Mä oon niin pettynyt 40+ miehiin
Olen 46v nainen ja nautin hyvästä seksistä jota olisi mielellään vaikka joka päivä, ja useammankin kerran päivässä. Mutte ei, kaksi viimeisintä miesystävää on ollut ainakin hyvin "väsyneitä" herra1. jaksoi innostua noin kerran viikossa. Ja herra2. oli hieman virkumpi jopa 3:na iltana viikossa oli jotakin intoa, jos minä tein työt, Kun ei sitä nyt mahdottomia jaksa, vanhamies (41v)
Onko niin että miehet oikeasti väsähtävät seksiin jo 40+ ikäisinä? Vai onko mulle vain sattunut huono tuuri edellsten miesystävien suhteen
Kommentit (49)
kohtuullisesti ryyppäävillä on vähemmän potenssiongelmia kuin raivoraittiilla miehillä. Tästä on ihan tutkimuksiakin olemassa.
ei vaan enää 40+ seiso kunnolla, eikä ne jaksakkaan. Se on surullinen totuus, jolle ei voi mitään
kohtuullisesti ryyppäävillä on vähemmän potenssiongelmia kuin raivoraittiilla miehillä. Tästä on ihan tutkimuksiakin olemassa.
ei vaan enää 40+ seiso kunnolla, eikä ne jaksakkaan. Se on surullinen totuus, jolle ei voi mitään
Kalja-ukot on niitä tölkkejään ahkerasti suutelevia miehiä. Jotka suutelee tölkkejään moniamoniamonia kertoja useammin kuin naisiaan
Minulla on 42-vuotias mies. Hän harrastaa mielellään seksiä kanssani joka päivä tai ainakin monta kertaa viikossa, jos tilanne sen sallii. Meillä on neljä lasta, ja itsekin olen 42-vuotias, joten myöskään naisen ikä ei vähennä haluja tässä mielessä toimivassa suhteessamme. Yhdessä olemme olleet alle kolmikymppisistä. Aina ei tietenkään ole sopiva tilanne syystä tai toisesta, mutta hyvissä olosuhteissa seksiä on paljon näinkin "vanhan" miehen kanssa.
Tuo "vanha" siis tulee tuolta 41v mieheltä, puhui itse kokoajan että on niin vanha ja väsynyt. On kai sitä mies vanha jos joka päivä pitää kiskoa 4-10 tölkkiä olutta, rikä mitään pikkutölkkejä vaan isoja.
Mun mielestä ihminen on vanha silloin kun itse alkaa ajatteleen itsensä vanhaksi. Omilla ajatuksilla on niin suuri valta, jos ajattelet että olet vanha niin totta kai olet vanha.
Ei, en ole nymfo. Lue vaikka jostain mitä nymfo tarkoittaa, se ei todellakaan ole sama kuin seksuaalisesti aktiivinen ihminen,
Kuten jossain sanoin tän herra2 kanssa oli seksiä useammin, mutta minä jouduin hoitamaan hommat. Eli ehdotin seksiä, kiihotin miehen käsillä ja suulla, kunnes mies oli valmis. Kyllä nainenkin kaipaa hyväilyitä, mutta en sitä saanut ainakaan herra2 tapauksessa.
Pidä yleistää. Jos pitää itsestään huolta ja urheilee, jättää kaljat ja tupakit pois niin veijari toimii pitempään ja yhtähyvin kuin nuorilla kundeilla.
T: M46lpr
Miehet ovat sen verran visuaalisia olentoja, että 46-vuotias haahka ei välttämättä saa etuveijaria pelittämään. Kaikenlisäksi miehet muistavat yksityiskohtaisesti miltä ensimmäinen tyttöystävä näytti rakastelun aikana: ne sievät kiinteät tissit, kimmoisa iho jossa ei selluliittia ja tiukka pillu. Että syy löytyy todennäköisesti peiliin katsomalla, ellei itsepetos ole ihan valtavaa luokkaa.
Kannattaa katsoa peiliin, että huomaa olevansa kaljan turvottama pallero, jonka kannattaa panna pedissä silmät kii ja muistella sitä takavuosien tyttistä, eikä pettää itseään, kuvittelemalla olevansa ikinuori
Olin 2kymppisenä kovassa kunnossa, 3kymppisenä tuli pieni repsahdus, mutta nyt olen taas panostanut itsestäni huolehtimiseen ja olen itse asiassa paremmassa kunnossa kuin 2kymppisenä. Toki on paljon naisia, joilla ei rahkeet riitä kuin kaljamahoihin ja se voi toki katkeroittaa.
