Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloa aikuiset jotka juo limsaa ja mehua toisten seurassa ja vaikkapa juhlissa?

Vierailija
14.09.2012 |

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei nolota yhtään se, että en juo alkoholia missään muodossa, en kahvia enkä kaakaotakaan, kovin mielelläni en limsaakaan. Mielummin sitten vaikka vettä.

Vierailija
2/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin nolottaa kun joudun joskus 'lasten pöydästä' ottamaan mehua tai limpsaa, mutta vatsa ei vaan kestä kahvia. Varsinkaan jos olen edellisenä päivänä ottanut alkoholia, niin tietää mitä siitä seuraa jos juo pari kolme kuppia kahvia plörö-lörö-lörö... Siispä olen mielummin lapsellinen ja selittelen että maha ei kestä.

Tämän keskusteluketjun aloittaja on outo.

Selittelyistä: en selittelisi kenellekään vatsavaivojani, eihän se muille kuulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se muille kuuluu mitä kenenkin lasissa on?

Kyttääminen on paitsi noloa, myös neuroottista. Jotain ongelmia oman pään sisällä, jos pitää kovasti muita kontrolloida.

Vierailija
4/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikä aikuinen ole normaali jos ei käytä alkoholia? Jos ei vaan siitä tykkää tai ole sille tarvetta.

Ja jospa se alkoholiton on vaikkapa raskaana/ lääkityksellä?

Mun mielestä normaalilla ja hyvällä emännällä oisi tarjolla limppareiden lisäksi myös vaikkapa alkoholitonta boolia, mulla ainakin olisi. Itse en voi nyt juoda sitä kahviakaan, tulee ylös, kun olen raskaana ja glögikin haisee hemmetin pahalle. (jos nyt vaikka olis pikkujoulut kyseessä)

Emännältä olis noloa laittaa minut juomaan vettä/maitoa ja olla tarjoamatta lipparia.

Vierailija
5/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin työpaikan juhlissa ja tarjoilut aloitettiin.Olen absolutisti ja pyysin alkoholitonta alkumaljaa, pari muutakin työkaveria pyysi.Se jotekin onnistui, tosin näytti siltä ettei tätä vaihtoehtoa ollut heillä valmiiksi laitettuna. Ruuan kanssa talo tarjosi viiniä. Se tarjoiltiin pöytiin. Pyysin alkoholitonta niin tarjoilija pyysi itse noutamaan vettä noutopöydästä. Mun mielestä vesikin(olisi voinut olla jopa kivennäisvettä) olisi pitänyt tarjoilla pöytiin viinin tapaan.

Vierailija
6/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin työpaikan juhlissa ja tarjoilut aloitettiin.Olen absolutisti ja pyysin alkoholitonta alkumaljaa ........

Uskomatonta miten vaikeasti tuo asia on toteutettu! Joissain tilanteissa olisi helpompi vain kaataa kurkkuun annetut viinakset ja kärsiä sitten omissa nahoissaan seuraukset.

Itse joudun joka ikinen kerta vääntämään appivanhemmillani otanko ruokapaukun tai kahvikonjakin vai en. Saunakaljoja eivät enää minulle tarjoa, mutta jostain syystä tyrkyttävät snapseja joka kerta. Ovat toisinaan epäilleet minun olevan raskaana, koska se on heidän mielestään ainoa syy kieltäytyä viinoista. Edes jouluna ei voi glögiä juoda ilman terästystä! Miksei viinasta saisi kieltäytyä?!

Vierailija
7/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta musta on vähän outoa jos aikuisen juomamaku on sellainen, että hän juo mielellään mehua tai limpparia. Vähän niinkuin pyytäisi karkkia ruoan sijaan. Alkoholittomat juomat toki ymmärrän ja niitä tuleekin olla saatavilla.

Vierailija
8/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän hassua, että aikuinen juo limsaa ruuan kanssa veden sijaan, mutta ei se noloa ole. Alkoholia ei kenenkään ole pakko nauttia, eikä varsinkaan siksi ettei vaikuttaisi "nololta".

Vierailija
9/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ne jotka juovat liikaa tai ne, joiden silmät alkaa "kiiltää" tai posket punottaa heti lasillisen tai parin jälkeen.

Vierailija
10/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollet usko niin menepä kerran jonkun firman pikkujoulujuhliin.

