Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oinas nainen on kyllä maailman huonoin valinta aviopuolisoksi.

Vierailija
14.09.2012 |

Kilpailunhaluinen hullu.Arvostaa ulkonäköä silloin kun muut asiat menee päin vittua.Milloin Paula laittaa lautarintojen silikoonit?Olisi korkea aika.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikosti pitää mennä jos horoskooppimerkin perusteella valikoi puolisonsa

Vierailija
22/45 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihmeen Paula?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:36"]

Huono vaimoksi, mutta hyvä pano.

[/quote]Ihana kommentti: tuli nuoruus mieleen: olen vaaka ja oinas mies sanoi: en voisi päivääkään olla tuon kanssa(siis minun), mutta yön kyllä voisin. (oli muuten aika makee mies)

t.mummeli

Vierailija
24/45 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valiseeko joku oikeasti puolison horoskoopin perusteella?

Vierailija
25/45 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas vaimo jolla leijona mies. No ei se mun palkka ole yhtään sen parempi kuin miehellä mutta oon sentäs kauniimpi kuin mieheni, nih!

Vierailija
26/45 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vesimies-nainen ja mieheni on oinas. Tietyissä asioissa mieheni on kyllä täysi pässi, mutta silti liittomme toimii oikein hyvin. Oinaan luonteeseen kuuluu ainakin jääräpäisyys ja huolellisuus. Vesimies-minä on huoleton, vähän laiska ja mukavuudenhaluinen. En stressaa tiskeistä enkä pyykeistä, toisin kuin oinas mieheni.

Vierailija
27/45 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaapa vaan millainen suhde meillä on?? Mies oinas ja minä härkä...... Huh.

N30

Vierailija
28/45 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 08:02"]

N30

Lisään vielä että minulla on ollut kolme muutaman vuoden suhdetta, (tämä mukaan lukien) ja kaikki miehet on sattumalta ollut oinaita. 

N30

[/quote]

Vierailija
29/45 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 08:02"]

N30

[/quote]

Huh :) Siinä sarvet kolisee. Minä härkä ja mies kalat. Luulen että hän on se joka luovii!

Kaikki mitä härästä sanotaan on totta. Härkäpäinen, hidas, laiska, herkuttelija, pitää rahasta ja kaikesta kauniista, ja hyvin seksuaalinen.

Vierailija
30/45 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, meidän liitossa on kaksi oinasta. Luonnehtisin meitä fiksuiksi ja leppoisiksi, ehkä vähän laiskoiksi, ihmisiksi. Olen korkeakoulutettu "kovalle" alalle, mutta aion olla lasten kanssa yhteensä viisi vuotta kotona. Teen ihan hyvää ruokaa. Joustan paljon, vaikka on minulla mielipiteitäkin. Vaikea sanoa miten hyvä puoliso olen, on tuo mies minua jo kymmenen vuotta katsellut. Ai niin, ja en usko horoskooppeihin :)

Vierailija
31/45 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2012 klo 13:24"]

olet hivenen oikeassa mutta se meni vikaan että oinasnainen keskittyy ulkonäköön. Höpöhöpö. Oinasnainen keskittyy kisaamaan KAIKESTA.

Itse olen älykäs (mensa), koulutettu (akateeminen), uranainen (johtotehtävissä), hyvätuloinen, ja treenaan ja urheilen kovasti, tietenkin sen monilapsisen perheen pyörittämisen ohessa. Ja tiedän että raivostutan muita suunnattomasti "liiallisella" aikaansaamisellani.

Mutta sepä ei tule ilmaiseksi vaan siihen on ponnisteltava se 24 tuntia vuorokaudessa. Olen vielä tosi kurjista oloista lähtöisin joten kaikki on omalla työllä ja tuskalla saavutettu ja tienattu.

Seuraavat tavoitteet jo asetettu. Oinas ei lepää KOSKAAN, vaan tavoittelee aina parempia, suurempia, ja kaukaisempia saavutuksia.

ps. oinasnainen on monelle miehelle hyvä puoliso, oma puolisoni on oikein tyytyväinen hyväpalkkaiseen, tehokkaaseen ja asioita vastuuntuntoisesti hoitavaan vaimoonsa.

[/quote]

Juuri näin. Muita ("hittaampia") ahdistaa se vauhti millä oinas suunnittelee ja toteuttaa asioita - myös toisten puolesta:)

Mun mies on ollut aina onnellinen siitä että hänellä on nainen joka ei ole "kauko-ohjattava" vaan ajattelee omilla aivoillaan ja myös toteuttaa asiat vaikka voikin olla välillä haasteellinen ja itsepäinen. Ei vain odota sohvan nurkassa että toinen tekee asiat hänen puolestaan. Inspiroi ja unelmoi ja auttaa myös puolisoa parhaimpaan tulokseen sparraamalla kaikessa. Lojaalimpaa kumppania saa hakea!

