Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nainen aina miestä heikompi fyysisesti/tappelussa?

Vierailija
23.06.2015 |

Oon jo pitkään miettinyt tuota "Naisia ei hakata"-juttua. Tai siis, nimenomaan miehet tuntuvat olevan eniten sitä mieltä että naisia ei lyödä. Ja kun asiaan kysyy perustelua niin se on aina se sama; nainen on fyysisesti miestä heikompi, siksi naista ei saa lyödä. Mutta onko asia näin? Jos otetaan vaikkapa 70kg mies ja 90kg nainen ja kuvitellaan heidät tappeluun niin voittaako mies aina vain koska on mies? 

Onko miehillä luonnostaan jotenkin painavampi lihas tms. että normaalipainoinenkin mies voittaa aina naisen vaikka nainen painaisia kymmeniä kiloja enemmän? Kyllä, olen hölmö kun en tajua tätä. Selittäkää. 

(Ja nyt siis oletetaan että kummallakaan ei ole mitään kättä pidempää eikä taistelulajitaustaa/ninja-skilssejä vaan molemmilla aseena vain oma itsensä.) 

Kommentit (335)

Vierailija
221/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sparrannu olen monesti naisten kanssa monessa lajissa ja kyllähän se ny niin on et naiset on siellä maksimi jossain 16v junnujen tasolla. 

Vierailija
222/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootti. Testosteroni=lihasmassa. Jopa treenaamaton mies on automaattisesti naista vahvempi, koska tällä on paljon enemmän testosteronia.

Haluaisin nähdä tuon käytännössä esim. sinun ja Oona Tolppasen välisesssä voimakilpailussa. Tosin kuolisin varmasti nauruun sitä katsellessa, kun Oona pesisi sinut mennen tullen jo alkulämmöillä. 

Katoin juuri netistä, että Tolppasen maksimi penkkipunnerrus on 72 kg. Itse miehenä lämmittelen tuollaisella painolla kymmenien toistojen verran ennen varsinaisia sarjoja. Ja minun penkkini on HEIKKO säännöllisesti treenaavaksi mieheksi. Olen tosin monessa muussa hyvä. Esimerkiksi teen hauiskääntöjä tangolla kuudellakymmenellä kilolla, mainitakseni vain yhden esimerkin. En nyt ymmärrä tätä vänkäämistäsi. Ihanko todella luulet, että naiset eivät ole miehiä heikompia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sparrannu olen monesti naisten kanssa monessa lajissa ja kyllähän se ny niin on et naiset on siellä maksimi jossain 16v junnujen tasolla. 

Niin, koska sun kanssa sparraamaan ei voi laittaa tasokkaampaa naista, ettei sulle tulisi itku, kun häviät 100-0. 

Vierailija
224/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista pidetään aina uhrina. Itse tiedän naisia jotka toistuvasti pahoinpitelevät miestään, mutta mies viedään putkaan.

Vierailija
225/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aina. Melkein aina. Pitää puhua todella ääriesimerkeistä, jotta nainen pärjää miehelle, ja sen tuntuvat naiset tässä ketjussakin ymmärtävän, kun näitä 60-kuloinen,  liikuntaa harrastamaton mies vastaan ammattinyrkkeilijä nainen -tason juttuja lukee. 

Harmi vaan, että miehet (tai siis pikkupojat) eivät tässä ketjussa sitä ymmärrä, vaan jankkaavat miehen olevan AINA vahvempi kuin nainen, koska testosteroini. Eivät edes sen vertaa tiedä, että naisillakin on testoseroinia. 

Opettele nyt kirjoittamaan edes tuo sana ensin oikein ennen kuin alat päteä.. Miehillä testosteronia on vähintään 10 kertaa enemmän.

Vierailija
226/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti. Testosteroni=lihasmassa. Jopa treenaamaton mies on automaattisesti naista vahvempi, koska tällä on paljon enemmän testosteronia.

Haluaisin nähdä tuon käytännössä esim. sinun ja Oona Tolppasen välisesssä voimakilpailussa. Tosin kuolisin varmasti nauruun sitä katsellessa, kun Oona pesisi sinut mennen tullen jo alkulämmöillä. 

Katoin juuri netistä, että Tolppasen maksimi penkkipunnerrus on 72 kg. Itse miehenä lämmittelen tuollaisella painolla kymmenien toistojen verran ennen varsinaisia sarjoja. Ja minun penkkini on HEIKKO säännöllisesti treenaavaksi mieheksi. Olen tosin monessa muussa hyvä. Esimerkiksi teen hauiskääntöjä tangolla kuudellakymmenellä kilolla, mainitakseni vain yhden esimerkin. En nyt ymmärrä tätä vänkäämistäsi. Ihanko todella luulet, että naiset eivät ole miehiä heikompia? 

