Noloa aikuiset jotka juo limsaa ja mehua toisten seurassa ja vaikkapa juhlissa?
Kommentit (53)
Mistä te tuon "alkon", niin kuin te sitä kutsutte, tähän revitte. Kysymys oli juhlista ja mietin heti tyyliin lastenjuhlia tai muita, joissa ei alkoholia ole tarjolla.
Jos kyse on bileistä, niin jokainen tekee ihan kuten huvittta.
Terkuin se, joka ei juo huonoa teetä.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 16:02"]
Kunhan lakkaatte tarjoamasta niitä kammottavan makuisia kotiviinejänne, joita luulette oikeinkin hyviksi. Liimailette vielä niihin kaikenmaailman noloja etikettejä "Chateau Meikäläinen"-tyyliin. Jos ei ole vara tai halua tarjota kunnon juomia, niin mieluummin sitten vaikka kraanavettä.
[/quote]
Kuka ja missä enää tarjoaa kotiviiniä???
Ei todellakaan ole noloa. Itse en tykkää käyttää ollenkaan. Kukaan ei ole puuttunut mun juomisiin. Varmaan vähän nolompaa olis örveltää kännissä.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 20:21"]
Jos tarjotaan vaikkapa yhtä snapsia tai yhtä shampanjaa niin kai se on suoranainen loukkaus juhlien järjestäjää kohtaan jos ei yhtä voi juoda, jos se tuntuu ihan mahdottomalta niin kai lasiinkin voi vähän jättää
[/quote]
Ei tällaisia idiootteja voi ollakaan, eihän? Omalla autolla liikkeellä oleva, vuorotyöläinen, hiljattain raskautunut, lääkekuurilla oleva tai tiettyjä sairauksia sairastava, uskovainen, räyhäkännääjä tai toipuva alkoholisti...ihmisten pitäisi siis riskeerata hyvinvointinsa ja terveytensä jotteivät vain loukkaisi ääliöitä? Vai pitäisikö kaikkien alkottomien vain avautua intiimeistä asioistaan vissylasillisensa vastapainoksi jotta isäntäväki voi varmistua siitä että syy kieltäytyä viinasta on riittävän hyvä? Jos ei ole, isäntäväki voi sitten alkaa suureen ääneen vonkaamaan ja loukkaantumaan. Ei se sikiö yhdestä lasillisesta kärsi, ei yhdestä lasillisesta voi kukaan oksentaa, ei tippa tapa eikä ämpäriin huku...
Jos toiset saavat juoda rauhassa, miksi me jotka emme alkoholista välitä emme saa olla juomatta rauhassa? Miksi joillekin on niin tärkeää että kaikki muutkin käyttävät alkoholia?
Minä juon vaan vettä ja kahvia. En tykkää limsasta enkä mehusta minäkään ja kahvia riittää 1 kupillinen.
Kunhan lakkaatte tarjoamasta niitä kammottavan makuisia kotiviinejänne, joita luulette oikeinkin hyviksi. Liimailette vielä niihin kaikenmaailman noloja etikettejä "Chateau Meikäläinen"-tyyliin. Jos ei ole vara tai halua tarjota kunnon juomia, niin mieluummin sitten vaikka kraanavettä.
No voi hitsi kun en eilen illalla tajunnut nolostua siitä, että käytin drinkkilippuni firman juhlissa virvokkeisiin (=limppariin).
Sellainen lääkitys nyt vaan päällä, ettei alkoholi sovi sen kanssa yhteen.
Mutta limsa ei oo sitten enää noloa, kun siihen lorauttaa jotain sekaan...? Mä en oo ikinä tykänny alkoholijuomista ja onneksi mun seura on aina suvainnu mua huolimatta siitä, mitä oon juonu. Kahvia en kyllä vaihtais mehuun....
höh! no mitä sitten pitäisi juoda? raskaana olevat tuskin viiniä viitisivät juoda.
Juhlissa haluaisin Pommacia kippistelyjuomaksi. Ellei mitään alkoholitonta ole (mikä on minusta väärin, pitäisi aina olla alkoholiton vaihtis) niin sitten ottaisin sen lasin ja olisin juovinani siitä kippistyksen jälkeen ja laittaisin lasin vaivihkaa pois.
Oma selitykseni juomattomuudelle on se, että käyttämäni lääke aiheuttaa voimakkaan punoituksen ja kuumotuksen kasvoille, ja vaikka se on ohimenevää, koen sen nolommaksi kuin limsan juomisen. Kahvia juon, joten en sentään ole "tuplanolo".
Se vasta olisikin noloa jos joisi limsaa ja lisäksi liikkuisi kaupungilla kumpparit jalassa.
Oletteko te ihan oikeasti näin laumasieluisia että joudutte tälläisiä kysymään palstalta??? Meidän yläasteellakin oli fiksumpaa porukkaa ja siinä vaiheessa sentään kavereiden mielipiteillä oli oikeasti merkitystä.
En välttämättä juo kahvia (maha menee sekaisin, eikä tarjolla ole laktoositonta maiota. Teetä juon, jos on kunnon teetä tarjolla. Kunnon tee ei ole yhtä kuin liptonin pussitee - ihan vain tiedoksi. Silloin juon mieluiten "lastenjuomia" kuten limsaa tai mehua tai vaikka vettä.