Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko (/haluatteko olla) tietoisia miehenne panokavereiden lukumäärästä?

Vierailija
08.09.2012 |

Mä oon ollut mieheni kanssa kohta 10 vuotta, mutta en ole koskaan kysynyt kuinka monta naista miehelläni on ollut ennen mua. En edes halua tietää, ja olen sanonutkin sen miehelleni. Onneksi on kunnioittanut sitä.

Jotenkin tuntuu helpommalta kun ei tiedä, voi ikäänkuin olla sellaisessa kuvitelmassa, että heitä ei ole ollut olemassakaan. Eikä tarvi pienessä kylässä miettiä kadulla kulkiessaan, että "jaahas, tuolta tulee taas tuo, jota mieheni on pannut..."

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tahtoisi tietää, jos olisi enemmän. Mies ei tiedä omien kumppaneideni määrää, eikä se kuulu tähänliittoon mitenkään.

Yhdessä 11v

Vierailija
22/40 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut mieheni kanssa kohta 10 vuotta, mutta en ole koskaan kysynyt kuinka monta naista miehelläni on ollut ennen mua. En edes halua tietää, ja olen sanonutkin sen miehelleni. Onneksi on kunnioittanut sitä.

Jotenkin tuntuu helpommalta kun ei tiedä, voi ikäänkuin olla sellaisessa kuvitelmassa, että heitä ei ole ollut olemassakaan. Eikä tarvi pienessä kylässä miettiä kadulla kulkiessaan, että "jaahas, tuolta tulee taas tuo, jota mieheni on pannut..."

Olette siis luvanneet toisillenne "uskollisina kunnes kuolema erottaa"?

Aina kun kysyt mieheltäsi että oletko kaunis, hän sanoo tottakai rakas.

Haluat uskoa ettei hän ole teidän aikanakaan rakastellut kenenkään muun kanssa eikä edes haaveillut siitä?

Näin se menee. Homma alkaa itsensä pettämisellä ja vaikeiden asioiden hautaamisella heti alussa. Miten me ollaan niin pieniä ja pelokkaita ettei kumppani kelpaa sellaisena kun hän on. Me liimataan kumppanin päälle kiiltokuva siitä mitä me aina toivottiin häneltä, eikä edes haluta nähdä sitä oikeaa ihmistä. Kyllä, me ollaan kaikki seitsemän synnin riivaamia epäonnistujia.

Rakastammeko koskaan aidosti sitä ihmistä kenen kanssa ollaan vai vaan sitä ajatusta, roolia johon itse heidät laitamme. Parisuhde perustuu jo niin monelle turhalle lupaukselle ja kuvitelmalle että arkinen suhde hyvin harvoin osuu edes lähelle sitä kuvitelmaa arjessa. Ei tarvi kun yhden silmiä avaavan tapahtuman ja sumuverho laskeutuu. Sitten tajuat että enhän mä tunne tuota ihmisistä ollenkaan. Ai se haluaakin muita asioita kun kuvittelin? Ai se onkin paljon aktiivisempi ja moniavioisempi seksuaalisesti kun kuvittelin, toivoin. Ai se haluaakin käyttää vapaa-aikaansa muuten kun vain minun mukavaa oloa pönkittäen. Jne jne..

Kysymys siis ei kuuluu että haluaako joku tietää menneisyydestä, vaan kysyms kuuluu että haluatko tuntea kumppanisi vai viihtyä sen mielikuvasi kanssa kunnes jokin avaa silmäsi.

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ennen vaimoani oli 12 joita panin pitkiä aikoja, olivat kuvioissa monet näistä samaan aikaan. Yhden vaimoni ehkä aavistaa, mutta asiasta ei ole puhuttu. Vaimolleni olin ensimmäinen, ja hyvä niin, ensimmäinen kerta sujui ongelmitta kun minulla oli jo hyvä kokemus.

Vierailija
24/40 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen miehen eka ja ainoa niinkuin hänkin minun, nuoruuden rakkaus.

Se että moraalini mukaan seksi kuuluu parisuhteeseen koskee myös miestä eli en katsoisi kumppania eritavalla ajattelevasta. Seksuaalisuus on iso osa ihmistä, intiimi asia ja kumppaneiden määrä kertoo minun mielestä moraalista ja mielen tasapainosta. Minusta sen näkee yleensä ulos päinkin jos ihminen on viettänyt villiä elämää ja elänyt pinnallisia ihmissuhteita. Haluaisin ilman muuta tietää koska jos etsisin nyt uutta suhdetta etsisin samoin ajattelevaa kumppania. Onneksi niitäkin on paljon miehissä.

Minulla ei häiritseeikä kiinnosta muiden menneisyys mutta kun kyse olisi omasta elämän kumppanista niin en totta vie ottaisi vakavasti miestä jolla on ollut esim 20 naista. Sanotaan rehellisesti että ajatus on inhottava antaa esim suuseksiä vehkeelle jolla on pantu kymmeniä naisia joita on panneet kymmenet muut miehet. Ei voi mitään mutta oksettaa sankkeripesät. Mutta ei se olekkaan olennaista koska yleensä samoin ajattelevat on keskenään eli tilannetta tuskin syntyisi.

Vierailija
25/40 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitkoon. Mies jolla paljon panoja varmaan haluaakin naisen jolla niitä on myös paljon ja toisin päin, sellaisella naisella jolla on riehakas menneisyys on varmaan toiveissa löytää mies jolla on samanlainen menneisyys.

Me jotka emme itse harrasta irtosuhteita toivomme myös kumppanilta samaa.

että olen miehen eka ja ainoa niinkuin hänkin minun, nuoruuden rakkaus. Se että moraalini mukaan seksi kuuluu parisuhteeseen koskee myös miestä eli en katsoisi kumppania eritavalla ajattelevasta. Seksuaalisuus on iso osa ihmistä, intiimi asia ja kumppaneiden määrä kertoo minun mielestä moraalista ja mielen tasapainosta. Minusta sen näkee yleensä ulos päinkin jos ihminen on viettänyt villiä elämää ja elänyt pinnallisia ihmissuhteita. Haluaisin ilman muuta tietää koska jos etsisin nyt uutta suhdetta etsisin samoin ajattelevaa kumppania. Onneksi niitäkin on paljon miehissä. Minulla ei häiritseeikä kiinnosta muiden menneisyys mutta kun kyse olisi omasta elämän kumppanista niin en totta vie ottaisi vakavasti miestä jolla on ollut esim 20 naista. Sanotaan rehellisesti että ajatus on inhottava antaa esim suuseksiä vehkeelle jolla on pantu kymmeniä naisia joita on panneet kymmenet muut miehet. Ei voi mitään mutta oksettaa sankkeripesät. Mutta ei se olekkaan olennaista koska yleensä samoin ajattelevat on keskenään eli tilannetta tuskin syntyisi.

Vierailija
26/40 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä 8-9, joista 3-4 suhteemme aikana. I feel so special...

Vierailija
27/40 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla.

Vierailija
28/40 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minulle on suuri merkitys onko mies ollut 1, 50 tai yli sadan kanssa. Kyllä se kertoo jotain ihmisestä ja arvoista.

Vierailija
29/40 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on tosi vähän, joten ei tunnu mitenkään pahalta tietää. Ei niihin täällä missään ikinä törmää, eikä niistä ole Facebookissakaan kuin yksi, jolla on nykyään kakaroita parin eri miehen kanssa.

Mulla on muutama kumppani enemmän kuin miehellä, enkä niihinkään ole suunnilleen ikinä törmännyt missään. Mies ei tiedä yksityiskohtia, koska ei ole halunnut tietää.

Vierailija
30/40 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä halua tietää, eikä se varsinaisesti kiinnosta. Noin niinku tarkkana lukumääränä. Oma veikkaukseni on että about 5-10, koska ei harrasta yhden illan juttuja.

Ei tiedä eikä halua tietää myöskään omaani, olen kertonut että olen harrastanut yhden illan juttuja mutta en sen tarkemmin, ja on sanonut ettei halua tietää.

Vierailija
31/40 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma veikkaukseni on että about 5-10, koska ei harrasta yhden illan juttuja.

Parempi saateri onkin ettei harrasta, kun on kuitenkin aviomies! Tarkoitin kuitenkin enemmän menneessä muodossa sanoa tuon... =)

Vierailija
32/40 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena tuollainen oli tärkeää, mutta enää tässä iässä (37v) ei voisi vähempää kiinnostaa. Tärkeintä on tämän hetkinen tilanne.

Vierailija
33/40 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan kiva tietää suurinpiirtein hehtaarilla. Asialla ei kyllä ole siten yhtään sen enempää merkitystä.

Yhden pidempiaikaisen tyttökaverin olen nähnyt kauempaa ja yhden toisen, jota treffasi muutaman kerran samoihin aikoihin kun me tavattiin, tiedän nimeltä ja näöltä. Siitä kenelle poikuus meni, tiedän mistä tunsivat toisensa ja etunimen.

Muista ei sitten ole yksityiskohtia tiedossani.

Vierailija
34/40 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kumpikin on puhuttu ääneen välillä vuosien varrella, että ehkä olisi eduksi ollut hankkia ensin vähän enempi kokemuksia. Ehkä kumpaakin mietityttänyt miltä se jonkun muun kanssa tuntuisikaan. No, näin on selvitty ja kumpikaan ei ole sellaista tyyppiä että kokemuksia aviossa ollessaan alkaisi enää keräilemään.

Tämä nyt kommenttina tuohon yo. viestiin jossa joku esitti että nykyaikanakin olisi eduksi olla vain toisensa, ei aiempia kokemuksia. En ehkä allekirjoittaisi sitä, tuskin vaimonikaan. Ehkä arvostaisi enempi sitä mitä on jos olisi aiemmin muitakin kokeillut.

Vierailija
35/40 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletteko tietävänne vai ettekö edes luule?

tuo tietokin kun äkkiä vanhenee.

Vierailija
36/40 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun ja mieheni suku jätetään pois laskuista en tiedä yhtäkään tuttua naista jota mieheni ei olisi pannut. On mm. nussinut jokìkisen kaverinsa jossain vaiheessa ja tuntemattomien määrää ebn rupea edes arvailemaan. Luulisin hänen olevan nykyään uskollinen, mutta eituollaisesta pukista voi varma olla. Muuten kaikin puolin hyvä ja työteliäs mies. Kyrpänsä on vaan työntänyt jokaiseen suostuvaiseen naaraaseen. Tätäkin olen joskus ihmetellyt kun mieheni on ihan tavallisen näköinen. Kova puhumaan naisille on kyllä ollut aina.

Vierailija
37/40 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitkoon. Mies jolla paljon panoja varmaan haluaakin naisen jolla niitä on myös paljon ja toisin päin, sellaisella naisella jolla on riehakas menneisyys on varmaan toiveissa löytää mies jolla on samanlainen menneisyys.

Me jotka emme itse harrasta irtosuhteita toivomme myös kumppanilta samaa.

Mä olen pannut kahta miestä, joista toinen on tämän hetkinen mieheni. Mies on sanonut kysyttäessä että "Lopetin laskemasta kun pääsin sataan, mutta veikkaan ettei oo vielä kahtasataa).

Mä olen alkanut 14-vuotiaana seurustelemaan ensimmisen kumppanini kanssa, ja seurusteltiin 7 vuotta. Kun erottiin, tapasin nykyisen mieheni. Mä tykkäisin harrastaa yhdenyönjuttuja, ja mun luku olis varmasti paljon suurempi, mutta olen ollut koko ikäni käytännössä suhteessa, ja pettämään en rupea. Jos olisin edes vuoden sinkkuna, niin mun luku kasvais varmasti monella kymmenellä.

Mies taas oli 30-vuotias kun tavattiin, ennen minua oli yksi vakava parisuhde, josta lapsikin, mutta muuten on elämänsä matkustellut, juhlinut ja nainut, kunnes päätti asettua aloilleen, jäädä suomeen ja perustaa perheen. Tämän naisen kanssa sitten erosivat, kun nainen petti.

Eli vaikka meidän luvut eroaa hirveesti toisistaan, ei se välttämättä kerro arvoista yhtään mitään. Jos mulla olis ollu tilaisuus elää samanlaista elämää kun mies on elänyt, varmasti olisin sen tehnyt ja luku olisi samanlainen.

Vierailija
38/40 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnilleen, itse kysyin, ei ollut mitään tarkkaa kirjaa pitänyt, kuitenkin n. 3 kertaa sen verran mitä minulla (minulla siis yhden käden sormilla laskettavissa). En nyt koe että tiedosta mitään haittaakaan on, kännissä kysyin. :D Minulle riittää se, että tiedän olevani nykyään se jota mieheni oikeasti haluaa :)

Vierailija
39/40 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haluan tietää. Kertoo mielestäni aika paljon elämänarvoista ja suhtautumisesta, onko käynyt painamassa joka rakoa vai onko valikoiva... Vaikka tyyppi muuten fiksu olisikin en aloittaisi vakisuhdetta ihmisen kanssa, jolla on ollut yli 50 seksikumppania. Potentiaalinen pettäjä mielestäni.

Vierailija
40/40 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä 40-45, itsellä reilu 70. Enkä ole pettänyt, yhdessä viisi vuotta.

Edellisellä tuomitsijalla on arvonsa, minulla taas oli helvetin hauska nuoruus :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän