Haluaisin miehistä näkökulmaa koska tunnen
olevani hieman outo,kun dildot ei minua kiihota.
Jokaisella tuntemallani naisella on sellainen tai useita.
Se on kylmä,eloton kapistus ja pelkäisin kolhivani itseni sellaisella. Valtaviakin ovat.
Ei mikään tai kukaan voi korvata toisen kosketusta.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:22"]
Kelpaisiko naisen näkökulma näin alkuun? Ei ne minuakaan kiihota pätkääkään. Se on lähinnä tilanteeseen suunniteltu sopiva väline, kun tarvitaan kättä pidempää. Mikään pakko niistä ei ole pitää eikä käyttää. Jos itse kokee ettei sellaista halua/tarvitse, jättää vain hankkimatta:) Ei siinä mitään outoa ole.
[/quote]
Itselläni on kaksi.
Lähinnä ne on sellaisia "Pappilan hätävaroja"
Tässä miehen näkökulma: Minua kiihottaa vaimo dildoilemassa, mutta hän ei siitä juuri innostu, joskus minun mielikseni leikkii. Toisaalta en kyllä itsekään haluaisi mitään tekovaginaa, tuntuisi todella tyhmältä. Dildon omistaminen ei tekisi sinusta yhtään parempaa, eikä sinun tarvitse siitä pitää.
M32
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:10"]
olevani hieman outo,kun dildot ei minua kiihota.
Jokaisella tuntemallani naisella on sellainen tai useita.
Se on kylmä,eloton kapistus ja pelkäisin kolhivani itseni sellaisella. Valtaviakin ovat.
Ei mikään tai kukaan voi korvata toisen kosketusta.
[/quote]
Entäs sellainen pieni klittakiihotin?
-Niksu
Kaikki eivät vain saa tarpeeksi sitä toisen ihmisen lämpöä, vaikka olisi parisuhteessa ja tämä koskee niin naisia kuin miehiäkin ja monella se seksikin epätyydyttävää ja syitä tähän on monia. Tämä on mies näkökulma kysymykseesi.
Rehellinen miehen mielipide. Lelut on mauste ei sen enempää. Niillä voi saada vähän lisää mutta joillekkin täysi turn off. Kokemuksella parista pitkästä (vuosia) suhteista. Yksi ei tykännyt ja toinen tykkäsi.
Yhdellä hoidolla oli melkoinen kokoelma. Sinä vkl aikana tuli nähtyä ja koettua kaikenlaista.
Kelpaisiko naisen näkökulma näin alkuun? Ei ne minuakaan kiihota pätkääkään. Se on lähinnä tilanteeseen suunniteltu sopiva väline, kun tarvitaan kättä pidempää.
Mikään pakko niistä ei ole pitää eikä käyttää. Jos itse kokee ettei sellaista halua/tarvitse, jättää vain hankkimatta:)
Ei siinä mitään outoa ole.