Meinaatko vakavissasi, että joku penkkimaksimi kertoo ihmisen kokonaisvoimasta :D Varsinkaan kun Tolppasella tuskin on tarvetta pönkittää itsetuntoaan päivittämällä tuota tietoa jatkuvasti. Nuo "paljon nousee penkistä" on lähinnä lätkäjonnejen tapa todistella olevansa kova jätkä. Todellisuudessa voima mitataan ihan muuten kuin nostamalla penkistä yhden kerran niin paljon kuin pystyy. 

Vierailija
227/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerron sinulle salaisuuden, joka voi järkyttää mieltäsi: Naisia ja miehiä on hyvin monenlaisia.

On varsin aivotanta jankuttaa, että naiset ovat AINA heikomia kuin miehet, koska se ei yksinkertaisesti ole totta. Mies voi olla siinä kunnossa, ettei jaksa edes sängystä ylös nousta. Ihan hirveän montaa aivosolua ei  tarvita, että voi päätellä tuossa tapauksessa miehen olevan heikompi kuin useimmat naiset. Otin tarkoituksella mahdollisimman kärjistetyn esimerkin, jotta sinunkin kaaliisi (ehkä) menisi, miten typerää on yleistää asia sukupuolen perusteella, kun kuitenkin on ihan helppo löytää mies, joka on heikompi kuin edes keskivertonainen. Puhumattakaan, jos otetaan esimerkiksi maailman voimakkain nainen ja lähdetään vertaamaan häntä esim. tuosta lähikuppilasta kanta-asiakkaana löytyviin miehiin.  

Vierailija
228/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi treenattuna pärjätä miehelle oman kropan liikuttamista vaativissa voima- ja kestävyystehtävissä. Mutta ei pärjää miestä _vastaan_, ja siitä tässä on nyt puhe. 

Punnerran enemmän toistoja kuin moni mies, mutta en silti pärjää heille painissa etenkään, jos otteluaika on pitkä. 

Se, ettet sinä pärjää, ei tarkoita, ettei kukaan nainen pärjää. Katos, pikkuinen, kun on olemassa myös painitekniikat osaavia naisia. Esim. Petra Olli takuuvarmasti voittaa painissa miehen, joka ei ole ikinä painia harrastanut eikä omaa valtavaa kokoetua. 

Öö Petra Olli hävisi mäkihyppääjä Janne Ahoselle kädenväännössä jossain tv-ohjelmassa. 

Vierailija
229/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aina. Melkein aina. Pitää puhua todella ääriesimerkeistä, jotta nainen pärjää miehelle, ja sen tuntuvat naiset tässä ketjussakin ymmärtävän, kun näitä 60-kuloinen,  liikuntaa harrastamaton mies vastaan ammattinyrkkeilijä nainen -tason juttuja lukee. 

Harmi vaan, että miehet (tai siis pikkupojat) eivät tässä ketjussa sitä ymmärrä, vaan jankkaavat miehen olevan AINA vahvempi kuin nainen, koska testosteroini. Eivät edes sen vertaa tiedä, että naisillakin on testoseroinia. 

Opettele nyt kirjoittamaan edes tuo sana ensin oikein ennen kuin alat päteä.. Miehillä testosteronia on vähintään 10 kertaa enemmän.

Opettele hahmottamaan, että miehet eivät ole identtiä. Toki se, että takerrus johonkin merkityksettömään kirjoitusvirheeseen, kertoo miten heikoilla olet perustelujesi kanssa. Kun ei ole mitään todellista argumenttia, pitää ruveta nussimaan pilkkua. 

Vierailija
230/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, koska sun kanssa sparraamaan ei voi laittaa tasokkaampaa naista, ettei sulle tulisi itku, kun häviät 100-0. 

No ei vaan kun olen 193/95kg niin ei sitä nyt kovin tosissaan voi sparrata. 

Vierailija
231/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele hahmottamaan, että miehet eivät ole identtiä. Toki se, että takerrus joh

Nyt en ymmärrä mistä identistä puhut.

Vierailija
232/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mun ex-mies ravisteli, läpsäytti, alisti ja kännipäissään löi ja potki. Sain lopulta tarpeekseni ja löysin itsestäni äärimmäiset voimat joilla lopetin sen kaltoinkohtelun - vedin pataan ja hakkasin paskaksi vuosien patoumalla. Tämä velliperse tietysti vei homman käräjille. Maksoin kiltisti "erorahat" Itse en koskaan tehnyt rikosilmoitusta pahoinpitelyistä. Olin tyhmä, kiltti ja naiivi. 

Vierailija
233/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtube täynnä nainen vs mies matseja ja yleensä nainen pudotetaan maanpinnalle woimafantasioistaan. 