Toisaalta tosiaan olen duracell, en lepää koskaan ja joskus mies hermostuu siihen kun näkee kuinka väsynyt olen suuren perheen, työn ja kaiken muun hässäkän puristuksessa. Tietää etten valita joten hänen täytyy välillä pysäyttää minut, laittaa kirja kouraan ja komentaa sohvalle lepäämään. Ei hän koskaan ole kieltänyt mua ottamasta rennosti mutta mulla on sisäänrakennettu tuo pikaohjaus....

Vierailija
32/45 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinasnainen ei sovi itsetunto-ongelmaiselle eikä narsistille. Ei suostu olemaan matto. Tiettyyn pisteeseen kattelee perseilyä ja sit se on siinä. Joo huono vaimo kun ei tarvi ketään joka kohtelee huonosti.

Hyvä rakastajatar kun kokee että häntä arvostetaan muutakin kun tiskirättinä ja yleiskoneena. Aloitekykyinen, rohkea ja suora. Petät luottamuksen vain kerran. Antaa sen mitä odottaakin. Toki nousevat ja kuunmerkit ohjaa myös käyttäytymistä.

Miehen pitää olla vahva muttei alistava , näyttää tunteensa muttei mikään itkupilli, osaa koskettaa muttei mikään limanen lääppiä, tietää mitä haluaa ja ottaa sen

Vierailija
33/45 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oinasnainen ei sovi oikein mihinkään..onneksi olen jouskari eli paras

Vierailija
34/45 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpailunhaluinen hullu.Arvostaa ulkonäköä silloin kun muut asiat menee päin vittua.Milloin Paula laittaa lautarintojen silikoonit?Olisi korkea aika.

"silikonit" huoh

Vierailija
35/45 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas myös kuunmerkeisdö kirjoitti:

Oinasnainen ei sovi itsetunto-ongelmaiselle eikä narsistille. Ei suostu olemaan matto. Tiettyyn pisteeseen kattelee perseilyä ja sit se on siinä. Joo huono vaimo kun ei tarvi ketään joka kohtelee huonosti.

Hyvä rakastajatar kun kokee että häntä arvostetaan muutakin kun tiskirättinä ja yleiskoneena. Aloitekykyinen, rohkea ja suora. Petät luottamuksen vain kerran. Antaa sen mitä odottaakin. Toki nousevat ja kuunmerkit ohjaa myös käyttäytymistä.

Miehen pitää olla vahva muttei alistava , näyttää tunteensa muttei mikään itkupilli, osaa koskettaa muttei mikään limanen lääppiä, tietää mitä haluaa ja ottaa sen

"lääppiä" = lääppijä

Vierailija
36/45 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kalat, yhdessä jo 7v ja hyvin pyyhkii. Huono vaimo olen varmaan monen mielestä, huushollaan vähemmän kuin mies.

- oinasnainen

Vierailija
37/45 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole yhtään kilpailuhenkinen eikä ulkonäkö jaksa kamalasti kiinnostaa. 

Mutta toisaalta, olet oikeassa tuosta huonosta valinnasta kumppaniksi - olen it's my way or no way, ja sitten möksähdän kun asiat eivät mene niin kuin haluan. Mitenhän sitä oppisi tekemään kompromisseja?

Vierailija
38/45 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet hivenen oikeassa mutta se meni vikaan että oinasnainen keskittyy ulkonäköön. Höpöhöpö. Oinasnainen keskittyy kisaamaan KAIKESTA.

Itse olen älykäs (mensa), koulutettu (akateeminen), uranainen (johtotehtävissä), hyvätuloinen, ja treenaan ja urheilen kovasti, tietenkin sen monilapsisen perheen pyörittämisen ohessa. Ja tiedän että raivostutan muita suunnattomasti "liiallisella" aikaansaamisellani.

Mutta sepä ei tule ilmaiseksi vaan siihen on ponnisteltava se 24 tuntia vuorokaudessa. Olen vielä tosi kurjista oloista lähtöisin joten kaikki on omalla työllä ja tuskalla saavutettu ja tienattu.

Seuraavat tavoitteet jo asetettu. Oinas ei lepää KOSKAAN, vaan tavoittelee aina parempia, suurempia, ja kaukaisempia saavutuksia.

ps. oinasnainen on monelle miehelle hyvä puoliso, oma puolisoni on oikein tyytyväinen hyväpalkkaiseen, tehokkaaseen ja asioita vastuuntuntoisesti hoitavaan vaimoonsa.

Jep! Voin allekirjoittaa tämän kaiken myös omalta osaltani. Tosin mieheni on ihan samanlainen, vaikka ei oinas olekaan. Myös äitini on ihan samanlainen ja hän on vaaka. Että ehkä se horoskooppi ei sitten kuitenkaan ole se juttu 😊

Vierailija
39/45 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N30

Meillä oli toisinpäin, en vaan jaksanut härkämiehen hitautta. Ei mitään spontaania kivaa vaikka olikin komea ja hyvä rakastaja. Lomamatkaakin varten piti esittää pitkät perustelut ja budjetit vaikka todellisuudessa minä säästin rahat ja mies vain pakkasi mukaan omat tavaransa....

oinasnainen

Vierailija
40/45 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppien mukaan elävät ja astrologiaan uskovat ovat jollakin tavoin vajaaälyisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä