Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kokemuksenne kamalista/epäonnistuineista/junteista häistä! t. tuleva bridezilla

Vierailija
10.09.2012 |

Mulla keittää taas yli ja epäilen että meidän ensi kesän häät menee pilalle.

Löytyy sukulaisista alkoholisteja, hulluja ja muuten vaan juntteja, ei ne kumminkaan käyttäydy.

Hauskaa saa pitää, mutta ei örveltää kännissä.

Kumminkin ollaan otsikoissa ensi kesänä, niinkuin ne tämän kesän epäonniset häät joissa morsian sai puukosta.. :(

ahistaa, perun kohta koko häät ja meen maistraatissa naimisiin.

Kertokaa pliis kokemuksianne kauheista häistä ja helpottakaa mun stressiä pienellä viihteellä! :)

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että morsiuspari on häissä ainoa pari, joka saa istua vierekkäin. Muut parit erotetaan - toki ei nyt tarvitse eri pöytiin sijoittaa, mutta ei vierekkäin kumminkaan.

Mä en todellakaan ole kuullut tällaisesta etiketistä.

Vierailija
2/55 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä millaista ohjelmaa ja kuinka hienot puitteet. Kunhan ei nipoteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni ensimmäiset häät (pitänyt sittemmin toisetkin häät):

Häissä ei ollut ensimmäistkäkään puhetta, ei ollut bestmania, ei kaasoa, ei mitään ohjelmaa. Mitään musiikkia ei ollut järjestetty.

Tämän kaiken kruunasi se, että alkoholitarjoilua ei ollut - ei edes viiniä ruuan kanssa.

Kaikilla oli niiiiin t-y-l-s-ä-ä. Ja kysymys ei ollut edes mistään uskonnollisesta tai raivoraittiista pariskunnasta. Käsittämättömiä valintoja, tiedä sitten mitä oli tausta-ajatuksena. Ja huom ! Yli 100 hengen häät!

Vierailija
4/55 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerroin ikävistä kokemuksista kuten muutkin täällä. Tottakai minä vieraana saan arvostella, jos hääpari on juntti ja itsekeskeinen. Varmaan itse pitivät, mutta vieraana ei ollut erityisen hauskaa.

Ydin oli arvostella juhlia?

Se ettet sinä pidä jostain ohjelmasta ei tarkoita etteikö pari tykkää ja sehän siinä oli se pointti? Hääpari, et sinä.

Surullista jos siivoamaan joutuu suku ja ystävät. Hyvä tavaton!

Vierailija
5/55 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne juhlat pidetä vieraille? Ei mun tietääkseni mitään juhlia järjestetä sen mukaan, mistä satutaan itse pitämään vaan kaiken takana on miettiä juhlijoiden viihtyvyyttä. Jotenkin tulee nyt veli ex-puolisoineen sinusta mieleen. Lienetkö ex-kälyni? Hänellä oli muutenkin se motto, että kaiken pitää olla "meidän maun mukaista", joka tarkoitti, että heillä ei saanut kahvia, koska eivät itse juoneet. Heillä ei saanut leivän päälle rasvaa, koska he eivät käytä jne. Ihan kaikki mietittiin oman navan mukaan. Itse olen oppinut siihen, että vieraita ajatellaan ensin, jos jotain heille järjestetään. Kompromissia omien mieltymysten huomioiden voi tehdä, mutta on aika lapsellista, kehittymätöntä ja itsekeskeistä miettiä vaan, että "mutku nää on meidän näköiset..." Aah, tapojen turmelusta.:)

Minä kerroin ikävistä kokemuksista kuten muutkin täällä. Tottakai minä vieraana saan arvostella, jos hääpari on juntti ja itsekeskeinen. Varmaan itse pitivät, mutta vieraana ei ollut erityisen hauskaa.

Ydin oli arvostella juhlia?

Se ettet sinä pidä jostain ohjelmasta ei tarkoita etteikö pari tykkää ja sehän siinä oli se pointti? Hääpari, et sinä.

Surullista jos siivoamaan joutuu suku ja ystävät. Hyvä tavaton!

Vierailija
6/55 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesähäiden järjestäminen on ikävä temppu kavereille.