Vierailija
234/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä urheilullinen nainen päihittää energiajuomalla elävän pullamössö miehen jossa ei ole tippaakaan testosteronia

Tuolla miehellä ei ole tippaakaan testosteronia, mutta silti oikeasti kymmenen kertaa enemmän kuin naisella? Ok. Mammojen voimafantasiat täällä taas tulilla. No, suodaan naisille oma hetkensä olla keyboard warrior-amatsooneja. 

Monilla pullamössö miehillä ei testosteroni ainakaan näy missään. Hyvät tissitkin kasvaneet.

Sitä kutsutaan "lihavuudeksi" eikä testosteronittomuudeksi. 

Lihavuus vaikuttaa hormoneihin,paljon.

itku mitä epätoivoista pikikulapsijankkausta. ole sitten vaikka oikeassa "tietoinesi" ja hyv yötä.

Vierailija
235/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. Pitkäiaikaisosastolla vuodepotilaana oleva mies voittaa nyrkkeilyn maailmanmestarin vain, koska testot. Tämä on kyllä koomisin peniksen mittailuketju, jota olen aikoihin nähnyt. Kova on tarve veeteillä todistella olevansa vahvoja. Vielä kun osoittaisivat sen oikeassa elämässä av-palsalla huutelun sijaan niin hyvä tulisi. Suomen poliisivoimilla esimerkiksi olisi käyttöä vahvoille miehille. 

Vierailija
236/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on keskimäärin 30% prosenttia lihasmassaa. Se on todella paljon. Pitäisi olla todella iso nainen, että olisi miehen kanssa tasavahva. Sittenkin lihasmassa naisella tuskin kasaantuu sinne minne sitä tappelussa tarvittaisiin, kuten esim. ylävartaloon. Eli jos sulla olisi 70-kiloinen mies ja 100-kiloinen nainen, joilla olisi suunnilleen yhtä paljon lihasmassaa, niin naisen olisi silti vaikea saada vastaavaa tuhoa aikaan.

Tämä on asia, mitä miesten on vaikea ymmärtää: että naiset kävelevät jatkuvasti ihmisten keskuudessa, joista 50% voisi tappaa heidät paljain käsin, ja joista osa on myös agressiivisia. Siksi naiset keskittyvät miettimään turvallisuuttaan koko ajan, esim. kun kävelee yksin kotiin illalla, tai kun menee tuntemattoman kanssa hissiin jne. Turvallisuuden varmistaminen on normaali osaa elämää, jota ei edes mieti, koska sen vaan koko ajan varmistaa. En usko että tekisin näin jokapäiväisessä elämässäni, jos olisin mies.

Tilastollisesti miehillä on naisiin verrattuna moninkertainen riski joutua tuntemattoman surmaamaksi. Se, että miehet eivät mieti turvallisuuttaan yhtä paljon kuin naiset ei varsinaisesti tarkoita, etteikö siihen olisi syytä. Toki mies on naista fyysisesti vahvempana lähtökohtaisesti paremmassa asemassa hyökkääjää vastaan, mutta monen miehen mahdollisuudet puolustaa itseään hyökkääjää (joka todennäköisesti osaa valita uhriksi itseään fyysisesti heikomman miehen) vastaan eivät nekään ole kovin kummoiset. Varsinkin kun mikään ei estä hyökkääjää kantamasta mukanaan veistä tai vaikka ampuma-asetta. Puhumattakaan siitä, että joku isompi jengi hyökkää yksittäisen ihmisen kimppuun.

Pointti ei ole se, etteikö naisilla olisi ihan ymmärrettävät syyt pelätä turvallisuutensa puolesta. Vaan se, että miestenkään ei kannattaisi kuvitella itsestään liikoja pelkästään sukupuolensa tai joidenkin armeijassa vuosikymmeniä sitten opittujen kikkojen perusteella.

Vierailija
237/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Noin läskin kanssa ei toisaan edes nainen voi sparrailla tosissaan. Pakko siinä on himmailla, että läskikeko ehtii edes kääntyä ajoissa. 

Vierailija
238/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele hahmottamaan, että mieh

No se ei yllätä ketään, että sinä et ymmärrä. Minkäköhän asian ymmärtäisit? 

Vierailija
239/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Noin läskin kanssa ei toisaan edes nainen voi sparrailla tosissaan. Pakko siinä on himmailla, että läskikeko ehtii edes kääntyä ajoissa. 

Jaksoit noin huonon rölläyksen vääntää😂😂🤣

Vierailija
240/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä oma ennätys on noin 50kg penkistä ja olen pienestä pitäen nyrkkeillyt. Olen kuuskytkiloinen ja 165 pitkä.

Lyöntivoimaa löytyy sen verran että raskaassa sarjassakin putoilee kuin kärpäset.

Ei se penkki merkitse paskaakaan lyöntilajeissa. Voit lämmitellä vaikka sadalla kilolla mutta tappelussa siitä ei ole helvetinkään hyötyä.