Mistä ihmiset ostavat paremmat ruokaostokset paikkakunnilla joissa ei ole Stockaa?
Siis edes tyyliin tunnin ajomatkan päässä. keskiverto-CM:stä ei oikein löydy vastaavaa valikoimaa Prismasta nyt puhumattakaan.
Kommentit (152)
No, tietysti ollaan nälässä ja surraan, kun joudutaan vaan ihan normikaupasta ostamaan. OMG. Meinaa mennä vieraillakin ruokatarjoilut väärään kurkkuun, kun kuulevat, ettei ole Stockasta.
MustaPekka ja muutama muu supermarket on todella erinomainen ja laadukas ruokakauppa. ihan unohtui
-ap
"mistä ihmiset ostavat paremmat ruokaostokset paikkakunnilla joissa ei ole Stockaa?"
Miten ois vaikka kaupasta? :D Kannattaa vaan pysytellä siellä kehäkolmosen sisäpuolella, kun oot tuommonen urpo.
"mistä ihmiset ostavat paremmat ruokaostokset paikkakunnilla joissa ei ole Stockaa?"
Miten ois vaikka kaupasta? :D Kannattaa vaan pysytellä siellä kehäkolmosen sisäpuolella, kun oot tuommonen urpo.
Me asustelemme Turussa, ja ei täällä ainakaan ole mitään muita ruokakauppoja, joissa olisi laajat valikoimat. Wiklund on surkea S-market nykyisin, kauppahalli ja muutamat erikoisliikkeet ovat tietysi olemassa.
-maalainen
Herkussa myydään raaka-aineita ja tuotteita joita ei saa mistään muusta kaupoista ainakaan ilman ennakkotilaamista. Tuoretuotteiden laatu on ihan eri planeetalta muihin kauppoihin verrattuna ja palvelu yleensä lyömätön.
Käy joskus tutustumassa ja vertaa vaikka S-marketiin =)
Pirkka- ja Rainbowtuotteet ei kyllä vastaa mun käsitystä paremmista ruokaostoksista...
-maalainen
Herkussa myydään raaka-aineita ja tuotteita joita ei saa mistään muusta kaupoista ainakaan ilman ennakkotilaamista. Tuoretuotteiden laatu on ihan eri planeetalta muihin kauppoihin verrattuna ja palvelu yleensä lyömätön. Käy joskus tutustumassa ja vertaa vaikka S-marketiin =)
Mua kiinnostaa mitä sieltä saa?
Meillä on pakkanen täynnä poroa, nautaa ja kohta myös hirveä. Muutama metso ja riekko löytyy myös. Että mistähän se hesalainen hommaa tuoreen poron fileen tai ukko metson sunnuntai päivälliseksi, ja vielä melkein ilmaseksi,kun täällä pohjoisessahan ei syödä parempaa ruokaa ollenkaan.
ihan vaikka lähikaupasta. Jos jotain extraa tarvitsisin, hakisin kauppahallista.
Meillä on pakkanen täynnä poroa, nautaa ja kohta myös hirveä. Muutama metso ja riekko löytyy myös. Että mistähän se hesalainen hommaa tuoreen poron fileen tai ukko metson sunnuntai päivälliseksi, ja vielä melkein ilmaseksi,kun täällä pohjoisessahan ei syödä parempaa ruokaa ollenkaan.
eikös ketjun aloittaja ollut turkulainen ? :DDD
yllättyisit jos kävisit jossain lihajalostamolla. Samoista raaka-aineista ja samoilla koneilla ne ne Pirkat, Rainbowt ja "merkkituotteet" tehdään.
ääliöt vain menee ostamaan saman skeidan tuplahinnalla stockalta.
Minä kommentoin Turun osalta enkä ole ap.
että Stockalla on suuri valikoima ja sieltä varmasti löytyy joitakin tuontitavaratuotteita, joita on vaikea saada muualta. Jos vaan jaksaa maksaa, niin mikäs siinä. En vaan muuten ymmärrä, miksi Stockan tuotteet olisivat muutoin ainutkertaisia verrattuna hyvinvarusteltuihin K-kauppoihin, kauppahalleihin tai yleensä kauppaan, jossa on tuoretta ja laadukasta tavaraa. Stockan käyttämä tukku muuten on Tuko, joka toimittaa tavaraa myös Siwoihin ja Valintataloihin. Eli samat Eldoradot on sielläkin valikoimassa kuin noissa pienemmissä kaupoissa.
Me teemme paremmat ostokset Stockalla, hallissa ja lähiruokakaupassa. Paikkakunnalla, jolta olen kotoisin parempina ostospaikkoina pidetään K-Supermarketia, jossa on panostettu tuoretiskeihin. Lisäksi on lihakauppa, leipomoita ja lähiruokatori.
mitä se Stocka myy mitä muualta ei saa? Ei se ole enemmän joku stutusjuttu, että minäpäs ostan ruoat stockan herkusta?
Mikä on se parempi mitä ilman minä lande nyt jään ilman?
Mitä mulle nyt tulee mieleen, niin ehkä lohta erikoisempi kala? Heitetään vaikka mustekala? Kauppahallista varmaan saisi tätä, mutta mulle kelpaa ihan lohi tai ahven, niistä saa vaikka mitä guormetateriaa aikaan... Ja sisäfile? Joo, härkää ja mitä kaikkea saa marketeistä.... Oo..erikoisia kasviksi? Mausteita? Kaikki saa marketista? Pähkinöitä yms.? Juu, nekin löytyy. Mitä oikeasti uupuu?
mitä se Stocka myy mitä muualta ei saa? Ei se ole enemmän joku stutusjuttu, että minäpäs ostan ruoat stockan herkusta?
Mikä on se parempi mitä ilman minä lande nyt jään ilman?Mitä mulle nyt tulee mieleen, niin ehkä lohta erikoisempi kala? Heitetään vaikka mustekala? Kauppahallista varmaan saisi tätä, mutta mulle kelpaa ihan lohi tai ahven, niistä saa vaikka mitä guormetateriaa aikaan... Ja sisäfile? Joo, härkää ja mitä kaikkea saa marketeistä.... Oo..erikoisia kasviksi? Mausteita? Kaikki saa marketista? Pähkinöitä yms.? Juu, nekin löytyy. Mitä oikeasti uupuu?
Niin. Ehkä sun kotikaupungissa ei ole tarvetta Stockmannin kaltaiselle toimijalle, kun ei ole potentiaalista asiakaskuntaa vaan kaikille kelpaa S-ryhmän einekset ja muu "kotiruoka"
En pyytänyt kiukuttelua vaan ihan mielenkiinnosta kyselin että mistä ihmiset ostavat ne paremmat ruokaostokset kuin Stockalta. Ymmärryksessä vikaa?
yllättävän hyvät valikoimat, harvoin tarvitsee Stockalle sen takia lähteä että jotain tuotetta ei saisi.
Meillä on tässä lähellä suoramyyntikeskus, jossa myydään paikallisten tuottajien tuotteita. Sieltä saa hyvin mm. karitsanlihaa. Paikallisessa K-Supermarketissa on erinomainen kalatiski. Ja löytyy kaupungista parikin erinomaista leipomo-konditoriaa.
vaikka Stokka on lähellä.