Missä iässä miehet alkoivat katsoa perään ja missä vaiheessa se sitten loppui?
Kommentit (91)
N. 13 - thirty-something. Äidiksi tultuani huomasin tulleeni näkymättömäksi. Ihan tosissani olen sitä mieltä, että on ihanaa olla julkisella paikalla ilman sitä seksuaalisviritteistä tuijottelua ja huutelua, etenkin kun oma mies kuitenkin ulkonäöstäni tykkää.
Enkä edes koskaan ole ollut erityisen kaunis. Jonkinlaiset tissit vaan löytyy. ;o)
Nyt ei enää kuin vanhat puliukot kattele. Paino vaikuttaa (34-v. nyt) ja vuodenikäinen lapsi. Olen lihava.
Mutta ei hättää...se näkymättömyys kohtaa meitä kaikkia joskus ja rupsahtaminen.
16 vuotiaana
todella pörräs ympärillä kun olin 30-40v.
nyt kun olen 47v,olen jo näkymätön,paitsi kesällä on rintoja tuijotellaan.
Kasvot ovat jo rupsahtaneet.Olin vuosia kakaran näköinen kunnes "yhtäkkiä"rupsahdin..
Tekee ihan pahaa katsoa peilistä..
17-vuotiaana laivan baarissa olis riittänyt tosi paljon vientiä. Olin silloin aivan lauta, tikkulaiha ja lapsenkasvoinen. Monet miehet hämmästyivät silloin, että ai sinä olitkin noin nuori...
19-vuotiaana ilmeisesti aloin rupsahtamaan, koska sen jälkeen olen saanut olla aivan rauhassa baareissa. :)
Yhtäkkiä nelikymmppisenä tajusin, että mua ei katsota enää. :-(
Nykyään olen joko täysin näkymätön tai vain vanha rouva, joka ei vois vähempää kiinnostaa.
No ok vaatteet kyllä vähän vaikuttaa. Kesällä yllättäen mua taas katseltiin vähän.
Olen miettinyt sitä, että mikä on, kun nuorena ei kukaan katsellut perään.
Nyt 3 lasta ja ikää on, niin jo käy vilinä ja kuhina ympärillä... Kaikenlaista yrittäjää...
Luulen, että kun nuorena oli nätti, niin moni ei uskaltanut, nyt pidetään helppona nakkina kun alkaa tulemaan ikää.
En ole miehien tarpeessa, enkä epätoivoinen! Omassa on kylliksi kestämistä, heh! Joten turha vaiva.
nyt olen 46v ja vieläkin tulee katseita, pää tosin kääntyy nopeasti, kun näkevät naaman. Kroppa on vielä hyvässä kuosissa
Mulla alkoi murrosikä tosi aikaisin, 10v oli jo kuukautiset ja 13v näytin paljon ikäistäni vanhemmalta.
Loppui kun 18v käännyin muslimiksi ja aloin pukeutua musliminaisten tavoin.:)
...mutta noin 37-vuotiaana aloin tosissani treenaamaan, kuten joku muukin tässä ketjussa, ja sen jälkeen kiinnostus on ollut ihan uudella tasolla. Mä en aikaisemmin ymmärtänyt, miten miehet todellakin juoksee sen hyvän kropan perässä vaikka kuuhun, mutta näin se vaan menee. Vyötärö esiin leidit, ja peppu kiinteäksi, jos vientiä ei tunnu olevan. Rintojen koolla ei tunnu olevan merkitystä, olen pienirintainen.
n40
mutta 12-vuotiaana alkoi tulla niin selkeää viestiä (ja mm. rivoja eleitä), etten voinut olla huomaamatta herättäväni miesten huomion. (10-vuotiaana tosin sain jo vihellyksiä lyhyessä mekossani kulkiessani...)
Parikymppisenä lihoin ja muutuin näkymättömäksi joksikin aikaa (tosin lyhyissä hameissa ja juhlakampauksessa tilanne oli edelleen erilainen), ja lapset saatuani laihduin taas normaaliksi ja nyt miesten päät taas pyörivät – ikää nyt 40.
sen jälkeen ei oo kukaan enää katsonut.
Ehkä hyvä niin. En kaipaa miesten katseita.
...mutta noin 37-vuotiaana aloin tosissani treenaamaan, kuten joku muukin tässä ketjussa, ja sen jälkeen kiinnostus on ollut ihan uudella tasolla. Mä en aikaisemmin ymmärtänyt, miten miehet todellakin juoksee sen hyvän kropan perässä vaikka kuuhun, mutta näin se vaan menee. Vyötärö esiin leidit, ja peppu kiinteäksi, jos vientiä ei tunnu olevan. Rintojen koolla ei tunnu olevan merkitystä, olen pienirintainen.
n40
Kyllä mä saan katseita, nyt syksylläkin, vaikka on vaatteita jo enemmän päällä. Ja katsojat on 20 ja up miehet. Kuntoilen paljon ikää kohta 47
Tänä vuonna 42 täynnä, ja eron huomaa! Viime vuonna vielä oli vielä kovsti vientiä, nyt ei kukaan kauheasti katso perään.
Ensin se otti itsetunnolle, mutta nyt olen aika helpottunut. Huojentavaa olla katseiden 'ulottumattomissa'! Olen ollut aika näyttävä nainen, ja katseet ja huomio voivat olla myös aika kiusallista.
Ihanko totta te käännytte ympäri ja kurkitte, että katsotaanko teidän perään, vai mistä sen muuten voi tietää?
Ihanko totta te käännytte ympäri ja kurkitte, että katsotaanko teidän perään, vai mistä sen muuten voi tietää?
Esim kaupassa kun pysähdyt johonkin ja mies menee ohi ja katsoo sua tarkkaan. Tai lenkillä, autoilijat katsoo ja kääntää jopa päätään nähdäkseen paremmin.
En mä tarkkaile katsooko kukaan mua vai ei... mut joskus sen vaan huomaa
Alkoi 5 vuotiaana ja jatkuu vieläkin.
Nainen 68v