Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oinas nainen on kyllä maailman huonoin valinta aviopuolisoksi.

Vierailija
14.09.2012 |

Kilpailunhaluinen hullu.Arvostaa ulkonäköä silloin kun muut asiat menee päin vittua.Milloin Paula laittaa lautarintojen silikoonit?Olisi korkea aika.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinasnainen on paras kumppani ja vaimo. <3 Omani on rauhallinen ja tunteellinen eikä mikään aggressiivinen pomottaja. -Rapumies87

Vierailija
42/45 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä horoskooppeja mietitä kun rakastutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka uskoo horoskooppeihin, on todella huono valinta aviopuolisoksi.

Vierailija
44/45 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet hivenen oikeassa mutta se meni vikaan että oinasnainen keskittyy ulkonäköön. Höpöhöpö. Oinasnainen keskittyy kisaamaan KAIKESTA.

Itse olen älykäs (mensa), koulutettu (akateeminen), uranainen (johtotehtävissä), hyvätuloinen, ja treenaan ja urheilen kovasti, tietenkin sen monilapsisen perheen pyörittämisen ohessa. Ja tiedän että raivostutan muita suunnattomasti "liiallisella" aikaansaamisellani.

Mutta sepä ei tule ilmaiseksi vaan siihen on ponnisteltava se 24 tuntia vuorokaudessa. Olen vielä tosi kurjista oloista lähtöisin joten kaikki on omalla työllä ja tuskalla saavutettu ja tienattu.

Seuraavat tavoitteet jo asetettu. Oinas ei lepää KOSKAAN, vaan tavoittelee aina parempia, suurempia, ja kaukaisempia saavutuksia.

ps. oinasnainen on monelle miehelle hyvä puoliso, oma puolisoni on oikein tyytyväinen hyväpalkkaiseen, tehokkaaseen ja asioita vastuuntuntoisesti hoitavaan vaimoonsa.

Hukkaan on älykkyys mennyt kun uskot horoskooppeihin.

Vierailija
45/45 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinaat ovat kovapäisiä, mutta huono on se joka pettää ja jättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä