Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihmiset ostavat paremmat ruokaostokset paikkakunnilla joissa ei ole Stockaa?

Vierailija
12.09.2012 |

Siis edes tyyliin tunnin ajomatkan päässä. keskiverto-CM:stä ei oikein löydy vastaavaa valikoimaa Prismasta nyt puhumattakaan.

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki haki ne hienommat ja erikoisemmat ruoat Super Wexistä eikä Stockalta, siellä oli lauantaisin käsittämätön määrä porukkaa. Lieneekö sittemmin lopettanut.

Taso Sellossa ei ole yhtään sama kuin Suoper-Vexissä Mankkaalla aikoinaan.

Ihan relevantti kysymys ap:lla.

Viime aikoina olen ihmetellyt esim. miksi mistään muualta kuin Stockalta ei enää saa yrtti/valkosipulimarinoituja oliiveja IRTOmyynnistä. Niinkin tavallinen tuote, mutta kiven alla pk-seudulla. Halleissa en käy, niistä ehkä saisi?

Entisen Vexin paikalla oleva K-supermarket Mankkaa. Ridderheimin kärry on lihatisikin vieressä.

Vierailija
142/152 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käydä kymmenessä kaupassa kuin nuo kaikki tuotteet saa saman katon alta - Stockmannilta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat todella hyviä.

Vierailija
144/152 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalostuksineen ja pakkauksineen, varastoimisineen, jos perusjutut saa suoraan tiloilta ja lähijalostajilta?

Vtun vanhaa kamaahan Stockalla on, joskus jopa terveysviranomaisten mielestä ;)

Tero

Vierailija
145/152 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaikka haluan kengurua tai karhua

Vierailija - 12.09.12 07:35 (ID 15556221)

niin niitä ei taida muualta saada kuin Stockalta.

Pakastettuna on löytynyt myös napapiirin paremmalta puolelta. EI ole stockaa näillä kairoilla.

Enemmän ihmettelen sitä, että paikallista kalaa on yllättävän vähän. Kaikki vissiin pyytää itse kalansa, kuten myös riistan eikä niitä tarvitse kaupasta ostaa.

Vierailija
146/152 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valitsen aina varmuuden vuoksi kaikista kalleimman aina, jotta olisin kunnon aaveemammanen

Vierailija
147/152 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täällä Keski-Euroopassa löytyy kaikki herkut kivijalkakaupoista ihan naapurista ja todella tuoreina. Kasvikset ympäri vuoden nurkan takaa markkinoilta, samoin osterit, viinit, juustot ja muut herkut.

Ihan perus ruokakaupoissa on aina mynnissä valtavat valikoimat erilaisia lihoja ja edullisesti.

Leipääkään ei tarvitse kaupasta ostaa kun leipomo vieressä leipoo niin uskomattomia leipiä ja leivonnaisia.

Vierailija
148/152 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosiin. Miksi kävisin? Ylihintaista tavaraa. Ruokaosastolta löytyy kalliita erikoisuuksia, mutta ihan meille noi Prisman ja Cittarin erikoisuudet riittää. On sielläkin hyvä valikoima. Kauppahallista haen juustolautasen tarvikkeet, koska sieltä saa niin hyvän palvelun. Itse valitsemalla päädyn aina jotenkin yksitoikkoiseen juustolautaseen. Mutta miksi kävisin Stokkalla?

Vierailija
149/152 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin itse kasvatetun naudan sisäfilee? Tai hirvenliha tai karhu, kyyhkypaisti? Näitä kaikkea saa tästä läheltä.

Ostakaa te vaan jotain kengurua sieltä herkusta.

Vierailija
150/152 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tosiaan vain oli utelias kysyessään mistä ihmiset ostavat nk. paremmat ruokansa. Samaa olen miettinyt itse. Olen viimeisilläni raskaana, ja olosuhteiden pakosta olen joutunut viimeiset pari viikkoa käyttämään lähikauppaamme Helsingin keskustan Stockan sijaan. Ja voin sanoa, että ero on huikea mitä tulee sekä laatuun että valikoimaan! Esim. juustot ovat kaikki valmiiksi pakattuja, jolloin niitä ei saa maistella asiantuntijan opastuksella ennen ostamista tai juuri sen kokoista palaa kun haluaa, lihatiski tarkoittaa korkeintaan kahta kolmea erilaista lihaa ja herkkutiski sitä iänikuista kreikkalaista salaattia tai jotain ällöttävää majoneesi-savulohisotkotusta.

En edes väitä olevani hyvä tekemään ruokaa itse, mutta just sen takia pidän Stockaa parempana ruokakauppana, koska sieltä löytyy aina vastapaistettua leipää, tuoreita leivonnaisia, lihatiskiltä hyvin marinoituja lihoja (vrt. valmiiksi pakattuihin hunajamarinoituihin) ja leikkeleitä muitakin kuin sitä iänikuista pierunhajuseen suojakaasuun pakattua kalkkunan ohuenohutta.

Muutenkaan en käsitä tätä ihmisten iänikusta henkeselien paukutusta Stockan hintatasosta. Mä olen huomannut monien tuotteiden olevan jopa paljon halvempia Stockalla kuin esim. Cittarissa, puhumattakaan K-marketista. Ja vaikka ei oliskaan, niin eikö ihmiset tajua, että laatu ja palvelu maksaa, sekä sijainti. On se nyt pikkusen eri asia pidätkö ruokakauppaa pystyssä Helsingin keskustassa tai jossain Vantaan perukoilla! Ja Stockmannin tavoite ei edes ole kilpailla halvimmilla hinnoilla, koska ne tietävät vahvuutensa ja pystyvät näinollen kilpailemaan ihan muilla asioilla. Ja mulle on tosiaan aivan sama maksanko sen ylimääräsen 5centtiä maitopurkista kun voi olla vakuuttunut ostostensa ja palvelun laadusta. Ja siinä sivussa siemailen ilmaista lattea First-laungessa :)

Taitaa olla nyt katkerat ja kateellisetn juntit taas asialla, joiden itsetunto ei riitä Stockalla asioimiseen, kun tunnette niin suurta alemmuutta jukkapalmukampauksinenne ja Vertsun halpis-toppatakkeinenne niiden turkis-rouvien keskellä. Sitten kompensoidaksenne sitä tarttee tänne tulla pätemään näillä "meillä syödään vain prosessoimatonta lähiruokaa"-jutuilla.

Vierailija
151/152 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödään tänä jouluna mm. omilta mailta ammuttua kaurista, kesän luomusti kasvatettua kukkoa, oman maan kasviksia, lähimetsästä kerättyjä 5 tähden sieniä sekä marjoja ja marjoista valmistettuja tuotteita mm. pihlajanmarjahyytelöä. Kalana kuhaa, appiukon pyytämää. En paljon parempaa kaipaa :)

Vierailija
152/152 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää näistä Härmän pöperöistä saatana välitä. Pelkkää paskaa myyvät kaikki vitun Stokmanneja myöten. Jundit on aina junttei!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän