Mitä mieltä miehesi on tisseistäsi (kuppikoko) ?
Kommentit (120)
75DD kupit, en ymmärrä, eikö DD pitäis olla aika iso? Menee siis omaankin nyrkkiin mut liiviliikkeissä mitattu koko 75DD, kaikki liivit sitä kokoa ja oikein sopivia. Mies ei nikn välitä, varmaan kun on niin pienet. 3 vuotta imettänyt mutta ei roiku yhtään.
Siis olisi koko ajan koskettelemassa niitä, mutta minä en anna kun rinnat ovat raskauden takia todella arat..
Kuppikoko on normaalitilassa B, nyt ehkä C-kupit.7
marjarinnaksi haukkuu jatkuvasti
kun itse olen aina pitänyt niistä.
On ollut myös 75 C itselläni (kuppikoko kasvoi pysyvästi lasten + muutaman ylikilon takia).
noita miehiä, joita jatkuvasti kiinnostaa hiplata vaimon rintoja vuodesta toiseen. Millaisia nämä miehet mahtavat muuten olla, ovatko seksuaalisesti todella aktiivisia?
Ei meillä vaan mies rintoja puristele ja hivele muulloin kuin seksin yhtydessä. Muutoin ollaan kyllä paljon lähekkäin. Kuppikoko on b70.
Sillä alkaa yleensä seistä kun niitä puristelee. ;)
Ennen lapsia rakasti niitä ja kosketteli niitä koko ajan. Silloin oli ihanat B:t. Nyt viimeiset viisi vuotta olen koko ajan joko ollut raskaana (jolloin ollut aina vähän seksiä) tai imettänyt, jolloin en ole itse halunnut tuoda rintojani mitenkään esiin.
Lopettelen parhaillaan kuopuksen imettämistä ja ajatus siitä, että rinnoista pitäisi tulla taas seksuaalinen juttu lähinnä kauhistuttaa. Viimeksi kun ne jotenkin liittyivät seksiin, rintani olivat kauniit ja pehmeät, nyt on jäljellä elää arpiset ja roikkuvat pussit. Jotenkin uskon ettei mies ihan samalla tapaa enää niistä innostu.
Sillä alkaa yleensä seistä kun niitä puristelee. ;)
Mies rakastaa niitä ja ne ovat sen mielestä maailman kauneimmat!
olen raskaana ja kuppikoko +1. Mies on vain entista enemman intona.
Naurattaa valilla, kun mies anelee etta vilauta edes pikkuisen tai voisko suukotella vaikka vaan ihan vahasen... :D
Onneksi mies jaksaa innostua, koska omasta mielestani ovat liian isot ja harkitsen pienentamista.
Onpas täällä paljon isorintaisia naisia!
Mieheni rakastaa rintojani, puristelee ja hipelöi niitä jatkuvasti.
Ihminen kun on yleensä hyvin sopusuhtainen.
olevan olemassa! Onpa todella rintavia naisia täällä.. no, ehkä ei ole omissa mainittavaa - A:lla mennään. Mun mielestä ne on ihan jees, mies nyt ei ole mitään mieltä.
Sä mietit nyt niitä K-kuppeja hoikan naisen kroppaan, eikö vain?
olevan olemassa! Onpa todella rintavia naisia täällä.. no, ehkä ei ole omissa mainittavaa - A:lla mennään. Mun mielestä ne on ihan jees, mies nyt ei ole mitään mieltä.
C-tai D-kuppi riippuen merkistä.