Vierailija
11/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta hanavesi on aika ikävää juotavaa, ainakin omasta hanasta, josta ei meinaa kylmää saada millään. Soodakone auttaisi asiaa, mutta sellaiseen ei ole varaa. Yleensä litkin kivennäisvesiä ja sokerittomia limppareita kotioloissa, ja mikä etten baarissakin jos ei alkoholia tee mieli.

Vierailija
12/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en edes muista yhtiäkään juhlia, joissa KAIKKI olis juonut alkoholia (poikkeuksena jotkut hirveet teini-iän örvellysbileet).. aina on muutamia, jotka syystä tai toisesta valkkaavat sen limun/mehun/veden ja musta se on ihan ok (usein olen itse yksi heistä). Meillä on aina tarjolla joku holiton vaihtoehto juuri sen takia.

Vierailija
13/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo muihin puuhiin, on sen verran outoja kysymyksiä taas palsta täynnä...

Kaikkea outoa tänään, onkohan nyt joku täysikuu kun porukka sekoilee. Vai mielisairaaloissa kotilomapäivät?

Vierailija
14/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin työpaikan juhlissa ja tarjoilut aloitettiin.Olen absolutisti ja pyysin alkoholitonta alkumaljaa ........

Uskomatonta miten vaikeasti tuo asia on toteutettu! Joissain tilanteissa olisi helpompi vain kaataa kurkkuun annetut viinakset ja kärsiä sitten omissa nahoissaan seuraukset.

Totta on että toisinaan on todella vaikeaa saada alkoholitonta vaihtoehtoa, siinä on sitten ihmeissään kun on autolla liikkeellä. Helpoiten tilanne yleensä hoituu kun ottaa vastaa tarjotun juoman mutta jättää sen juomatta, mikään pakkohan ei ole kipata viinaksia kurkkuunsa.

Vierailija
15/53 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juo kahvia, enkä välttämättä halua teetäkään jos on limua tai mehua tarjolla. Tiedän myös monta muuta nelikymppistä jotka ei juo kahvia. Kahvi on ihan helvetin pahaa myrkkyä, en käsitä miksi sitä pitäisi kaikkien litkiä vaikka väkisin. Myöskään pahoja alokoholijuomia en juo vaan sen takia että "pitää" juoda, mua ei kiinnosta rotan persettä mitä muut mun juomisista ajattelee. Esim. viini on pilalle käynyttä mehua, olut maistuu lähinnä hiivalitkulta, en käsitä miksi kukaan niitä juo.

Vierailija
16/53 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/53 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon vaan kahvia ja vettä. En tykkää sokerilitkuista. Ap:n teinityttöäinen nolous on ihan hänen oma ongelmansa. Mutta tuskin pystyy ymmärtämään, joten oikeastaan antaa olla. aika vähän sitä kahviakaan juon, enimmäkseen juon pelkkää vettä. 

Vierailija
18/53 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa nolous, mikä tähän voisi ihan vähän sisältyä, olisi se, jos joku järjestäisi esim. alkumaljoja tarjottaessa kauhean metelin siitä, että ei voi ottaa alkoholia sisältävää alkumaljaa ja jos olisi vielä niin, ettei olisi huomattu varata alkoholitonta tai se olisi loppu niin valittaisi ja metelöisi asiasta suureen ääneen koko illan.

Itse en juo alkoholia ja olen ollut juhlissa, missä ei ole varattuna alkoholitinta alkumaljaa. Tällöin olen tyynesti ottanut alkoholillisen alkumaljan ja nostanut sen muiden kanssa ja ehkä vähän nostanut huulilleni ja jättänyt juomatta.

Vierailija
19/53 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on se limun juonti kyllä tosi noloa. Paljon tyylikkäämpää on esim. firman juhlissa vetää perseet olalle ja sen jälkeen sanoa pomolle, että oot säkin yks helvetin mulkku. Tosi tyylikäs tyyppi rutistelee vielä paikalla olevien naisten rintoja ja oksentaa boolimaljaan. Kuka sua ikinä muistaa, jos aina oot vain joku harmaa hiirulainen ja selvinpäin? Uskalla ottaa tila haltuusi! Maailma tarvitsee esikuvia!

Vierailija
20/53 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tainnut ymmärtää mitä ajat takaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi