Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten jaksaa, kun työpari on oikeasti tyhmä? olen niin väsynyt.

Vierailija
12.09.2012 |

oikeasti, olen saanut työparikseni ihmisen, joka on tyhmä kuin vasemman jalan saapas. en ole ennen tavannut noin hölmöä ihmistä, joka ei osaa, ei ymmärrä, ei tajua.

ja hänet annettiin minulle työparikseni, jotta voimme palvella asiakkaita paremmin, ja jaksaisin...

ainut vaihtoehto kai etsiä uusi työpaikka. se vie niin mehut, kun joutuu olemaan vastuussa toisesta, joka on hölmö.

esimerkkinä voin kertoa: asiakas halusi ostaa 2kpl geishaa---työtoverini otti geishan täydestä geishalaatikosta, ja alkoi tyhmänä ihmettelemään, että mistähän hänyt nyt sen toisen sitten löytäisi...... EN VAAN JAKSA, SAATANA!!!! VOISIN HUUTAA JOKA PÄIVÄ TUSKAANI!!!!!!!!!!!!

Kommentit (147)

Vierailija
1/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko on puolet 1.40 eurosta? vai oletanko liikaa ihmisen normaaleista kyvyistä ja toiminnoista??

tällaista tonttuilua joka päivä..

ap

Vierailija
2/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hoitsu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hoitsu.

mutta kun se ihminen ei tajunnut sitä itse, vaan tarvitsi siihen apua.....

ap

Vierailija
4/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pari kertaa tavannu työn merkeissä ihmisen, joka oikeasti on tyhmä. Sille ei oikein voi sanoakaan mitään, koska lähinnä säälittää, kun on niin yksinkertanen. Sympatiat ap:lle, en kestäisi.

Vierailija
5/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää siitä suoraan eläkkeelle. Olisin muuten minäkin vaihtanut työpaikkaa. On se vaan niin ärsyttävää vettä sellaista halkoa perässään.

Vierailija
6/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyynnyn itsekin tyhmistä ihmisistä. Ja jos joku täällä nyt sanoo että kaikkia pitää arvostaa ja blaabblaablaa niin toivon että saa jonkun tyhmän työkaverikseen. Eniten ehkä vituttaa se, että nämä tampiot on päässeet jostain koulusta läpi! Siis miten kukaan itseäänkunnioittava opettaja voi päästää kursseilta läpi jonkun, joka ei osaa tyyliin laskea 1,70/2??? Toiset saa puurtaa niska limassa hyväksytyn arvosanan eteen, mutta nää tampiot pääsee säälistä läpi kun ovat muutenkin jotenkin reppanoita.

Kyllä, olen työskennellyt parinkin tällaisen vatipään kanssa enkä kestänyt kuukauttakaan.

Ja kun nyt aloin raivoamaan, niin jatketaan. Yleensä nämä typerykset on vielä armottoman hiiiitaaaiiiita. Kertakäyttöhanskojen ottaminen laatikosta kestää ja kestää ja kestää... ja kestää. Ja sitten aletaan ihmettelemään että kumpaan käteen se hanska laitetaan. AAAARGHHHH!!!!!!

Vierailija
7/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kohtalo täällä. Onneksi ollaan suht harvoin samaan aikaan töissä, mutta kun ollaan, ahdistaa jo päiviä ennen. Tai paremmin ärsyttää.

Se hyvä puoli tästä on, että silloin kun on työpäivä ilman tätä typerystä, tuntuu työ puolet kevyemmältä. Mutta miten sulla, oletteko koko ajan pari?

Vierailija
8/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan hermostuu seurassasi?

Vierailija
9/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri niin, tyhmät on myös yleensä hitaita, kuin unessa koko ajan.

T.9

Vierailija
10/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhunut pomollesi asiasta? Tietääkö hän, millainen työparisi on?

Selvitä asia hänelle ystävällisesti, ei siis haukkuen, mutta kuitenkin niin, että pomo ymmärtää millainen ko. henkilö oikeasti on.

Kerro myös miten työparisi oikeasta vaikuttaa omaan työhösi ja omaan mielialaasi.

Jos voisitte oikeasti keksiä asialle jotain. Joko työparisi kiertäväksi, jolloin kaikki kestävät häntä ehkä viikon tai kaksi putkeen, kun sen jälkeen saisi olla vaikka kuukauden tms. ilman ko. paria.

Vierailija
11/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta harvapa meistä tahtoisi myöntää näille raukoille suoran eläkkeen. Työelämään heistä ei ole.

Eläkkeellä he olisivat sitten meidän elätettävinä.

Ihanteellisessä yhteiskunnassa näille raukoille myönnettäisi kattava eläke loppuelämäksi.

Vierailija
12/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nauran kippuaaksi.

Mutta kerro pomolle, jotekin pitäisi päästää siitä eroon. Ei tällaisia voi paapoa loppuun asti, Ja hänelle (siis tyhmälle) maksetaaan vielä saman verran palkkaa. Epäreilua!

Vierailija
13/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu on yksinkertainen: SINÄ olet väärässä paikassa, ei tuo työkaverisi. Lähde äkkiä pois myrkyttämästä työyhteisöä ja pilaamasta muiden elämää.

Vierailija
14/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se osannut ohjelmoida, vaikka mukamas oli 17 vuoden työkokemus.

Kaikki piti neuvoa ja auttaa ja vääntää rautalangasta, mutta ei silti tajunnut. Ei helpottanut mun työtaakkaa yhtään, lisäsi vain.

Kun määräaikaisuus piti vakinaistaa, pomo ei sitten minun pyynnöstäni vakinaistanut, mutta ei kertonut oikeaa syytä vaan mutisi tälle jotain vaikeasta taloustilanteesta.

Nyt sit pomon luo juttelemaan. Joko koeaika meni?

Vierailija
15/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyynnyn itsekin tyhmistä ihmisistä. Ja jos joku täällä nyt sanoo että kaikkia pitää arvostaa ja blaabblaablaa niin toivon että saa jonkun tyhmän työkaverikseen. Eniten ehkä vituttaa se, että nämä tampiot on päässeet jostain koulusta läpi! Siis miten kukaan itseäänkunnioittava opettaja voi päästää kursseilta läpi jonkun, joka ei osaa tyyliin laskea 1,70/2??? Toiset saa puurtaa niska limassa hyväksytyn arvosanan eteen, mutta nää tampiot pääsee säälistä läpi kun ovat muutenkin jotenkin reppanoita.

Kyllä, olen työskennellyt parinkin tällaisen vatipään kanssa enkä kestänyt kuukauttakaan.

Ja kun nyt aloin raivoamaan, niin jatketaan. Yleensä nämä typerykset on vielä armottoman hiiiitaaaiiiita. Kertakäyttöhanskojen ottaminen laatikosta kestää ja kestää ja kestää... ja kestää. Ja sitten aletaan ihmettelemään että kumpaan käteen se hanska laitetaan. AAAARGHHHH!!!!!!

en tarkoita suinkaan, että ihmisen tarvitsisi olla ruudinkeksijä, en ole minäkään,mutta edes normaali......

ja en ole takakireä. olen yrittänyt opastaa ystävällisesti, mutta kun toinen ei vaan tajua. samoja asioita käydään läpi päivästä toiseen, viikosta toiseen.

ap

Vierailija
16/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu on yksinkertainen: SINÄ olet väärässä paikassa, ei tuo työkaverisi. Lähde äkkiä pois myrkyttämästä työyhteisöä ja pilaamasta muiden elämää.

Taidat olla juurikin niitä jotka päästävät ne luokan reppanat kursseista läpi etteivät jää ainakaan sinun vaivoiksesi?

Vierailija
17/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kohtalo täällä. Onneksi ollaan suht harvoin samaan aikaan töissä, mutta kun ollaan, ahdistaa jo päiviä ennen. Tai paremmin ärsyttää.

Se hyvä puoli tästä on, että silloin kun on työpäivä ilman tätä typerystä, tuntuu työ puolet kevyemmältä. Mutta miten sulla, oletteko koko ajan pari?

viime viikolla oli tilanne, jolloin hän oli poissa, otin extraajan tilalle, ja olipa ihanaa. työkaverini tulee töihin klo 7, mutta extra tuli töihin klo 11, eli tein tuon hömelön hommat ja omat hommani ja olipa ihanaa.oikeasti, koin vapauttavan tunteen:)

ap

Vierailija
18/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites se sun työpari, ap?

Selvästi huomaa, että näistäkin vastaajista itse taitaa olla yhtä tumpeloita töissään ja kokevat muiden arsyyntymisen varmasti kiusaamisena, vaan minkäs teet kun väkisinkin hermostuu jos samaa asiaa saa toistaa kuin 3-vuotiaalle!

Vierailija
19/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suu pannaan kun pomoilla ei ole hajuakaan tekemisistä, pakoilevat vastuutaan, yrittävät teettää omat työnsä sinulla ja päälle vielä muutama "kehitysjohtaja", jotka kehittävät toimintaa vaikka tietävät siitä vain pienen pintaraapaisun. Me itse työtä tekevät sitten yritämme noudattaa heidän upeita prosessejaan.. ARGHHHHH!

terveisiä It-alalta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi