Mä oon niin pettynyt 40+ miehiin
Olen 46v nainen ja nautin hyvästä seksistä jota olisi mielellään vaikka joka päivä, ja useammankin kerran päivässä. Mutte ei, kaksi viimeisintä miesystävää on ollut ainakin hyvin "väsyneitä" herra1. jaksoi innostua noin kerran viikossa. Ja herra2. oli hieman virkumpi jopa 3:na iltana viikossa oli jotakin intoa, jos minä tein työt, Kun ei sitä nyt mahdottomia jaksa, vanhamies (41v)
Onko niin että miehet oikeasti väsähtävät seksiin jo 40+ ikäisinä? Vai onko mulle vain sattunut huono tuuri edellsten miesystävien suhteen
Kommentit (49)
Ärsyttävä (vähä-älyisyyden merkki) tapa on tuoda asioita esille totuutena pari oman kokemuksen perusteella. AP:lla on kaksi miestä joilla on heikko libido, siitä vedetään johtopäätös että 40+ miehet ovat haluttomia ja kääntäen että 20-40 vuotiaat panee aina kuin kanit? Tuollainen ääliömäisyys vituttaa ja laskee haluja. Miehesi ehkä aistii sen ja koska on heikompi libidoinen niin ei jaksa nähdä sinua seksin arvoisena koska AP ei ymmärrä että kaikki ovat erilaisia ikään katsomatta.
Ärsyttävä (vähä-älyisyyden merkki) tapa on tuoda asioita esille totuutena pari oman kokemuksen perusteella. AP:lla on kaksi miestä joilla on heikko libido, siitä vedetään johtopäätös että 40+ miehet ovat haluttomia ja kääntäen että 20-40 vuotiaat panee aina kuin kanit? Tuollainen ääliömäisyys vituttaa ja laskee haluja. Miehesi ehkä aistii sen ja koska on heikompi libidoinen niin ei jaksa nähdä sinua seksin arvoisena koska AP ei ymmärrä että kaikki ovat erilaisia ikään katsomatta.
Jos luit ketjun läpi niin miehet oli suurimpia yleistäjiä, kaikki 40+ naiset on vanhoja rupsahtaneita naakkoja, kurppia, valaita... mitä lie, eli hmmmm... mitä tästä päättelemme, sinun ajattelun mukaan.
Yleensä keskustelua saadaan aikaa hiukan provosoimalla, ja sinä näytätä provosoituneen. Loistavasti jopa
Missä kohti Ap kirjoitti että 20-40 vuotiaat panee kuin kanit? Hän kirjoitti vain että hänellä on kokemusta yhdestä häntä nuoremmasta miehestä. Joten kukas yleistää? Sinäkö? Ey kai sentään? Onko se merkki krhmmm, vähä-älyisyydestä
Olen 46v nainen ja nautin hyvästä seksistä jota olisi mielellään vaikka joka päivä, ja useammankin kerran päivässä. Mutte ei, kaksi viimeisintä miesystävää on ollut ainakin hyvin "väsyneitä" herra1. jaksoi innostua noin kerran viikossa. Ja herra2. oli hieman virkumpi jopa 3:na iltana viikossa oli jotakin intoa, jos minä tein työt, Kun ei sitä nyt mahdottomia jaksa, vanhamies (41v) Onko niin että miehet oikeasti väsähtävät seksiin jo 40+ ikäisinä? Vai onko mulle vain sattunut huono tuuri edellsten miesystävien suhteen
Ikävä kyllä asia on aika monen miehen kohdalla niin, että jossakin vaiheessa (ehkä entisessä suhteessa?) seksi on loppunut esim. lasten takia. Tästä asiasta on jatkuvia keskusteluja täälläkin.
Muutamia vuosia miehiltä menee siinä tilanteessa riutuessa, mutta lopulta moni lähtee tai ainakin tekee aloitteen liiton lopettamiseksi. Sitten, siinä 40 ikävuoden korvilla he huomaavat, että ei se uusi, villi nuoruus enää olekaan odottelemassa. Kiihkeän seksielämän sijaan moni haluaisikin vain lämmintä läheisyyttä..
miestä, joka tyydyttäisi hänen tarpeensa. Oma mieheni on jo 57 ja itse olen 20v. nuorempi. Nykyisinkin harrastamme loistavaa seksiä 2kertaa viikossa. (tosin se riittää meille)
Yhdessä oltu jo 15v. ja seksi senkun paranee:)Laatu ratkaisee ei määrä.
parisuhteeseen ja tyydyttävä seksi, ehkä mä en siis vaan ole löytänyt minun oikeaani. Ehkä joskus sitten, kun mullekin riittää lämmin läheisyys.
Sitä ennen tyydyn leluihin, en yhdenyönjuttuihin
T. Ap
Keskustelu on kulkenut vaikka itse en olekaan paljoa osallistunut
Olen 46v nainen ja nautin hyvästä seksistä jota olisi mielellään vaikka joka päivä, ja useammankin kerran päivässä. Mutte ei, kaksi viimeisintä miesystävää on ollut ainakin hyvin "väsyneitä" herra1. jaksoi innostua noin kerran viikossa. Ja herra2. oli hieman virkumpi jopa 3:na iltana viikossa oli jotakin intoa, jos minä tein työt, Kun ei sitä nyt mahdottomia jaksa, vanhamies (41v)
Onko niin että miehet oikeasti väsähtävät seksiin jo 40+ ikäisinä? Vai onko mulle vain sattunut huono tuuri edellsten miesystävien suhteen
Ei kaikki ole samallaisia.
Jos sulla on ollut sellaisia miehiä että parikertaa sisään ja parikertaa ulos, ei sellainen ole panemista.
Annoin vaimolleni käsittelyn kolmepäivää sitten ja sanoi että pillu on vieläkin hellä.
Mutta lupasi antaa tänäänkin kun kysyin, ei pidä yleistää.
voisihan naisistakin kirjottaa ettei he anna kun harvoin ja pelkkää panemista.T 40+
sekä hyvin halukas 47-v. mies. Eipä teitä halukkaita naisia vain missään näy, jos ei satu olemaan lähibaarissa notkuva holisti. Eläkäämme siis puutteessa puolin ja toisin.
Nyt on otettu ohjeista opiksi ja löydetty mies, urheileva, kestävä, jaksava ja ikää 46v. Ihana suloinen mies
niiden miestan eikä syy ole sun, luin ketjun läpi ja miesten tyypilliseen tapaan. Hyökkäys on paras puollustus, olet joko repsahtanut valas tai tyhmä-naikkonen. Et vaan ole löytänyt oikeaa miestä, jonka kanssa olisi sitä kuulua kemiaa.