Olen 46v nainen ja nautin hyvästä seksistä jota olisi mielellään vaikka joka päivä, ja useammankin kerran päivässä. Mutte ei, kaksi viimeisintä miesystävää on ollut ainakin hyvin "väsyneitä" herra1. jaksoi innostua noin kerran viikossa. Ja herra2. oli hieman virkumpi jopa 3:na iltana viikossa oli jotakin intoa, jos minä tein työt, Kun ei sitä nyt mahdottomia jaksa, vanhamies (41v)
Onko niin että miehet oikeasti väsähtävät seksiin jo 40+ ikäisinä? Vai onko mulle vain sattunut huono tuuri edellsten miesystävien suhteen
täällä olis 31v. "poeka" joka vois ainskin nuolla ja nussia sinua niin paljon ku haluat.... ota yhteyttä ....bmarkust@yahoo.com
Rahkeet riittää atleettiin, mutta 40+ miehet on pääosin kaljaa juovia ja tupakoivia, vanhuksia. http://kaleva.terve24.fi/ajassa/melkein-itsensa-ikainen-mies
Itse teetin tuon kuntotestin ja yllätysyllätys 46vuotiaana olen 37-vuotiaan kehossa, ei yhtään hassumpaa
Itse olen hyvin säilynyt ja nuorekas. Ikäiseni miehet (sinkut netissä) ovat lähes poikkeuksetta mahakkaita lökäpöksyjä, joiden parta repsottaa ym. Ei paljon nappaa sekään. Haluaisin ikäistäni seuraa, mutta täytyy varmaan siirtyä nuorempaan.
Täällä 1-4 kertaa päivässä + siihen päälle muuta kivaa... Vuorotellen tehdään työt
Itse olen hyvin säilynyt ja nuorekas. Ikäiseni miehet (sinkut netissä) ovat lähes poikkeuksetta mahakkaita lökäpöksyjä, joiden parta repsottaa ym. Ei paljon nappaa sekään. Haluaisin ikäistäni seuraa, mutta täytyy varmaan siirtyä nuorempaan.
Jostain ajalta -30kg ja -10vuotta. Netissä kun tutustuu johonkin niin jossain vaiheessa aloitetaan vanhojen kaivelu, valitetaan exästä ja luullaan että se kiinnostaa uutta naista.
Siinä vaiheessa kun mies suutelee useammin kaljatölkkiään kuin naistaan, ei kannata enää vaivautua, miettimään olisiko tässä mun mies.
siinä sen huomaa...miehet kun haluaa puhua niin nainen janoaa koko ajan seksiä !
hommaa vaikka seksikkäät asut tuolta http://www.nautintojensaari.net/kauppa/index.php?main_page=product_info…
saattaa kanki koventua itsekseen.
Joku tuossa aiemmin sanoi että miehen mielenkiinto naiseen on vahvasti visuaalisuudesta kiinni. Se on totta, mutta aika moni nainen(kin) vielä luulee että miestä naitattaa se mitä se näkee. Silloin kun mies on oikeasti kiimassa, niin kyllä sillä on silmät kääntynyt sisäänpäin ja se kiima on korvien välissä. Harvassa on ne miehet jotka vuodesta toiseen jaksaa olla visuaalisesti kiinostuneita yhteen naiseen. Ei sellaista naista olekkaan, eikä se liity ulkonäköön. Minulla on ollut onni viimeisen reilun 10 vuoden aikana saada rakastella naisen kanssa jonka kanssa voi jakaa ne korvien väliset himot ja tunteet. Se on ihmeellistä kun rakastelu kymmenenkin vuoden jälkeen on jännempää kuin jonkun tuntemattoman kanssa eka kerralla. Ei sitä voi verrata ollenkaan.
Me harrastetaan seksiä 1-3 kertaa viikossa vieläkin.
Aloittajalta kysyisin ymmärrätkö tätä ollenkaan, ymmärrätkö että se on oikeasti tärkeä asia, jos haluaa saada seksin toimimaan pitemmällä aikavälillä. Uutuudenviehätys häviää miehellä nopeammin kuin uskotkaan. Jos seksiin ei tule mitään muuta sisältöä kuin se fyysinen suoritus, alkaa mies aika äkkiä harrastamaan masturbaatiota kuin rakastelua. Runkatessa mies voi fantasioida vaikka mitä, ja se on kiihottavaa. Jos sitä ei ole naisen kanssa tavalla tai toisella, se saattaa olla vaan pakkopullaa.
Pillun näkeminen on kaiken a ja o. Hali vähenee, jos ei näe pillua luonnossa. Sama se on avioliitossakin. Pitää ihan rohkeasti kaivaa se vaimon pillu ajoittaine esiin sieltä mummokalsareista. Kyllä sit alkaa taas panettaankin.
Olen ollut 16-vuotta kestävässä suhteessa ja todellakin, se yhtein huumori ja leikki, oli parasta. Kyllä naisellekin seksi on paljon parempaa tutun kumppanin kanssa. Siksi minä en halua mitään yhdenyön-juttuja vaan kumppanin jonka kanssa seksi paranee kertakerralta.
Onhan tosiasia että kun nainen on rakastunut hän himoaa ja haluaa rakastella miehensä kanssa usein
Btw, minä olen 55 ja minä satuin löytämään oman seksuaalisuuteni vasta vähän yli 40-kymppisenä miehenä tavatessani nykyisen vaimoni.
Siis 40+ miehistä voi myös löytää miehiä, jotka jo tietävät, mitä haluavat, ja siksi ovat myös naisille niitä A++ miehiä. Nuorena miehenä sitä elvistellään että panin xx kertaa yössä, että se oli siksi kova juttu että ku"panin sitä xx kertaa yössä, tai panen sitä xx kertaa viikossa. Aivan kuin se olisi sellaisenaan kova juttu. Minä sanoisin että se on kova juttu jos saa naisen syttymään niin räjähtämällä että se saa ensimmäiset orkut silloin kun kyrpä työntyy sisään ja toiset kun mies laukeaa. Ja että se toistuu, ettei se ole sattuman laaki. Ei tietty aina, mutta että se tulee säännöllisesti. Yrittämättä. Se on jotain mitä ei todennäköisesti saada "ku mä panin sitä xx kertaa" meiningillä.
Minä en nuorena uskaltanut olla omana itsenäni, vaan yritin miellyttää naista, ajatella miten saisin tyydytettyä hänet. Silloin seksi oli mielenkiintoista ja jännää kun sai olla uuden naisen kanssa, mutta hyvin äkkiä se lakkasi kiinnostamasta.
Olen nimittänyt sitä mun lesbo-vaiheeksi, sellaseksi höttö-seksiksi, jota tasa-arvoinen nyky-yhteiskunta odottaa että sen kansalaiset harrastaa. Tasa-arvoista seksiä, demokraattista.
Silloin kun mies saa olla mies ja nainen on nainen, silloin myös mies saa/antaa parastaan.
Loistavasti kirjoitettu.
Eiedän kyllä miltä tuntuu kun on niin valmis että tärisee himosta, ja kun mies työntyy sisään laukeaa, ja laukeaa monenmonta kertaa, ennen miehen laukeamista joka taas aiheuttaa kunnon vapinan ja tärinän. Tällaista seksiä olen saanut. Mutta valitettavasti mieheni menehtyi. Kai minulla on sitten liian kovat vaatimukset, kun on tuollaisia kokemuksia takana.
Ehkä sitä joskus kohtaa samanlaisen rakastajan.
Mutta et voi olettaa, että vika on ainoastaan miehessä, jos ei siihen pysty. Sinullakin pitää olla jotain erityistä annettavaa. Pääasiassa henkistä.
Loistavasti kirjoitettu.
Eiedän kyllä miltä tuntuu kun on niin valmis että tärisee himosta, ja kun mies työntyy sisään laukeaa, ja laukeaa monenmonta kertaa, ennen miehen laukeamista joka taas aiheuttaa kunnon vapinan ja tärinän. Tällaista seksiä olen saanut. Mutta valitettavasti mieheni menehtyi. Kai minulla on sitten liian kovat vaatimukset, kun on tuollaisia kokemuksia takana.
Ehkä sitä joskus kohtaa samanlaisen rakastajan.
ite olen 40 ja mies 46. Kun ollaan yhdessä niin joka päivä on sekstailtu. Monena yönä moneenkin kertaan. Ja kestokin on ollut mukavan pitkää..
Tässä iässä sitä osaa nauttia pitkän kaavan mukaan ja mieskin jarruttelee välillä niin ei ole akti heti ohi. Ja osaa antaa suuseksiä ja käyttää käsiään minun tyydyttämiseksi. Nam, mies parhaimmillaan :)