Alan olla siinä iässä, että suuri osa ystävistä on avioitunut, ja oikein odotan kaiholla, että joku jäljellejäänyt vielä päättäisi pitää ihanat kesähäät...

...kesähäät on ihanat, niihin menee mielellään, varsinkin jos ovat paikassa, jossa pääsee nauttimaan myös kauniista ulkotilasta. Talvihäissä ollaan niin sidottuja sisälläoloon ja juhlatilaan, tylsää.

Vierailija
7/55 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli esim. neljän hengen pöydässä, jossa kaksi pariskuntaa, niin aviopuolisot vastakkain, mutta niin, että toisen parin mies ja toisen parin nainen ovat samalla puolen pöytää. Eli esim. naiset keskustelevat pöydän yli ristiin.

Ei koske tietenkään nais- ja miespareja, jolloin voi valita, miten laittaa.

Eli ideana EI ole erottaa pareja eri pöytiin, vaan niin, että pöydässä aina vierekkäin mies-nainen-mies-nainen, ei pareja. Ja toisella puolella sama, niin että pariskunnat vastakkain.

Mun mielestä se on kauheen toimiva, jos ei vieruskavereista löydy juttuseuraa, on sitten se oma puoliso ja mahdollisesti sen vieruskaverit keskusteluseurana.

Vierailija
8/55 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sulla ole myöskään velvollisuutta järjestää sellaisia häitä mistä sukulaiset tykkää. Järjestäköön itse sellaiset örvellyskekkerit omilla rahoillaan, jos teidän häät ei miellytä. :)

Meillä oli kivat, pienehköt häät, joissa ei tarjoiltu alkoholia eikä ollut bändiä. Yksi sukulainen kysyi, että eikö meillä siksi ole alkoholitarjoilua, että pelätään että he ryyppäävät ja mopo karkaa käsistä. Olin tosi hämmästynyt - en mä heidän vuokseen jättänyt sitä alkoholitarjoilua, vaan siksi että en itse sitä kaivannut. Ei meillä ollut kutsuvieraslistalla ketään sellaista, joka olisi tullut häihin vain alkoholin takia, vaan kaikki oli läheisiä ihmisiämme ja tulivat häihimme meidän takiamme.

Järjestä ap just sellaiset häät kuin itse haluat. Vaikka sitten siellä maistraatissa. :) Se on sinun ja miehesi juhla, ja on tosi kurjaa, jos teidän kahden päivä menee pilalle sukulaisten tai sinun stressaamisesi vuoksi.

Vierailija
9/55 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsiamella on sellaiset odotukset, että oksat pois. Kaikki paskat häät missä olen ollut, pahinta on ollut takakireä morsian!!!!

Vierailija
10/55 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsiamella on sellaiset odotukset, että oksat pois. Kaikki paskat häät missä olen ollut, pahinta on ollut takakireä morsian!!!!

Itse haluaisin häihin kyllä alkoholitarjoilun... ehkä esim. miehen veljelle voi tarjota vaan pommaccia...:D

-ap

Vierailija
11/55 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuotiin booli pöytään kahdeksan jälkeen, kun lapsiperheet oli jo poistuneet. Juhlatila piti tyhjentää juhlijoista yhteentoista mennessä, jonka jälkeen siirryttiin jatkoille kaupungille ennalta sovittuun ravintolaan. Siellä sitten sai jokainen ottaa omaan tahtiin ja omaan tyyliin aivan rauhassa. Alkoholisteilla oli vaikutusta meidänkin valintaan.

Vierailija
12/55 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieheni siskon häissä meidät laitettiin istumaan pöytään josta kaikki muut olivat peruneet tulonsa viime tipassa. Siinä istuimme kuin nallit kalliolla yksin eikä hääpari ollut moksiskaan. Onneksi miehen kummitäti ja muut "kauemmat" mutta kumminkin tutut sukulaiset tarjosivat meille paikkoja pöydästään, aika tiivis oli tunnelma, mutta ei sentään oltu ihan yksin.

Ärsyttää vieläkin, varsinkin ku ne tyypit joiden kanssa oltaisiin istuttu oli ihan jotain outoa porukkaa jota me ei tunnettu... Ymmärtäisin jos kyseessä olisi joku serkku tms, mutta että morsiamen veli vaimoineen istutettiin noin paskoille paikoille. Meidän häissä tämä ko. morsiuspari istui paraatipaikoilla...

