Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten jaksaa, kun työpari on oikeasti tyhmä? olen niin väsynyt.

Vierailija
12.09.2012 |

oikeasti, olen saanut työparikseni ihmisen, joka on tyhmä kuin vasemman jalan saapas. en ole ennen tavannut noin hölmöä ihmistä, joka ei osaa, ei ymmärrä, ei tajua.

ja hänet annettiin minulle työparikseni, jotta voimme palvella asiakkaita paremmin, ja jaksaisin...

ainut vaihtoehto kai etsiä uusi työpaikka. se vie niin mehut, kun joutuu olemaan vastuussa toisesta, joka on hölmö.

esimerkkinä voin kertoa: asiakas halusi ostaa 2kpl geishaa---työtoverini otti geishan täydestä geishalaatikosta, ja alkoi tyhmänä ihmettelemään, että mistähän hänyt nyt sen toisen sitten löytäisi...... EN VAAN JAKSA, SAATANA!!!! VOISIN HUUTAA JOKA PÄIVÄ TUSKAANI!!!!!!!!!!!!

Kommentit (147)

Vierailija
141/147 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet auttamaan kaveria niin tämä oppii mitä sen toisen löytää;

Diversiteetti kertoo sitten työantajalle että mihin taitojaan ja,osaamistaan vastaavaan toimeen rekrytointi sijoitetaan.

Työnkiertoakin voi siis olla.

Vierailija
142/147 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista "myyntiä" jos viikkojen työ myydään kolmena päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/147 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin tilanne on kun tyhmä työkaveri on pomon sukulainen ja pomo oikeasti luulee tätä verisukulaistaan fiksuksi. Jos ihminen ei tiedä kuukausien toistojen jälkeen mitä hän kirjoittaisi ohjeeseen itselleen, jotta muistaisi miten mikäkin työ pitää hoitaa se ei oikein vakuuta. Onneksi aikuiskoulutuksessa tehty väritesti antoi hälle tulokseksi että hän sopii näihin töihin. Työkaverit korjaa ja kiittää.

Vierailija
144/147 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:23"]

Joissakin viesteissä kyllä halutaan jostain syystä kieltää joidenkin ihmisten auttamaton tyhmyys. Uskokaa nyt, jotkut ovat vain tyhmiä, samoin kuin jotkut pitkiä tai lyhyitä, eikä siihen ole mitään selittävää syytä.

Totta, esim keittiöalalla törmää näihin oppimisvaikeus- henkilöihin koska kuvitellaan, että sehän on helppoa yksinkertaisimmallekin. Mutta kyllä nekin hommat saa vaikeasti tehtyä, jos ei tajua mitään.

Pääosin näitä tyhmiä hyysätään kunta-alalla. Itse olen huomannut että nämä typerykset ovat myös poikkeuksetta ylipainoisia. Siksipä harmittaa niiden ylipainoisten puolesta jotka eivät ole typeryksiä, mutta ovat lihavissa fiksuissa vähemmistönä. Eli ennakkoasenne/yleistys on että lihava = tyhmä ja  harmittaa kun siellä pullukoiden seassa saattaa joskus olla joku ihan fiksukin ihminen.

Vierailija
145/147 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko puhunut pomollesi asiasta? Tietääkö hän, millainen työparisi on?

Selvitä asia hänelle ystävällisesti, ei siis haukkuen, mutta kuitenkin niin, että pomo ymmärtää millainen ko. henkilö oikeasti on.

Kerro myös miten työparisi oikeasta vaikuttaa omaan työhösi ja omaan mielialaasi.

Älä helkkarissa. Se on pomon lähisukulainen. Saat lähtöpassit jos yrität vaarantaa sen suojatyöpaikan.

Vierailija
146/147 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
147/147 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt joskus niin, että kyselin yhdessä pelissä sen sääntöjä sen verran, että kaveri ihan hermostui minuun. Piti minua todella tyhmänä, koska en voinut ymmärtää niitä sääntöjä.

No, pelihän oli todella tyhmä ja koitin vaan selvittää oikeita sääntöjä, koska eihän niin id i oottia peliä voi olla. Kyllä vaan kaveri pelasi tosissaan. Minä voitin.

Tyhmyys on subjektiivinen käsite. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän