ja hankalat ja roikkuvat, mutta miehelle kuin lelut. Kiva, että kelpaavat vielä 14 vuoden jälkeenkin...
Nauttisin todella paljon koskettelusta ja hyväilystä, mutta minkäs teet.
Ei kommentoi eikä koskettele.
Suhde kyllä muuten hyvä ja seksielämä, mutta mieheni ei koskaan kommentoi mitään ulkonäössäni. Jos kysyn niin aina tykkää, mutta rinnoista en ole kysynyt. Suomalainen puhumaton mies siis.
Muuta hyvää mun kropassani ei sitten olekaan. Onneksi on ne tissit siinä kilpenä edessä, ettei mies osu vahingossa käsineen mun mahamakkaroihin seksin aikana.
75E
DD-kuppikoko. Mies on hulluna niihin, vitsailee, että kun kuolen haluaa pitää ne: täytettyinä. Itse inhoan rintojani.
miksi naiset tekevät positiivista asiosta ongelmia.
vitsailee, että kun kuolen haluaa pitää ne: täytettyinä. Itse inhoan rintojani.
Ei kommentoi eikä koskettele.
Teillä on varmaan mahtava suhde?!?
Itse en ole koskaan niistä pitänyt, mutta mieheni kuulemma rakastaa niitä ja haluaa joka päivä silitellä ja pussailla niitä..
Kai niissä sitten jotain hyvää on :)
Mies tykkää niistä, ei voi pitää näppejään irti.
f-g80 on kuppi mutta olen aika pitkä ja muodokas etteivät näytä ihan valtavilta. kauniit on vähän ovat alkaneet alaspäin jo painumaan mut mies rakastaa niitä, mullekin ne on ok.
Ihan tosissaan on, mutta itsellä kyllä itsetunto hieman kadoksissa.
t.70AA
hyvin on kelvannut