Vierailija
13/55 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuotiin booli pöytään kahdeksan jälkeen, kun lapsiperheet oli jo poistuneet. Juhlatila piti tyhjentää juhlijoista yhteentoista mennessä, jonka jälkeen siirryttiin jatkoille kaupungille ennalta sovittuun ravintolaan. Siellä sitten sai jokainen ottaa omaan tahtiin ja omaan tyyliin aivan rauhassa. Alkoholisteilla oli vaikutusta meidänkin valintaan.

Ja juhlapaikkamme onkin sellainen joka on käytössämme pe-su, eli ei tarvitse kesken lähteä pois.

Voi voi, harmi kun noita ongelmavieraita ei voi jättää kutsumatta, ovat kumminkin lähisukua. Ja näitä ongelmavieraita löytyy siis molempien suvuista.

-ap

Vierailija
14/55 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pahinta mitä minäkään tiedän.

Istuu naama norsun vitulla nurkassa itkua tuhertaen, kun ei mennyt kuin Strömsöön hääspeciaalissa ;-)

Vierailija
15/55 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyllä paljon mahdollisia 'ilon pilaajia', mutta lopulta kaikki kommellukset olivatkin vain positiivisia ja hauskoja. Tunnelma oli rento, koska hääparikin oli rento ja nautti täysillä, eikä antanut pienten sattumusten haitata illan kulkua. Ja tosiaan kaikista happeningeistä (joita sattui loppuillasta) on tullut myöhemmin tosi hauskoja muistoja..

Ota rennosti. Onnellinen ja rento hääpari ja toimivat järjestelyt on juurikin paras tae onnistuneille häille!!! Tee häistä rohkeasti Teidän näköiset ja luota siihen, että kaikki menee hyvin! Uskon, että suuresta päivästäsi tulee ihana ja ikimuistoinen! Paljon onnea kauniille morsiamelle hääpäivään:)

Vierailija
16/55 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiinmenopaikalla ja häillä ei ole mitään tekemistä keskenään. Milloinhan te av-mammat opitte sen?

Vierailija
17/55 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tai jos kirkon siunaus on tärkeä, niin papin edessä kahden todistajan kanssa.

Mikä ihmeen villitys nämä isot häät oikein on? Vuosikausia on jo asuttu yhdessä, lapsiakin ehkä on, mutta isot häät pitää saada, maksoi mitä maksoi. Ja sukulaiset tai muut hääieraat eivät osaa käyttäytyä - morsion suuri päivä menee pilalle.

Säästäkää rahanne, menkää pienesti naimisiin ja käyttäkää säästyneet rahan johonkin hauskempaan!

Vierailija
18/55 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyllä paljon mahdollisia 'ilon pilaajia', mutta lopulta kaikki kommellukset olivatkin vain positiivisia ja hauskoja. Tunnelma oli rento, koska hääparikin oli rento ja nautti täysillä, eikä antanut pienten sattumusten haitata illan kulkua. Ja tosiaan kaikista happeningeistä (joita sattui loppuillasta) on tullut myöhemmin tosi hauskoja muistoja.. Ota rennosti. Onnellinen ja rento hääpari ja toimivat järjestelyt on juurikin paras tae onnistuneille häille!!! Tee häistä rohkeasti Teidän näköiset ja luota siihen, että kaikki menee hyvin! Uskon, että suuresta päivästäsi tulee ihana ja ikimuistoinen! Paljon onnea kauniille morsiamelle hääpäivään:)

En tiedä, olen tällainen stressaaja ollut aina, on tässä vielä 10kk aikaa opetella rentoutumaan :D

-ap

Vierailija
19/55 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvalle vieraalle ne on kauhean oleellinen juhla. Mä en tykkää häistä ja kärsin niissä, mutta rakkaan ihmisen häissä pitää käydä.

Olen ollut 20 häissä, joista 15 oli tavallisen tylsät, kahdet kauheat ja kolmet kivat. Ei se mua hetkauta, millaiset ne on ja harva niissä oikeasti onnistuu kuitenkaan.

Vierailija
20/55 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ne kamalat häätarinat on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä